Molehill Empire deel 6!!

jahoor peace of a cookie…



pfff ben weer eens niets aan het doen vanmorgen :oops:

Szus, heb je nog coins over?



Oessie, ook wel eens lekker toch, een ochtend niksen :mrgreen:

Yeah :dance: :dance:

quest 20 eindelijk voltooid, nu weer sparen voor 21, maar die vind ik minder erg.

zow nog 2 uur en dan mag ik weer oogsten, dan is mijn spinazie klaar,



ik wil zoooo graag een 2e tuintje maar ooww wat duurt dat laaaaang :mrgreen: :mrgreen:



marjolein welkom hier, ik vind het ook al zo’n spelletje waarbij je de hele dag denkt aan je oogst!@ :mrgreen: :oops: maar het wordt minder nu, soms denk ik fff ff een lange oogst, dan hoef ik niet steeds te kijken :mrgreen:

welkom marjolein :dance:



Ik ben met de pompoenen Quest bezig, en verder niets bijzonders

dank u dank u :slight_smile:



Men ik liep straks in het dorp…meteen tomaten enzo gezaaid…haha!

Ik dachta lleen maar ooh nu zijn ze klaar…ooh ik moet oogsten…



Als ik dit had geweten…haha :lol:



Mijn moeder is er nu ook mee begonnen…ik zei het is zo leuk…maar wel op eigen risico :wink:

ik wil ook een quest…maar dat duurd dus nog heeeeeeeel lang!

Ow daar ben je zo hoor :slight_smile:

ja die eerste paar levels gaan erg snel… ik moet nog wel een paar maanden wachten op een nieuw level ben ik bang

oooh :shock: oke?!

Dan zal ik niet zeuren :stuck_out_tongue:



Ik zit hier al de hele middag te wachten op een klant…heb geen geld dus kan niks verkopen…dus ben maar flinke voorraadjes aan het opbouwen…die gaan toch niet verloren als je naar een volgende level gaat?

Voor de dames die al verder zijn, misschien ook voor anderen, ik weet niet of jullie dit als quest hebben gehad, of dat t een actie is voor vandaag. Hij staat ook niet tussen de quest zoals ik kan zien :think:



Misschien fijn voor de dames die de dingen al in het magazijn hebben :wink:





Tuinzicht College Jam DagLever 1000 frambozen, 1200 bramen en 830 wortelen voor 11500,00 gB.

@marjolein98 wrote:

oooh :shock: oke?!

Dan zal ik niet zeuren :stuck_out_tongue:



Ik zit hier al de hele middag te wachten op een klant…heb geen geld dus kan niks verkopen…dus ben maar flinke voorraadjes aan het opbouwen…die gaan toch niet verloren als je naar een volgende level gaat?




Nee hoor die gaan niet weg… En je kunt zoveel mogelijk sparen, in het begin deed ik van alles 500 sparen en daarboven verkocht ik.

@Tamara30 wrote:

Voor de dames die al verder zijn, misschien ook voor anderen, ik weet niet of jullie dit als quest hebben gehad, of dat t een actie is voor vandaag. Hij staat ook niet tussen de quest zoals ik kan zien :think:



Misschien fijn voor de dames die de dingen al in het magazijn hebben :wink:





Tuinzicht College Jam DagLever 1000 frambozen, 1200 bramen en 830 wortelen voor 11500,00 gB.




Dat is Quest 31 :-*

ja ik ben daar voor aan het sparen :mrgreen:

welkom marjolein!!!

je kan ook spullen op de markt verkopen, hoef je niet alleen maar te wachten op klanten :lol: maar voorraadje is wel lekker

ik heb 3 tuinen vol met klanten die ik niet kan helpen



ik heb vandaag eens in tijden niet aan mn tuin gedacht, ook gelijk stom want had dit niet doorgegeven :wall:

maar oessie je hebt het zo door :-* :-*

welkom marjolein!!!

je kan ook spullen op de markt verkopen, hoef je niet alleen maar te wachten op klanten :lol: maar voorraadje is wel lekker

ik heb 3 tuinen vol met klanten die ik niet kan helpen



ik heb vandaag eens in tijden niet aan mn tuin gedacht, ook gelijk stom want had dit niet doorgegeven :wall:

maar oessie je hebt het zo door :-* :-*

haha hille, nou ik deed er maar steeds kortgroeiers in. als je me de volgende keer even doorgeeft dan doe ik even wat langgroeiers erin

@hille wrote:

welkom marjolein!!!

je kan ook spullen op de markt verkopen, hoef je niet alleen maar te wachten op klanten :lol: maar voorraadje is wel lekker

ik heb 3 tuinen vol met klanten die ik niet kan helpen



ik heb vandaag eens in tijden niet aan mn tuin gedacht, ook gelijk stom want had dit niet doorgegeven :wall:

maar oessie je hebt het zo door :-* :-*




Ja maar ik heb geen geld dus kan ik toch ook niks verkopen op de markt… en klanten komen er niet… zijn er manieren waardoor je extra klanten kan krijgen??? of is er een standaard aan klanten per dag?

Als jullie het trouwens vervelend vinden dat ik hier kom inspringen…en mee klets…en vooral veel vraag ;)! Dan moeten jullie het zeggen hoor ?!

Dan ga ik weer… :frowning:

nee hoor zo zijn wij ook begonnen hahaha!



je krijgt 4 klanten per dag, er kunnen er maximaal 14 staan… z eblijven gewoon staan tenzij je op nee drukt dan lopen ze boos weg :mrgreen: