Molehill Empire deel 6!!

Ahhh wat lieffff… en dat mondje :inlove: :inlove:

OOh wat schattig :inlove:

Ik denk een jongen :wink:

Het spel wijst helemaal voor zich…teminste het grootste gedeelte!

Idd als je een dag niks kan doen kan je dingen in je tuin planten die langer duren…

@ Sophie

:hug: Heftig zeg! Dat gaat je niet in je koude kleren zitten :hug: :hug:

romata wat ga je hard met je punten zeg :think:

Pfff oessie ik vind het harstikke langzaam gaan :doh:

Ik zet expres al al mijn 3 tuinen vol met bomen, zodat ik daar meer punten van krijg.

Maar het schiet voor mijn gevoel nog steeds niet echt op.

nou neknaa (nu tjaptjoy) is nog niet eens zover, daar kan ik de guest met de walnoten doen maar moet wachten tot ik volgende level heb… alhoewel ik als de mieter nog 14 coins bij elkaar moet zien te sprokkelen om mijn premium te behouden, die loopt dinsdag af :shifty:

Ik denk dat ik het net ga redden bij een volgend level zijn voordat ik de Quest met walnoten krijg. Maja dan duurt het nog een eeuwigheid voordat ik die bij elkaar ga krijgen haha.

haha ach ja het houdt je van de straat…

ben met de perenguest bezig… heb er nu bijna 800. dus ik magnog wel even

Dingen die langer duren krijg je daar dan ook meer punten voor?

quest? nou zover ben ik ws nog lang niet hahaha. en hoe verzamel je dan coins?

ik heb nu geleerd om te planten, water geven en te oogsten en dat dan qweer aan mensen die aan mijn tuintje staan te verkopen. maar verder kom ik nog niet…hoe kan ik andere groentes verbouwen? moet je dan een bepaald aantal punten hebben behaald? ach ik ga de FAQ’s wel even lezen komt goed. Ik vind het enorm leuk.

En oh ja als iemand een berichtje wilt sturen. Ik zit op level 1 en heet daar fruttel…wat anders :slight_smile:

@Fruttel wrote:

quest? nou zover ben ik ws nog lang niet hahaha. en hoe verzamel je dan coins?

ik heb nu geleerd om te planten, water geven en te oogsten en dat dan qweer aan mensen die aan mijn tuintje staan te verkopen. maar verder kom ik nog niet…hoe kan ik andere groentes verbouwen? moet je dan een bepaald aantal punten hebben behaald? ach ik ga de FAQ’s wel even lezen komt goed. Ik vind het enorm leuk.

En oh ja als iemand een berichtje wilt sturen. Ik zit op level 1 en heet daar fruttel…wat anders :slight_smile:

Coins verzamel je door te sparen en op het forum of op de markt te kopen. Je kunt ze ook met echt geld kopen, maar het is natuurlijk leuker om er gewoon voor te sparen. Maar daar hoef je je nog niet mee bezig te houden als je net bezig bent.

Het is goed dat je het aan de klanten verkoopt, ook kun je iets op de markt verkopen als je klanten te weinig geld geven voor bepaalde producten.

Ow en Quest krijg je pas bij level 5 als ik het goed heb.

die krijg je vanzelf in je systeembericht. Euhm en je ziet wanneer je een level verder gaat bij het vraagtekentje in je tuin en dan bij level.

jaa ik ben 1 level verder :slight_smile: YOEHOE!!!

tantetoe wat een mooie echo meis

fruttel welkom veel plezier met het spel

sophie mocht je om 12 uur nog wakker zijn :wink:

vast wel oes

hub is op cursus dus die komt helemaal niet thuis vannacht :cry:

jeetje je bent wel vaak alleen snachts of niet :hug:

ja zou er haast wat van denken hihihi

nee hoor er moet ook gewerkt worden en helaas heeft hub verschillende diensten dus tja dat hoort erbij

@ Sophie

Idd je bent vaak alleen zeg :frowning:

Zou ik echt niks vinden…al heb ik dan wel lekker het hele bed voor mezelf :slight_smile:

Als je rond kwart voor 12 ook nog verveeld…bij mij is ook het 1 en ander dan klaar…mogen uien in :slight_smile:

Maar voel je niet verplicht hoor :shifty: !!! Het mag :roll:

@ Fruttel

Leuk he :slight_smile: Per level kun je dus weer nieuwe dingen zaaien.

Ik dacht in het begin ook…dat duurd nog heeeeeeeel lang maar het gaat echt zo snel. Voor je het weet zit je in level 2…3…4…5 etc etc.

marjolein dan moet je ff je gegevens pben :wink:

oh nee stom die heb ik natuurlijk nog heb net een week op je tuintje gepast

sorrie ben er niet zo bij :oops: