Ik ben voor mijn opdracht appels aan het sparen alleen gaat het me niet snel genoeg. Heb dus wat appels gekocht, naja wat appels, bijna alles kun je beter zeggen op 1000 stuks na.
Maar vind het zo vervelend op mijn tuin elke x vol te zetten met appels, terwijl ik ook zat van andere dingen kan gebruiken.
romata Geld: 1.880,94 gB
Score: 19.811.425
Ik heb dan ook echt helemaal geen geld meer haha, maja dat komt door de kunstmest.
En punten gaan echt goed vind ik, vind het niet zo lang duren als de vorige x :dance:
De jongens zijn bijna 12 en 3,5 maarja ze maken elkaar zo druk soms.
Heb ook nog een puberdochter van bijna 14 maar dies vooral boven op haar kamer haha
hoe kan ik me tuintje zichtbaar maken dan kan je eens een blik in me tuintje werpen ?
Op het kaboutertje klikken in je tuintje, staat naast het vraagteken en contracten.
Dan naar laat tuin zien die moet je aanvinken, dan op tuin wijzigen een foto van je tuin maken door op de camera te klikken. En dan opslaan. En dan moet het goed zijn.
hahah pas maar op ilse, voor je het weet verzet je je afspraken omdat dat met de groeitijd nietuitkomt :shifty:
hahaha, had gisteren visite en heb toch steeds ff stiekum wat geplant :oops: :lol:
Moet van de week gewoon weer 4 dagen werken dus voor ik vertrek zet ik maar steeds langbloeiers erin.
Voor de rest druk aan het verkopen op de markt zodat mijn tuintje rots en boomstronkvrij wordt.
ik probeer kwa prijzen ongeveer winkelprijs aan de te houden op de markt zelf staan ze ech met veel hogere kosten snap niet dat mensen dan niet gewoon naar de boerderij winkel gaan
Het werkt hoor… enneh als je een keer een paar dagen weg bent… zijn er altijd wel mensen hier op het forum die met liefde ff jou tuintje wil doen…
fijn om te horen
gaan volgend weekend naar mijn moeder maar daar is ook internet dus dat komt wel goed. en het scheelt gewoon dat mijnman dit spel als eens eerder gedaan heeft maar er op uitgekeken was en dan nu voor mij soms wat aanzet als ie achter de pc zit.