Voor de dames die al verder zijn, misschien ook voor anderen, ik weet niet of jullie dit als quest hebben gehad, of dat t een actie is voor vandaag. Hij staat ook niet tussen de quest zoals ik kan zien :think:
Misschien fijn voor de dames die de dingen al in het magazijn hebben
Tuinzicht College Jam DagLever 1000 frambozen, 1200 bramen en 830 wortelen voor 11500,00 gB.
Dat is Quest 31 :-*
whaaa, ik zie het nu idd, want in mijn lijst slaat ie nr, 31 tot 33 over en gaat ie verder bij 34, ik moet gewoon eens beter leren lezen.
over een half uurtje kan ik mijn asperges van het land halen, eens vast kijken wat ik voor de nacht ga planten
palmpjes groeien ook lekker door!!
wat mij nog op een vraag stuit…moet je die koksnoten altijd zelf kopen???of kan je die ook goedkoper via de markt e.d krijgen???vind ze nog wel duur, aangezien je er maar 1 oogst van krijgt, normaal vallen er ook wel een stuk of wat kokosnoten van een palmboom :mrgreen:
ik deed ook alles eerst leeg maken, vond ik wel zo prettig kan je daar mooi groente verbouwen. kost wel geld ja, maar daarna kun je lekker gaan sparen.
coins kun je kopen op de markt daar kun je premium mee worden (misschien wel meer maar dat weet ik ook niet).
ik ben dan al weer hard aan het sparen daarvoor want mijn premium loopt over 2 weken ong. af.( 30 coins is een maand premium)