:thumbup:
het was ook niet naar jou toe vuurvosje!! jij bent net begonne!
maar zoals de 2 die als laatste in de lijst staan met 2 palmen, zijn bloemenfee… lijkt mij dat die wel wat meer zouden kunnen doneren :think:
goede avond
Wat is eigenlijk het voordeel om bij een gilde te zitten ?
Ben druk wortels aan het planten voor mijn quest die ik nog niet gekregen heb trouwens.
Kwa punten gaat het best snel ben nu druk mijn vooraadjes aan het aanvullen zodat ik wat kan gaan verkopen op de markt en mijn tuin boomtronk en mol vrij kan maken.
mocht iemand iets nodig hebben roep maar
@oessie wrote:
het was ook niet naar jou toe vuurvosje!! jij bent net begonne!
maar zoals de 2 die als laatste in de lijst staan met 2 palmen, zijn bloemenfee… lijkt mij dat die wel wat meer zouden kunnen doneren :think:
Nah, net begonnen, ik ben AL rozenplukker hoor :snooty: :lol: :lol: :lol:
Weet ik wel, dat het niet tegen mij gericht is, maar daarom kan ik nog wel proberen mee te denken naar een oplossing toch?
Ik heb eigenlijk nog steeds de mening van de gilde beheerders niet gehoord?
Meld :oops:
Ik ben er hier even tussenuit geweest…een maandje of 2.
Eerst kon ik een paar weken niet, want heb mijn ogen laten laseren en toen ging het lezen even niet zo lekker En toen was ik denk ik een beetje KoK-moe dus heb ik soms wel meegelezen, maar niet gereageerd.
Ben in MHE wel gewoon door gedaan: ben nu Notenkraker en met de walnoot-quest bezig (43).
Wat betreft de gilde-discussie: als mensen in een hoog level zitten, maar niet doneren mogen ze daar best op aangesproken worden. Aan de andere kant: zolang we nog niet op 100 leden zitten hebben we ook geen ‘last’ van die niet-doneerders. Pas als we qua leden vol zitten en niet-doneerders de plaats innemen waarop goede doneerders zouden kunnen zitten moeten we de niet-donerende leden eruit gooien.
Ik heb net Quest 45 voltooid, krijg dan een extra kast.
Maar ik heb geen extra kast gekregen, of komt het omdat ik die nog niet nodig heb ?
Of zal ik die alsnog ergens moeten kopen ? :think:
@romata wrote:
Ik heb net Quest 45 voltooid, krijg dan een extra kast.
Maar ik heb geen extra kast gekregen, of komt het omdat ik die nog niet nodig heb ?
Of zal ik die alsnog ergens moeten kopen ? :think:
Heb je al uitgelogd en opnieuw ingelogd?
vreemd romata… ik heb ook bijna die guest afgerond, niet dat ik al wat heb aan nog een kast, maar volgens mij zou je die wel krijgen toch
szus… ik had je al gemist :-*
@Szus wrote:
Wat betreft de gilde-discussie: als mensen in een hoog level zitten, maar niet doneren mogen ze daar best op aangesproken worden. Aan de andere kant: zolang we nog niet op 100 leden zitten hebben we ook geen ‘last’ van die niet-doneerders. Pas als we qua leden vol zitten en niet-doneerders de plaats innemen waarop goede doneerders zouden kunnen zitten moeten we de niet-donerende leden eruit gooien.
mee eens… maar ik geloof dat we deze discussie al eens eerder gevoerd hebben… :think:
echt saai nu ik niets meer te doen heb in mijn tuinen!!
@juudje1985 wrote:
@Szus wrote:
mee eens… maar ik geloof dat we deze discussie al eens eerder gevoerd hebben… :think:
Van de laatste 2 maanden weet ik het niet, maar daarvoor hebben we deze discussie al 2x gehad volgnes mij :eh: . Maar soms zit er kracht in herhaling
:thumbup: :mrgreen:
dat zeg ik szus we hebben je gemist
@oessie wrote:
:thumbup: :mrgreen:
dat zeg ik szus we hebben je gemist
Ik heb jullie ook gemist :mrgreen:
maar ik zal mijn bedje op gaan zoeken… begin beetje hoofdpijn te krijgen… :-*
wie er nog om half 1 wakker is mag mijntuintje wel even bij langs
truste oesie
Trusten Oessie.
Als ik je ww’s nog heb pak ik je tuintjes wel vanavond
oke zou fijn zijn…
nu ga ik echt hoor!!
Ow mijn 3de kast heb ik toch gehad. Stond met mijn muis op het huisje en zag kast 3 gewoon te staan.
Al gaat het nog wel even duren voordat ie kast vol is, of er maar aan kan beginnen.
Mijn Score: 20.330.152
Over een paar daagjes dus een level hoger :dance:
@Szus wrote:
Meld :oops:
Daar ben ik het niet mee eens.
Met name oessie en ik doneren veel palmen en ik vind dat iedereen die zich bij een gilde aansluit af en toe gewoon moet doneren! Die discussie is al eens gevoerd en ik meen dat er toen afspraken zijn gemaakt mbt het doneren. Helaas wordt daar niet door iedereen aan gehouden.
Nogmaals ik verwacht gewoon dat iedereen mee doet bij het gilde. Dat lijkt me toch niet te veel gevraagd?