Molehill Empire deel 6!!

@romata wrote:

@Tamara30 wrote:
Voor de dames die al verder zijn, misschien ook voor anderen, ik weet niet of jullie dit als quest hebben gehad, of dat t een actie is voor vandaag. Hij staat ook niet tussen de quest zoals ik kan zien :think:

Misschien fijn voor de dames die de dingen al in het magazijn hebben :wink:

Tuinzicht College Jam DagLever 1000 frambozen, 1200 bramen en 830 wortelen voor 11500,00 gB.

Dat is Quest 31 :-*

whaaa, ik zie het nu idd, want in mijn lijst slaat ie nr, 31 tot 33 over en gaat ie verder bij 34, ik moet gewoon eens beter leren lezen.

dank je romata, ik was alleen al weg, nou ja geeft niks hoor!!

ik ben vanochtend gewoon verder gegaan en hoeraaaa, ik ben bosbesbaron :dance: :dance: :dance: en de eerste 2 palmen zijn geplant :dance:

Zo Quest 34 voltooid, Quest 35 ligt klaar op het plankje :dance:

Joepie, mijn 2e tuintje is onkruidvrij!! :dance:

Verder al weer mooie getallen, gaat goed zo! :thumbup:

Senbroca

Geld: 2.294,15 gB

Score: 2.837.249

Level: Groenten Goeroe

Coins: 0

Deco.: 5

Gilde: [MI]

Ben bezig met quest 26.

quest 30 voltooid :dance:

:thumbup:

quest 1 voltooid :mrgreen:

En mijn tuin onkruidvrij en al een aantal stenen verwijderd :inlove:

jhaaa lekker gevoel geeft dat hé… :thumbup:

over een half uurtje kan ik mijn asperges van het land halen, eens vast kijken wat ik voor de nacht ga planten :stuck_out_tongue:

palmpjes groeien ook lekker door!!

wat mij nog op een vraag stuit…moet je die koksnoten altijd zelf kopen???of kan je die ook goedkoper via de markt e.d krijgen???vind ze nog wel duur, aangezien je er maar 1 oogst van krijgt, normaal vallen er ook wel een stuk of wat kokosnoten van een palmboom :wink: :mrgreen:

Conclusie, allemaal op naar quest 55 voor die vierde tuin :dance: :dance: :lol: :wink: :mrgreen:

Zo en nu gaat ik slapen, weltrusten dames tot morgen :-*

Hmmmm, dan moet ik toch eerst die 3e tuin hebben. Ik moet nog 8 coins voor voortzetting premium en dan kan ik voor de tuin gaan sparen.

wat gaan jullie hard!!! kan het echt niet bij houden :o

Ben nu volop aan het sparen voor pruimen maar die krengen duren lang.

:-*

hahahah ik heb nog niet eens de 2e tuin en dat duuuuuuuurt nog heeel erg lang!!! :wink:

Zo ik zit in level 6 en nu kan ik me idd pas aanmelden bij een gilde. Dus dat ga ik zometeen meteen doen :wink:

wendy super zeg dat we toch een 4e tuintje kunnen krijgen… dat word guest verzamelen

Oh wat goed!!

Ik heb tot quest 99 of zo gelezen ,maar op een gegeven moment staat er dat je zoveel duizend van iets moet leveren voor ‘1 punt’.

Dat zal dan ook wel niet kloppen toch?

vanaf wanneer kun je een tweede tuin doen?

Nou ik ben al in level 6 en heb quest 2 zojuist af :dance:

Hoe deden jullie het met je tuin wat betreft onkruid en stenen?

Ik heb nu al het onkruid weg en al een groot gedeelte van de stenen. Is dit verstandig??? of kan ik beter het geld sparen?

En wanneer krijg je coins en wat moet je hiermee doen…???

En wanneer en hoe kom je aan een 2e tuin???

:dance: quest 23 voltooid!!

ik deed ook alles eerst leeg maken, vond ik wel zo prettig kan je daar mooi groente verbouwen. kost wel geld ja, maar daarna kun je lekker gaan sparen.

coins kun je kopen op de markt daar kun je premium mee worden (misschien wel meer maar dat weet ik ook niet).

ik ben dan al weer hard aan het sparen daarvoor want mijn premium loopt over 2 weken ong. af.( 30 coins is een maand premium)

en van de 2e tuin, weet ik eigelijk niet.

jhaaa de eerste 2 palmen gedoneert