Molehill Empire deel 6!!

@oessie wrote:

nee hoor zo zijn wij ook begonnen hahaha!

je krijgt 4 klanten per dag, er kunnen er maximaal 14 staan… z eblijven gewoon staan tenzij je op nee drukt dan lopen ze boos weg :mrgreen:

thanks!

Ooh dan krijg ik vandaag geen klanten meer…kan ik dus lang wachten :lol: Bedankt voor het snelle antwoorden…

jullie hebben me aangestoken, ik ben ook begonnen vandeweek

ben nu pieperrooier

ik begrijp nu uit jullie verhaal dat ik de klanten dus niet boos hoef weg te sturen?

nee hoor als je die klant voor later wil bewaren gewoon lekker laten staan…

en vanaf level 10 kunnen jullie ook bij een gilde van ons… kun je palmen doneren voor het wereld wonder…

oessie ik las een paar pagina’s terug dat je kennissen van kennissen had toegevoegd aan de gilde… nu is mijn zus ook bezig met mollehil… en ze had zich ook aangemeld voor de gilde… weet niet of je haar bedoelde met kennis van kennis :mrgreen:

als wie heeft ze zich aangemeld dan juudje?

@oessie wrote:

als wie heeft ze zich aangemeld dan juudje?

ik weet het niet helemaal zeker wat haar precieze naam is maar ik denk iets van inge81 of pling81 zoiets

ingerook kan dat :think:

@oessie wrote:

ingerook kan dat :think:

ja dat is ze… :mrgreen:

die heb ik toegevoegd inderdaad :wink:

@oessie wrote:

nee hoor als je die klant voor later wil bewaren gewoon lekker laten staan…

en vanaf level 10 kunnen jullie ook bij een gilde van ons… kun je palmen doneren voor het wereld wonder…

En wat houdt dat dan precies in???

dan plant je kokos noten , het is ene soort guest die je met een hele groep doet… je kunt je denk ik wel al aanmelden ook al kun je pas vanaf level 10 palmen doneren… je moet dan naar de stad gaan, en naar tuiniersvereniging… je gaat naar het gilde huis en wij zijn de gilde moleshoop imperium…

:-* dank je wel… ze is nog niet zover dat ze kan doneren maar zo snel als ze dat wel kan zal ze dat ook doen…

@Janneke1976 wrote:

Szus, heb je nog coins over?

Ja , ik heb er nog 8. Hoeveel wil je er?

@oessie wrote:

dan plant je kokos noten , het is ene soort guest die je met een hele groep doet… je kunt je denk ik wel al aanmelden ook al kun je pas vanaf level 10 palmen doneren… je moet dan naar de stad gaan, en naar tuiniersvereniging… je gaat naar het gildehuis en wij zijn de gilde moleshoop imperium…

ahha, ga morgen even kijken lig nu al in bed en ben nog even op kok via mijn tel.! Maar krijg je dan als groep punten? Of individueel ook iets?

Ik zit nu in level 3 en heb bijna 8 duizend punten… Dus duurd nog even voor ik in 10 zit :wink:

Doe ze maar alle acht :mrgreen:

als je het wereldwonder af hebt (duurt nog wel heel lang hoor) dan krijgt iedereen een beloning… die word verdeeld na het aantal palmen die je gedoneerd hebt.

Ja, hihihihihi, dan zitten we met z’n allen op een 55+ forum :wink:

@oessie wrote:

dan plant je kokos noten , het is ene soort guest die je met een hele groep doet… je kunt je denk ik wel al aanmelden ook al kun je pas vanaf level 10 palmen doneren… je moet dan naar de stad gaan, en naar tuiniersvereniging… je gaat naar het gilde huis en wij zijn de gilde moleshoop imperium…

Gildenhuis is gesloten…dus kan me nog niet aanmelden :frowning:

wat raar ik kon me laatst wel al aanmelden op server 2 :think: en toen was ik ook nog niet in het level

vanaf level 5 kun jij je aanmelden bij een gilde… en vanaf level 10 kun je doneren