Molehill Empire deel 6!!

nou zoals ik gister dacht duurde level 5 nog heeeeeeeel lang. inmiddels nog 300 punten halen…en dan ben ik er :smiley:

En dan kan ik meteen zien of je idd vanaf level 5 je kan aanmelden… :wink:

nog een paar punten en ik mag ook weer een level verder, dan wordt ik bosbes baron :dance:

quest 6 ook bijna afgerond, het wachten is op de laatste aardappels, als ik die kan oogsten, kan ik verder

Marjolein, je gaat hard hoor :thumbup: :dance:

@Janneke1976 wrote:

Marjolein, je gaat hard hoor :thumbup: :dance:

ik beetje dom :doh: ik moet nog 3000 punten :wall:

Ikke verslaafd :oops:

@kimmetje23 wrote:

nog een paar punten en ik mag ook weer een level verder, dan wordt ik bosbes baron :dance:

quest 6 ook bijna afgerond, het wachten is op de laatste aardappels, als ik die kan oogsten, kan ik verder

dan zit jij in level 10 zometeen :mrgreen:

Hoe zit het met de quest’s…krijg je die per level 1 of als je 1 hebt voltooid kan je 2 meteen doen etc etc

ja erg he die verslaving :wall:

@marjolein98 wrote:

@kimmetje23 wrote:

Hoe zit het met de quest’s…krijg je die per level 1 of als je 1 hebt voltooid kan je 2 meteen doen etc etc

quest’s krijg je vanaf level 5… en als je hem voltooid heb dan krijg je na 48 uur de volgende!..

@juudje1985 wrote:

@marjolein98 wrote:
@kimmetje23 wrote:

quest’s krijg je vanaf level 5… en als je hem voltooid heb dan krijg je na 48 uur de volgende!..

Thanks! Nou nummer 1 en 2 kan ik nu al aflossen :wink: Nog 1 504 punten te gaan voor level 5 :smiley:

:mrgreen: yeah! Zit in level 5 en dat in 2 dagen :wink:

:thumbup:

@marjolein98 wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:

leuk he dat spelletje :mrgreen:

ik zit nu zondag 5 weken achter dit spel, en elke dag is hij er wel op geweest :oops:

ben hier mee begonnen om de ene verslaving te helpen stoppen namelijk roken, nou dat is nog steeds gelukt!!! maar ja nu deze verslavind :mrgreen:

@kimmetje23 wrote:

@marjolein98 wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:

leuk he dat spelletje :mrgreen:

ik zit nu zondag 5 weken achter dit spel, en elke dag is hij er wel op geweest :oops:

ben hier mee begonnen om de ene verslaving te helpen stoppen namelijk roken, nou dat is nog steeds gelukt!!! maar ja nu deze verslavind :mrgreen:

1 ding is zeker! Deze is gezonder :wink: :thumbup: van je!

Wie kan mij vertellen ho eik in bloesemdorp kom???

Voor de goudsbloem…

@marjolein98 wrote:

Voor de goudsbloem…

Met de bus, die stopt alleen op zaterdag en woensdag links onder bij de bushalte. Dus je moet nog even wachten helaas.

Kimmetje, heel goed, gestopt met roken :thumbup: . Dit is inderdaad een goede vervanging :mrgreen:

@Janneke1976 wrote:

@marjolein98 wrote:

Voor de goudsbloem…

Met de bus, die stopt alleen op zaterdag en woensdag links onder bij de bushalte. Dus je moet nog even wachten helaas.

Kimmetje, heel goed, gestopt met roken :thumbup: . Dit is inderdaad een goede vervanging :mrgreen:

Daar was ik al bang voor…heb nu maar wat via mp gekocht :wink:

ja tanxxx allemaal…tja je zoek toch vervanging hé :mrgreen:

pppfff ik wil nog ff die 550.000 punten halen vanavond…maar denk dat dat een onhaalbare optie is :shifty: morgen zo wie zo!

Wederom bedankt Szus :thumbup:

iemand nog een uurtje op, die even wat in mijn tuintje wil oogsten en planten???

Sorry Kimmetje, maar ik ga ook naar bed :zzz:

geeft niet ik sluit de pc nu af, tot morgen allemaal

ik ben er dan nog, als jij er tenminste nog bent :slight_smile: