Molehill Empire deel 6!!

boze klanten zijn anders best leuk hoor :mrgreen:

ja gewoon wegsturen hoor

haha een donderwolk…arme klant…wilde hem bijna terug roepen hahahaha

quest 28 voltooid!! :dance: :dance:

en ben ook ineens geen baby meer!! hihi :lol:

stuur klanten onder de 1000 gb ook weg…heb genoeg klanten

ik ben een beginner en heb nog amper klanten maar nu steeds klanten die dan heel veel willen kopen voor heel weinig. maar ja heb ook geen geld om de markt op te gaan…

nou ja ondertussen plant ik gewoon er vrolijk op los hahaha op naar het volgende level. wil vandaag toch wel uienplukker worden :slight_smile:

haha ja weet ik ook nog wel van het begin van het spel.

was blij met elke klant die kwam…en verkocht ook eigelijk altijd als ik de producten had. stom want ze bieden vaak te weinig.

Ja maargoed je krijgt wel weer punten.

Ik ben nu een beetje aan het bedenken met welke techniek ik nou het snelst een 2e tuintje heb…

volgens mij is er geen techniek en is eht gewoon maar doen wat je leuk vind…althans ik ben gewoon slecht in technieken dus zo doe ik het hahaha

@marjolein98 wrote:

Ja maargoed je krijgt wel weer punten.

Ik ben nu een beetje aan het bedenken met welke techniek ik nou het snelst een 2e tuintje heb…

ik heb stout een walliekaart gekocht en coins gekocht en vervolgens premium genomen en de rest verkocht en toen had ik in 3 dagen tijd 3 tuintjes

en dat gaat lekker hard

begin nu ook echt mn quests te doen zit pas bij 6 dus duurt even

en ben toch al kersenpit spuger

Quest 30 voltooid! :dance:

oes ik ga echt even slapen nu…dus kan je tuintje ff niet doen, weet niet hoe laat je terug bent, maar over een uur zijn er weer een aantal dingen klaar

sorrie :-*

geeft niets ik ben er weer thanx :-*

yeah///heb bijna mijn tuintje onkruidvrij!

en mannen!! ik vertelde vriend fruttel over het spel en eerste wat hij doet is cheats zoeken…echt weer mannen eigen volgens mij…haalt toch het hele plezier uit zon spel weg? gelukkig is het verder wel een schatje hoor :lol:

nou ik ga mijn tuintje volzetten en dan op naar de fysio. mag mijn zoontje even met zijn tuintje aan de slag.

Ik heb alle quests in mijn favorieten staan en de laatste keer dat ik keek was ik toch echt nog een meisje hoor :roll: :lol:

jaaa nu is mijn tuintje officieel onkruidvrij. Nu gaan werken om de tuin stenen, boomstronken en mollen vrij t ekrijgen…pfffff ben nog wel even zoet ermee hihi

maar nu staat mijn tuintje lekker vol met ui en spinazie dus de komende uren kan ik toch niets doen. Komt goed uit want wij gaan zo naar het theater.

@ Sophie

Hoop dat je lekker hebt kunnen slapen, je zal het wel hard nodig gehad hebben!

@ Fruttel

Veel plezier

@ Hollowglade

ooh ooh ooh, ik wil niks kopen. Dat krijg ik echt ruzie met mijn man…en dan vindt ik het ook niet meer leuk als je er echt geld in moet stoppen…

@Oessie

Leuke dag gehad?

@ Bietje

Jij gaat lekker zeg!

Hier vandaag quest 10 voltooid :dance:

Ik twijfel of ik nu verder ga met de quest’s of dat ik eerst ga verkopen op mp zodat ik sneller die 90 000 bij elkaar heb…

Ik ga ff douchen…kan ik dr over nadenken :wink:

marjolein, ik heb toen me volledig op een extra tuin gestort, door meer te kunnen zaaien kon ik ook veel sneller de guests afronden :thumbup:

oja ach ja leuke dag, ik moest naar de oogarts met melissa, dus was om 12 uur al naar mijn moeder gegaan die heeft op fenna gepast. maar melisa moest weer druppelen dus het duurde allemaal zo lang (ze was trouwens achteruit gegaan met dr ogen) en toen weer fenna ophalen, snel naar huis, kapster is geweest, meiden zijn geknipt, nu even rust

Drukke dag dus! Heeft Melissa ook een bril? Kl*te zeg dat dr ogen achteruit zijn gegaan!

IK dacht dat idd ook dat ik me beter op het zaaien kon storten en die questst later afronden…heb er nu 10 af :smiley:

laat maar, domme vraag :oops:

Ik zie het al op je foto’s dat ze een bril heeft :wall: