Molehill Empire deel 6!!

@jet1981 wrote:

:dance: Goed zo Oessie! Kun je daarna nog hoger?



Ik heb mn tuinen volstaan met lang spul dus heb de hele dag er niks aan gedaan… Moet het toch maar gaan verdelen he, anders ook zo saai!




Ja, je kan nog hoger!

Ik ben bij level 8, dus denk dat je zeker nog tot level 10 kan! :mrgreen:

Hm… ik ik kom er nu al de hele dag niet op. Iemand anders ook problemen of ben ik de enige :think:

ik kom er wel op!!

ik heb met meer pagina’s moeite zie ik :think: toch maar eens de instellingen checken(hoewel ik sinds gisteren niets heb veranderd en toen ging het wel :eh: )

vreemd…



heb net de badkamer even gesopt, nu even wachten tot mijn tomaten klaar zijn

hier kom ik er ook gewoon op… misschien cookies wissen???

Hoera, ik heb 92.442,11 gB!! :dance: 8)

Koop ik nu mijn nieuwe tuintje ofwacht ik beter nog? Moet ik eerst nog iets anders kopen, een extra plank ofzo? Kan dat zonder premium?

Een hoop vragen weer, geef me tips aub! :pray: :wink:

ik kom dr ook wel op!?



ik moet nu voor coins gaan sparen, voordat ik mn premium kwijt ben.



jammer idd die langgroeiers heb je niet zo veel te doen. (uhm nou ja misschien huishouden :oops:)

boodschappen weer in huis, nu ff de was voordat de kids weer wakker zijn.

hille rustig aan he :-*

@Bietje wrote:

Hoera, ik heb 92.442,11 gB!! :dance: 8)

Koop ik nu mijn nieuwe tuintje ofwacht ik beter nog? Moet ik eerst nog iets anders kopen, een extra plank ofzo? Kan dat zonder premium?

Een hoop vragen weer, geef me tips aub! :pray: :wink:




Voor een plank moet je premium hebben, dus lekker je tuintje kopen en voor perium gaan sparen.

@juudje1985 wrote:

hier kom ik er ook gewoon op… misschien cookies wissen???


Ik heb McAfee idd even alles laten wissen wat er te wissen viel (ook mijn cache geheugen of zo, geen idee wat het is :think: )en nu kom ik er wel weer!

is er ook een lijstje van de questen???

kim:



http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=33286.0



Net quest 17 voltooid en 6 palmen gedoneerd :angel:

tanxxx

heb weinig te doen in mijn tuin vandaag :?

nog 3 minuten dan kan ik oogsten, daarna vol pooten met aardappels, en die duren 16 uur…

heb ook nog asperges in me tuintje, dioe moeten ook nog 13 uur :roll:

ik ben alvast bezig met mirabellen sparen, want anders haal ik die guest van mirabellen nooit

Fantastisch zo’n 2e tuintje! :mrgreen:

Ik heb nog maar 2 mollen en 17 boomstronken, heb er meteen al mijn mirabellen, paar appels en paprika’s voor de guest kunnen planten! :thumbup:

D.w.z dat ik binnen 144 uur 280 mirabellen heb!! :shock: :mrgreen:

Ik heb nu nog 676,43 gB… weer sparen dus maar denk dat de Gb’s er nu wel sneller zullen bijkomen dan in het begin! :thumbup: 8)

kan je de prijzen op de markt ook weer veranderen???

:dance: Bietje Lekker he zo’n 2e tuin!. Al lijkt het nu wat sneller te gaan, maar heb nu 3 tuinen en heb nog niets te doen gehad in mijn tuinen vandaag :eh:



Kim, je kan de prijzen op de markt niet veranderen. Je kan wel je producten terug uit de verkoop halen, maar je bent dan wel de 10% provisie die je erover heb betaald kwijt.