oessie ik las een paar pagina’s terug dat je kennissen van kennissen had toegevoegd aan de gilde… nu is mijn zus ook bezig met mollehil… en ze had zich ook aangemeld voor de gilde… weet niet of je haar bedoelde met kennis van kennis :mrgreen:
dan plant je kokos noten , het is ene soort guest die je met een hele groep doet… je kunt je denk ik wel al aanmelden ook al kun je pas vanaf level 10 palmen doneren… je moet dan naar de stad gaan, en naar tuiniersvereniging… je gaat naar het gilde huis en wij zijn de gilde moleshoop imperium…
dan plant je kokos noten , het is ene soort guest die je met een hele groep doet… je kunt je denk ik wel al aanmelden ook al kun je pas vanaf level 10 palmen doneren… je moet dan naar de stad gaan, en naar tuiniersvereniging… je gaat naar het gildehuis en wij zijn de gilde moleshoop imperium…
ahha, ga morgen even kijken lig nu al in bed en ben nog even op kok via mijn tel.! Maar krijg je dan als groep punten? Of individueel ook iets?
Ik zit nu in level 3 en heb bijna 8 duizend punten… Dus duurd nog even voor ik in 10 zit
als je het wereldwonder af hebt (duurt nog wel heel lang hoor) dan krijgt iedereen een beloning… die word verdeeld na het aantal palmen die je gedoneerd hebt.
dan plant je kokos noten , het is ene soort guest die je met een hele groep doet… je kunt je denk ik wel al aanmelden ook al kun je pas vanaf level 10 palmen doneren… je moet dan naar de stad gaan, en naar tuiniersvereniging… je gaat naar het gilde huis en wij zijn de gilde moleshoop imperium…
Gildenhuis is gesloten…dus kan me nog niet aanmelden