Molehill Empire deel 7

@vuurvosje wrote:

:cry:

Niemand?

Nee sorry, heb voor je gekeken, heb er zelf ook maar 132.

Dus dat schiet niet op.

Oessie, nee hoor niet moestuinmoe, maar net als jij niet zoveel te doen.

Heb nu 2 tuinen vol met walnoten en de derde tuin ben ik nog steeds bezig voor die tuintjeswedstrijd, ik wil winnen :mrgreen:

ben inmiddels zover:

Shaya81

Geld: 21.795,76 gB

Score: 16.212.907

Level: Notenkraker

Coins: 0 |

Deco.: 0

Gilde: [MI]

Goeiemorge

Ben inmiddels pieperrooier en heb zojuist weer 3 wachtende kabouters geholpen moest nog wel een beetje spinazie bijkopen maarja stelde niks voor.

Heb alle stenen nu uit me tuin nu ga ik voor de boomstammen.

Heb nu ook aardappels en knoflook in mijn tuin en nu alleen langbloeiers want ga niet iedere pauze mijn account checken. zit zo in het zicht op kantoor en dan voel ik me zoā€™n verslaafde

hier mijn score

ilse79 Geld: 112,92 gB Score: 46.156Level: Pieperrooier Coins: 0 | Deco.: 0

Wendy, ja ik was vand e week even in je tuin, je maakt er iets moois van zeg :thumbup:

vandaag ook niet zo veel te doen, heb in ieder geval op server 1 net 6 palmen erin gezetā€¦ dus die zullen morgen geleverd worden.

Op server 2 heb ik een beetje gevoel dat ik en nog een paar het alleen moeten rooien in het gilde.

Oessie, wie is er eigenlijk gildebeheerder bij server 2? Ik zou graag zien dat ze iedereen een berichtje stuurt met een verzoek om meer te doneren. Hoewel ik het ongedwongene wel prettig vind bij ons gilde, vind ik wel dat als je je aansluit je ook moet doneren. Al is het maar af en toe. Nu zijn er 6 acounts die doneren, waarvan wij er 4 hebben. :wink:

hey

sophie en micha beheren het gilde.

Ja dat is zo, wij hebben bij elkaar inderdaad 4 accountsā€¦ ik lever met account oessie bijna elke dag 6 palmen, heb er steeds 6 in staanā€¦

met tjaptjoy doe ik zo af en toe een keer 6 er gelijk in, maa rniet altijd.

op server 1 zijn er ook best veel die niet zo veel leveren hoor, en kan me voorstellen dat als je nog niet in levels erg ver bent, zoals catoo op server 2 (die ken ik persoonlijk) dat je dan niet zoveel kan doneren,

ja sorry, maar ik wil ook voor een 3e tuin sparen, heb er nu 9 gedoneerd, op server 2ā€¦

dan poot ik alleen voor de palmen, en dat is op mijn account ook niet de bedoeling :oops:

maar als dat niet in jullie gilde past moet je het maar zeggen, dan stap ik dr wel uit :cry:

kimmetje jij hebt er 9 geleverd, als goed is en je bent straks verder kun je wel meer donerenā€¦ maar er zijn er een paar die in gilde zitten en niks leverenā€¦ tja dan hoef je ook niet bij een gildeā€¦ en sommigen kun je zien dat ze al best ver in levels zijn!

dus gewoon lekker erbij blijven hoor! :-*

vuurvosjeā€¦ ik heb er wel 200 voor jou voor 8 gbā€¦

is jou IGN ook vuurvosje???

Het gaat mij ook niet om de hoeveelheid palmen, want dat vind ik nu juist zo fijn ongedwongen bij dit gilde, maar wel dat er gedoneerd wordt. Al doe je er 1 per week of 1 per maand desnoods, maar er zijn nu leden die al maanden niets gedoneerd hebben en dat vind ik jammer.

Ik heb zelf ook voor van alles moeten sparen en dan heb je geen zin om geld uit te geven voor kokosnoten, maar als je je bij een gilde wilt aansluiten, dan zal je toch af en toe eens moeten doneren, vind ik.

Bij de meeste gildes ben je zelfs verplicht om een x aantal per week in te leveren. Dat zou ik bij ons gilde niet willen.

Oessie en ik hebben al vaker gevraagd om meer donaties en ik vind het ook wel een taak van de beheerders om af en toe eens wat aan te sporen, zonder dwang, uiteraard.

@ Juudje: ja, ik ben daar ook vuurvosje :slight_smile:

Nu heb ik eigenlijk al geoogst maar van de 180 geoogste aubergines zijn er alweer 135 verkocht :?

Dusse, stuur maar door :mrgreen:

Joepieeeeee, ik ben ein-de-lijk rozenplukker :dance:

De eerste roosjes staan in de tuin, voor de mirabellen had ik geen ruimte meer :mrgreen:

Over het doneren, ik heb er vorige week nog 4 gedoneerd geloof ik, jullie hebben wel gelijk als jullie zeggen dat er gedoneerd moet worden maar ik wil zoooo graag eerst mijn tweede tuintje :cry:

Ik zal er wel weer een paar kopen :slight_smile:

Mijn tuin nu, sneeuwster.

Hij is leuk!!!

Leuk zeg :inlove:

wendy gaaf hoor!! superleuk!!!

bah heb hoofdpijn!!

vuurvosje, natuurlijk lekker sparen voor een 2e tuin , heb ik ook wel eerst gedaanā€¦ heb dan heel af en toe 1 palm gedoneerd, per 2 weken of zoā€¦ dat ongedwongen vind ik ook veel fijnerā€¦ maar een paar die zich aansloten bij ons gilde en helemaal niets doneren daar heb ik mijn twijfels over.

Ja, ik vind dat de mensen die nog helemaal niets gedoneerd hebben best aangesproken mogen worden :slight_smile:

Zonder regels, haal je het wereldwonder nooit. Nu zeggen sommige doe mee voor de gezelligheid en dat is misschien ook wel zo. Maar het zal natuurlijk ook wel leuk zijn als je het ooit kunt halen toch ?

Bij ons in het Gilde zijn er ook strengere regels gekomen, mensen die een week niet doneren gaan eruit. Als mensen meer doneren als normaal en dan eens een week overslaan ofzo is het geen probleem.

Iedereen moet 4 palmen per week doneren.

Verder wil ik me er niet mee bemoeien, eigenlijk heb ik dat al gedaan he :oops:

4 per week is voor mij nu niet haalbaar, dan haal ik mijn tweede tuin nimmer nooit.

@vuurvosje wrote:

4 per week is voor mij nu niet haalbaar, dan haal ik mijn tweede tuin nimmer nooit.

Eerder was dat 2 per week, dat is veranderd na 4 per week.

2 per week is voor iedereen wel te doen lijkt mij.

het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe ver je in het spel bent, kijk ik heb3 tuinen, straks kan ik niet verder met mijn guests, dan kan ik weer veel meer palmen leverenā€¦ iemand die net in het level zit waar die palmen kan lever dan is het natuurlijk best veel geldā€¦ maar 1 per week, ja dat vind ik wel dat dat moet kunnen

Als ik mijn tweede tuin heb, dus meer inkomsten kan ik ook meer doneren.

Daar profiteert uiteindelijk iedereen van toch? :slight_smile: