Molehill Empire deel 6!!

mogge meiden.

mijn tuintje stond er vanmorgen mooi bij :slight_smile: zoontje fruttel is nu ook begonnen met zijn eigen tuintje. erg grappig om te zien.

ik ben nog wel heel erg azan het ontdekken wat nu het slimste is om te planten. Dus als iemand tips heeft.

en hoe zit het nu met klanten. die bieden onder de prijs waarvoor je het boederij kan kopen. Logisch natuurlijk anders kopen ze het daar wel. soms scheelt het weinig maar soms heel veel. stuur je zon klant dan weg?

en mijn status is momenteel:

Geld 0,00 gB…tja wat zal ik zeggen hahaha

Score: 2161

Level: tomaten teler

Coins: 0 (ook geen idee hoe ik hier aan kan komen voor premium te halen zonder te hoeven betalen met echt geld want daar begin ik niet aan)

Deco 0

gilde: geen

nou voor dag 1 is dat toch best goed 8)

@sophie wrote:

bah heb niet kunnen slapen

ga maar naar het werk toe :cry:

Heb ook maar 2 uurtjes geslapen, Yari was zooooooooooh vervelend :evil:

Hij is niet ziek, anders zou ik niet boos zijn hij heeft gewoon de hele nacht liggen etteren, Ben pas 6.15 gaan slapen.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

en nu heb ik een megapunthoofd + bijbehorend humeur.

Sophie :hug: :hug: :hug: :hug:

En Wendy… soms irritant he die kiddies snachts

sophie, :hug:

en ik ben er vanmiddag niet, ga om kwart voor 12 weg end enk pas dat ik einde van demiddag weer ben, misschien ook wel pas savonds… dus mocht je je vervelen :-*

je mag wel in alle 9 tuinen kijken :shifty:

ja flink balen

zit als een zombie hier op het werk

zal eens kijken hoe ver ik kom…

maar ja collega is er niet en andere is vrij vandaag…

dus moet wel aanwezig zijn :wall:

oes ik zal ze wel even in de gaten houden!!

ik zit nu te wachten. moet nog 50 minuten voor ik weer kan oogsten en heb geen geld dus kan verder niets…nou ja behalve hier thuis wasjes draaien, eten, huisje schoonmaken, aanmelden voor flylady etcetc…maar ikw il tuinieren!

en weet je wat nu zo erg is. in het echte leven gaan al mijn plantgen altijd dood hahaha heb totaal geen groene vingers

haha frutte, ja hier net zo hoor, in onze echte tuin vind ik er niets aan

sophie, je mag voor de spinazie op server 1 van mij wel aardappelen doen… voor de rest kijk je maar even!!

:-*

haha fruttel nu al ongeduldig ? hihi

oes is goed hoor komt voor mekaar :-*

Fruttel, ik ben ook nog niet zo lang bezig, op dit moment ben ik Moljager en is spinazie mijn favoriet om te verkopen op de markt. Ik zaai het voor ik naar bed ga en op mijn vrije dagen oogst ik het dan smorgens en verkoop het voor 2 gb per stuk en dat kan best aantikken.

Alhoewel de paprika’s helemaal aantikken :dance: Maarja, die duren zooooooo lang!

Nieuwe tuin kost 90.000 :shock: :shock: Dat ga ik nooit halen! Hoewel, als ik lang genoeg wacht :think:

Maar wat ik nu graag wil is in dat studiecentrum oid waar je alleen op woensdag en zaterdag met de bus naar toe kan de groeitijd laten verkorten. Hebben jullie dat ook gedaan?

hey

ja ik heb op server 1 al 10 procent van mijn groente en fruit af. nu kan ik nog wel een level doe maar daar moet ik 180000 gb voor hebben. dus dat wacht maar even

ik heb overigens wel eerst gespaard voor 2e tuin, dat was wel heerlijk hoor dat ik die had… dat vergt even tijd maar dat komt helemaal goed. een 3e tuin gaat dan eigenlijk veel vlotter

Mijn uitdaging nu is om eerst mijn tuin stenen, onkruid en mollen vrij te krijgen maar zover ben ik nog lang niet hahaha. Maar goed ik heb weer een stkje verder onkruid vrij dus ik kom er wel. De markt op ga ik vanmniddag weer ewens proberen en dan idd wat lager met de prijzen zitten. Vandaag 2 klanten aan de tuin gehad dus dat was wel even lekker. Daardoor kon ik weer wat onkruid wieden.

Ik plant nu gewoon dat afhankelijk van hoelang het duurt woordat ik weer tidj heb om achter de pc te kruipen en te oogsten :stuck_out_tongue:

erg toch he

@ fruttel zo doen we het allemaal hoor dnek ik :wink:

Hoe zit het eigenlijks met die 2e tuin…staat die ook weer vol onkruid etc.?

Ik vindt in het echt tuinieren ook niks aan. Gelukkig hebben we van het voorjaar achter alles bestraat en voor hebben we wel tuin maar daar staat niks in :wink:

Je kunt je molehill tuintje ook helemaal bestraten :mrgreen:

marjolein, inderdaad staat je 2e en 3e tuintje weer vol onkruid

@oessie wrote:

marjolein, inderdaad staat je 2e en 3e tuintje weer vol onkruid

he jakkes :roll:

pfffffffff, wie heeft die spinaziequest bedacht? :twisted:

Die heb ik voorlopig nog niet af :roll:

Vuurvosje, die quests worden steeds erger :wink:

Ja, ik heb de lijst tot en met 93 gezien haha :mrgreen:

Niet normaal, al die quests :roll:

ik heb nog geen quest gezien maar dat is ook pas vanaf level 5 geloof ik.

ik ben tussendoor naar mijn werk geweets voor een gesprek en doe steeds dingen afwisselen. ideaal dit spel dus omdat je het mooi tussendoor kan bijhouden.

ik vraag me nu enkel af. ik heb een klant en die wil 215 radijsjes voor 8,44 gB. Dat is toch veel te weinig??? maa rja wil ook geen boze klant…