en wat kan je dan als je premium bent???
sorry dat ik zoveel vraag hoor :eh:
@marjolein98 wrote:
en wat kan je dan als je premium bent???
sorry dat ik zoveel vraag hoor :eh:
Geen sorry,
kijk even op de link dit is het officiele forum. je kunt hier echt alles vinden.
oke geen sorry…en dan bij deze ook geen bedankt
:lol:
Toen ik net was begonnen, heb ik eerst heel het forum doorgespit.
Dat vondt ik ook gewoon ook leuk om te doen hoor.
En als snel wist ik meer dan meiden die het spel al langer dan mij speelde.
Als je ergens een lijstje van wil hebben heb ik die ook, ik google heel wat af om maar zo veel mogelijk te weten te komen.
Helaas is mijn Duits niet zo goed, want aangezien het een oorspronkelijk Duits spel is is op .de veel meer te vinden.
Ik had net niet zoveel tijd om uitgebreid te reageren, maar heb je nu al antwoord op je vraag gehad/gevonden?
Nou ik heb nu dus weer een nieuw doel, ik ga enkel nog maar voor de quests.
Premium heb ik tot in januarie dus ik kan mijn gang gaan.
Ik wil zo snel mogelijk mijn 4de tuintje.
Oh trouwens oessie, weet jij wanneer Sophie weer terug komt van vakantie?
sophie komt morgen weer!! dan kan ze zelf haar tuinen weer doen!!
wat dan had je haar nodig?
@mamma van sharondenise wrote:
Toen ik net was begonnen, heb ik eerst heel het forum doorgespit.ik heb nog niet de tijd gehad het goed te bestuderen, kwam er wel achter dat je ook coins met echt geld kunt kopen!
Dat vondt ik ook gewoon ook leuk om te doen hoor.
En als snel wist ik meer dan meiden die het spel al langer dan mij speelde.
Als je ergens een lijstje van wil hebben heb ik die ook, ik google heel wat af om maar zo veel mogelijk te weten te komen.
Helaas is mijn Duits niet zo goed, want aangezien het een oorspronkelijk Duits spel is is op .de veel meer te vinden.
Ik had net niet zoveel tijd om uitgebreid te reageren, maar heb je nu al antwoord op je vraag gehad/gevonden?
Nou ik heb nu dus weer een nieuw doel, ik ga enkel nog maar voor de quests.
Premium heb ik tot in januarie dus ik kan mijn gang gaan.
Ik wil zo snel mogelijk mijn 4de tuintje.
Zijn er hier die dat gedaan hebben? Dus echt geld in het spel gestoken?
ik steek er geen echt geld in, moet wel een spelletje blijven vind ik…
Nee hoor, geen euros. Ik spaar alles en steek er dan kaboutergeld in :mrgreen:
heb er geen echt geld aan uitgeven! ben wel vaak in de verleiding geweest hoor
Goeiezondags iedereen :mrgreen:
Heerlijk weekend gehad tot nu toe. Had vrijdag al vrij, dus toen wat dingetjes aan mijn huishouden gedaan, hardgelopen op de hei (kan ik iedereen aanraden op een mooie herfstdag ). Toen naar F’lien gereden met de kids gespeeld en 's avonds met F’lien Popstars gekeken. Gisteren dagje vrijwilligerswerk bij mijn lieve collega’s van stichting AAP. Helaas vrijdag een vrouwtjesbaviaan onverwacht overleden
Maar verder leuke dag gehad.
Gisteravond versleten dus op tijd naar bed. Vandaag op tijd weer op (half 11 :shifty: :lol: ). Vanmiddag helemaal niets doen en vanavond met de hele familie pannekoeken eten. Perfect weekend al zeg ik het zelf 8)
Wat betreft MHE: vrijdag quest 31 afgerond. Net een half veld vol gezet met mirabellen en als mijn berekeningen kloppen moet ik vrijdagavond de mirabellen-quest al kunnen voltooien :dance:
Marjolein: er zijn hier wel een paar meiden die er geld in gestoken hebben. Maar als je een beetje geduld hebt is het niet nodig. Dat is nu juist het leuke aan dit spel: je kunt volwaardig met alle opties meespelen zonder er geld aan te besteden :thumbup:
En wat beterft het leeg maken van je tuin: eerst opruimen, dan pas sparen. Want je kunt veel harder sparen als je meer plek hebt om te zaaien 8)
@Szus wrote:
Goeiezondags iedereen :mrgreen:
Marjolein: er zijn hier wel een paar meiden die er geld in gestoken hebben. Maar als je een beetje geduld hebt is het niet nodig. Dat is nu juist het leuke aan dit spel: je kunt volwaardig met alle opties meespelen zonder er geld aan te besteden :thumbup:
En wat beterft het leeg maken van je tuin: eerst opruimen, dan pas sparen. Want je kunt veel harder sparen als je meer plek hebt om te zaaien 8)
Nou ik was ook niet van plan er geld in te stoppen…krijg ik ruzie met de baas hier denk ik

Het moet idd een spelltje blijven.
En idd ga eerst mijn tuin opruimen…en dan ga ik er helemaal tegen aan

ik heb hetook zo gedaan marjolein, eerst tuin leegmaken, daarna 90000 gb verzamelen voor een 2e tuin… en dat duurt best erg lang, maar geduld is een schone zaak… de derde tuin en premium, zijne igenlijk best snel te halen als je die tweede tuin hebt…
ik heb eerst watminder met de guests gedaan omdat ik veel wou verkopen om zo snel mogelijk een 2e tuin te hebben… maar zo heeft iedereen zijn eigen tactiek denk ik… ik ben nu druk met de guest…
Ik ben weer een maand langer premium, tot 12 december. Dus ik ga nu alles focussen op tuin 3.
Ik denk dat ik me ook wat minder ga concentreren op de quest.
Misschien dat iemand van hier antwoord heeft op mijn vraag:
Ik heb het 1 en ander gelezen dat als je met zijn 2e op het zelfde ip adres speelt je dit moet melden.
Waar moet ik dit melden??
Het zit namelijk zodat ik de meeste tijd wel thuis vanaf mijn eigen ip adres speel maar het komt ook vaak voor dat ik bij mijn moeder zit te spelen. Of dat zij hier is en speelt.
Graag jullie reactie?
(heb dit ook op het spelforum geplaatst…
je speelde op server 1 toch marjolein?
zo ja, dan kan je dat hier melden:
http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?t=11&postdays=0&postorder=asc&start=465
nee op 2…maar mijn moeder op 1…
Vraag me nu af of het dan wat uitmaakt als je toch op 2 verschillende servers speelt…
Heb op het spel forum al het antwoord gekregen van het geen wat ik dacht
Het maakt dus niks uit…omdat we beide op verschillende servers spelen Gelukkig
hoi meiden ben weer terug van vakantie
bedankt wendy en oes voor het goede verzorgen van mijn tuintjes!!!
zal straks even alles terug lezen
hey sophie! je bent er weer!! hoe was je vakantie???
als het goe dis kun je op server 2 bijna 2 guests gaan afronden :thumbup: