is iedereen een beetje moestuinmoe of zo :think:
Met al die langgroeiers in de tuin krijg ik de kans niet om moestuinmoe te worden Oessie :lol:
whaha ik vond jullie al verdacht rustig
nee hoor ben druk aan het tuinieren…
ben nu bezig met een voorraadje maken… wil eigelijk van alles 500 hebben… maar elke keer is er weer een klant die dan weer wat koopt… dus het schiet niet echt op zo :mrgreen:
en heb net mijn premium weer verlengt tot 19 februari :dance:
ik heb vandaag helemaal niks te doen in de tuin
dat is oook saai… alhoewel ik ook niet veel te doen heb…
Hoi,
Ik ga 22 januari op vakantie voor 10 dagen en jullie raden het al… wie wil mijn tuintjes bijhouden? Er mogen van mij steeds langgroeiers in, dus dat scheelt een hoop gepoot :mrgreen:
Ik heb ook nog een free farm boerderij.
Bij die freefarm heb je een plantknop vanaf een bepaald level. Met een druk kan je je hele tuin volplanten met een soort! Heel handig. Mag bij mollehill ook wel komen.
groetjes, Elka
goedeavond
Nog 5000 punten en ik ben pieperooier :dance: haha
Vandaag voor het eerst op me werk me tuintje bijgehouden in de pauzes voelde me wel iets bezwaard zit zo met me buro dat iedereen op me pc kan kijken. voelde me wel een beetje verslaafd haha.
Stonden vanochtend al 3 kabouters in de rij en kon ze gelijk helpen
Ga vanavond flink wortels kweken moet er nog 1000 voor de volgende quest
Hey
Elka ik wil je tuin best bij houden,…ik ga alleen zelf de 30e op vakantie… weet niet wanneer jij er weer bent?
had vandaag niet veel te doen in mijn tuinen… heb bijna 4000 appels op server 2… dan krijg ik een extra kast, alhoewel ik die niet nodig ben maar ja…
hoe snel hadden jullie je tuin mol/steen/stam en onkruid vrij ?
ik hb nu nog 16 stenen in mijn tuin dan heb ik het nog niet over de stammen en de 2 mollen gehad.
Je hebt echt veel geld nodig om alles leeg te maken :?
ilse het gaat straks allemaal steeds sneller, nu duurt het even voordat je tuin leeg is, daarna duurt het weer even voordat je een 2e tuin hebt enz enz… geduld leer je heel goed van dit spel (zegt er 1 die haar appels wel een dag verder kan kijken :shifty: )
Oessie, ik ben 2 februari weer terug. Als je het wilt doen, heel graag. Waar ga jij heen op vakantie? Ik ga met mijn moeder naar Tenerife. Lekker even wat zon en warmte!
wij gaan naar de sneeuw… haha tegenovergestelde dus… lekker skieen heerlijk!!
ja ik wil het wel doen, moet je nog even je gegevens PBen en als je wilt vlak voor dat je weggaat nog even melden hier , wantik ben echt een warhoofd soms…
@oessie wrote:
ilse het gaat straks allemaal steeds sneller, nu duurt het even voordat je tuin leeg is, daarna duurt het weer even voordat je een 2e tuin hebt enz enz… geduld leer je heel goed van dit spel (zegt er 1 die haar appels wel een dag verder kan kijken :shifty: )
Hier nog een die hetzelfde met de aubergines wil doen, heb er 8 wachtende klanten voor :?
Iemand toevallig een stuk of 200 aubergines te koop voor weinig? :mrgreen:
helaas heb bijna geen voorraad meer vuurvosje, ga er straks zelf maar wat aubergines in zetten…
Welke server vuurvosje?
Server 1 elka
nog 5 stenen en dan ga ik aan de stronken beginnen.
Heb net mijn tuin weer vol uien, spinazie, bloemkool en goudsbloemen gezet. Wel fijn hoor morgen weer zo’n lege tuin.
Morgen ochtend even wat wortels kweken nog voor de quest neem aan dat morgen mijn 2e quest krijg dan is het 48 uur na mijn laatste quest.
nog 1400 punten en ik ben weer gepromoveerd
Solly zit op 2 :shifty:
Niemand?