ik dacht al ben je die nu al vergeten
ik snap heel goed dat je met je hoofd nu ergens anders zit
daarom als mijn vraag te veel is, even goeie vrienden dus kijk maar of je er aan toe komt :-*
jippie! weer een level hoger. Het gaat inderdaad vrij snel. Enkel ik vind het wel moeilijk aan geld te komen om mijn onkruid te kunnen verwijderen. Ik heb pas 2 klanten gehad en op d emarkt verkoop ik niets terwijl ik toch redelijke prijzen aanhou voor mijn idee
fruttel, ik heb even gekeken op de markt, maar je prijzen zijn echt veel te hoog om snel te kunnen verkopen.
Je komkommers raak je waarschijnlijk nog wel redelijk snel kwijt. Je bent daar de 3e in de rij, maar dan nog ben je duurder dan de boerderijprijs. De komkommers zijn nl 0,14 en jij vraagt 0,15. Maar misschien heb je mazzel.
Je sla is veel te duur. je vraagt 0,10 en op de boerderij is het 0,08. En buiten dat, die royalenfield en ogrodniczka die hebben er zo ontiegelijk veel producten van 0,09 op staan en die kopen alles op wat lager is, dat je de sla niet verkoopt.
Met je wortels hetzelfde verhaal. Daarmee ben je zelfs nog duurder. De boerderijprijs is 0,06 en jij hebt ze erop staan voor 0,10. Die raak je zo niet kwijt. Er is gewoon veel te veel aanbod voor veel minder dan die 0,10 die je ervoor vraagt.
Je kan beter kijken wat de prijs is bij de boerderij en dan de min prijs die gevraagt wordt op de boerderij. En daar je producten voor op de markt zetten als je ze wilt verkopen.
Nieuwe stats, ik ben sinds vanmorgen Kersenpit spuger :dance:
-mir-
Geld: 26.057,65 gB
Score: 4.550.595
Level: Kersenpit spuger
fruttel, je producten heb je trouwens nu wel verkocht, maar dat komt omdat ik ze gekocht heb van je, kan je weer verder met je onkruid :mrgreen:
oh wat lief van je! en ik begin het te snappen dus bedankt voor de uitleg!
en nu ga ik als de wiederwa wat onkruid wieden
Ik ga ook lekker hard, ben nu volledig ellende-vrij qua onkruid en mollen.
Dit zijn mijn stats:
vuurvosje
Geld: 372,67 gB
Score: 273.228
Level: Moljager
Coins: 2 | Deco.: 0
Gilde: [MI]
je gaat goed vuurvosje :thumbup:
marjolein je uien zitten erin
oes over 5 minuten haal ik je mirabellen eruit
dan doe ik er nieuwe in okรยฉ
thanks sophie!
Ben zelf toevallig ook nog wakker marlynn was helemaal van slag vanaf half 10! En ik had net gekolft, men wat baalde ikโฆ Maar ze ligt nu net weer in dr bedje dus hoop dat ze nu lekker gaat slapen!
Truste
vervelend voor je
hopelijk kan ze nu wel wat slapen :hug:
Hey tuinkabouters :mrgreen:
Ik zag een hele mooie echo voorbijkomen :inlove: :inlove:
Heerlijk hoor geniet ervan meid!!!
Sophietje :hug: :hug: :hug: :-*
Kan je wel gebruiken he wijffie.
Fruttel hoi welkom ookal verslaafd :lol:
Ilonka, jeetje meid je gaat als een speer jij :shock: , goed hoor
Gister op server 1 quest 34 afgerond en t/m quest 37 heb ik alles op voorraad.
Ik ben nu dus een begin aan het maken voor de peren quest, ik heb er pas 174 dus ik moet er nog aardig wat.
Shaya81
Geld: 8.151,14 gB
Score: 11.539.722
Level: Bloemenfee
Coins: 4 |
Deco.: 0
Gilde: [MI]
nog 3,5 miljoen punten voor notenkraker :mrgreen:
ben benieuwd of ik het in dit jaar nog haal, wat denken jullie?
vast wel wendy :thumbup:
:think: denk krap aan hoor wendy :mrgreen:
Ik heb trouwens voor het eerst een klant weggestuurd, leuk die donderwolkjes :mrgreen:
Die bood 2,05 GB voor 225 wortelen :shock:
Dat is dus minder dan een cent per wortel :shock:
Als ik wil heb ik iemand die ze voor 4 cent per stuk over wil nemen, dat zet meer zoden aan de dijk voor mijn tweede tuintje :mrgreen:
heel goed vuurvosje!!
ik durfde ze ook nooit weg te sturen haha
nu stuur ik ze al weg onder de 1500 kb :mrgreen:
jij kan ook niet slapen :?
Haha, gelukkig ben ik niet de enige :mrgreen:
Neuh, ik heb vanmiddag geslapen omdat ik verrekte van de pijn, nu ben ik weer wakker :?
En er staat spinazie in mijn tuin voor de pop-aye quest dus ook niets te doen daar
balen, jij bent wel nachtmens ook of niet
ja ik wacht nog even op mijn appels en dan probeer ik te gaan slapen
Ja, ik ben echt een nachtmens
Ik ben er overigens wel altijd op tijd uit hoor, maar ik heb blijkbaar niet zo gek veel slaap nodig
Ik ga de pc uitzetten, hij begint zowat te roken :lol:
Slaap zacht voor straks Sophie :-*
lekker slapen meis :-*
bah heb niet kunnen slapen
ga maar naar het werk toe
sophie :hug: , hoop dat je vandaag een betere dag heb.
Heb net 6 palmen gedoneerd :mrgreen: en heb alles voor de volgende 2 quests al klaar staan (ben gewoon niets aan het verkopen op het moment hihihi)