Molehill Empire deel 6!!

Ik ben er ook eens mee begonnen…heb net mijn 1e oogst gehad :wink:

Marjolein, welkom bij dit zeer verslaafde spel :mrgreen:



Die nieuwe leden in het Gilde, zijn dat trouwens bekende van iemand van ons, of zijn het allemaal buitenstaanders???

dankje :slight_smile: Ik snap drnog maar weinig van. ben flink aan het oogsten maar hoe kan ik nu geld verdienen??? en andere dingen saaien…

Over 2 uurtjes is er wat te oogsten in mijn tuin, maar ik ben ontzettend moe en ga nu slapen :zzz:

Is er iemand die misschien een wat wil oogsten voor mij?

server 2

schaapje2000

Geld: 23.374,70 gB

Score: 1.064.450

Level: Vogelverschrikker

@Janneke1976 wrote:

Over 2 uurtjes is er wat te oogsten in mijn tuin, maar ik ben ontzettend moe en ga nu slapen :zzz:

Is er iemand die misschien een wat wil oogsten voor mij?




ik weet niet hoe dat moet…sorry

janneke ik heb voor je geoogst :thumbup:

@crazymom wrote:

Marjolein, welkom bij dit zeer verslaafde spel :mrgreen:



Die nieuwe leden in het Gilde, zijn dat trouwens bekende van iemand van ons, of zijn het allemaal buitenstaanders???




ik doe sohie dr tuin, en zag leden die mee wilden doen… zijn er nog wel meer… maar heb er 2 van toegevoegd die kennis van kennis zijn…

Ik heb niet veel te melden eigenlijk.

Heb vrij weinig te doen nu ik weer alleen mijn eigen tuintje heb om voor te zorgen.

Veel bomen erin…

Oessie, thanks :-*

:shifty: het is echt verslavend…net snel marlynn weer naar bed gebracht…heb ik 3 klanten in de rij staan :s ooops



Ben er de hele nacht mee bezig geweest in mijn dromen :?

Goedemorgen,



Alle nieuwe kaboutermeisjes, van harte welkom :-*





Mijn stand nu,



server 1:

Shaya81

Geld: 3.042,28 gB

Score: 8.826.216

Level: Bloemenfee

Coins: 32 |

Deco.: 0

Gilde: [MI]



server 2:

Shaya81

Geld: 50.866,39 gB

Score: 6.026.996

Level: Kersenpit spuger

Coins: 3 |

Deco.: 0

Gilde: [MI2]



op sever 1 nu bezig voor de bramen quest (27) die ik vanavond krijg.

Ben volgens mij al best aardig op weg, heb nog niets kunnen oogsten maar mijn tuintjes staan vol met bramen.



Op server 2 ben ik bezig met quest 20.

1600 wortelen, 1600 bloemkolen, 1000 aardappelen en 1600 broccoli ik vindt dit een vervelende quest, gelukkig gaat deze wel hard.

hoe en waar vindt je zo’n quest???

Welkom Marjolein :slight_smile: Die quests krijg je vanzelf vanaf, ik geloof, level 5 (oogsthulp). Als je dan een keer naar het dorp gaat wordt’ie in je brievenbus bezorgt (zie je een envelopje heen en weer gaan).

welkom marjolein… haha en dat dromen deed ik de eerste tijd ook… word wel minder hoor… moet wel smorgens eerste de pc aanzetten om te oogsten dat hoor bij mijn ochtenroutine :oops:

nou dan zal dat hier ook wel gaan gebeuren… :oops:



Denk nu al aan het feit dat we bijna met “vakantie” gaan…hoe gaan we dat doorkomen…:wink:

daar heb je hulpjes voor :wink:



ik doe die van sophie nu ook omdat ze op vakantie is :thumbup:

ooh kan dat ook…hoe kom je aan zo’n hulpje dan…en hoe doe je dat?





Nou ik ben echt verslaafd hoor :think:

nou die hulp zijn wij :mrgreen:



heel simpel, je vraagt hier op het forum wie jou tuintje wil onderhoduen, je pbt he wachtwoord enz… en dan komt het helemaal goed :wink:

oke dus je hoeft iemand alleen maar je wachtwoord te geven! Geweldig!



Helemaal super! Dan weet ik dat alvast :wink: