@ Fruttel
Nou als je niet verslaafd wil worden, dan moet je niet aan dit spelletje beginnen Het is erg verslavend!
Welkom op dit forum.
Wil je weten hoe het op het hele forum gaatā¦of alleen in dit topic?
@ oessie
Naja tot nu toe past het nog evenā¦Ik moet gewoon even hard sparen en verkopen zodat ik mijn 2e tuin kankopenā¦en dan kan ik gaan sparen voor coinsā¦hoeveel heb je er nodig voor premium?
je hebt er 30 nodig voor een maand premiumā¦
oeiā¦dan moet ik echt nog heel hard sparen :shock:
:dance: quest 27 voltooid :dance:
:thumbup: je gaat hard zeg
Ik doe op het moment ook alleen nog maar quests, dus dan gaat het best snel met 2 velden die ik daar voor kan gebruiken. Ben ook al aan het sparen voor de mirabellen quest straks En van het geld dat ik daarvan krijg koop ik weer nieuwe palmbomen :mrgreen: straks ga ik wel weer voor het waterlevel :thumbup:
Moet je ook premium hebben voordat je een tweede tuin kan kopen?
Enne, ik ben nogal een nachtmens, als ik ooit iemand kan helpen met haar tuintje wil ik dat graag doen
waarom krijg ik nou de hele tijd geen meldingenā¦
Hier genoten van mijn kleine mini beebje⦠heerlijke 3 d echo gehad vandaag!
Verder op Molehill⦠irritant zag niks in de bovenbalk, kon niet naar berichten niksā¦
Hopelijk nu en morgne beter!
het tantetoe dat had ik vanmiddag ook!
vuurvosje altijd makkelij kdie nachtmensen⦠geloof dat er vannacht niks nodig is in mijntuin⦠om half 12 nog wel maar dat zou sophie doen!
nou ik ga naar bed, heb net tijdje zitten leren over ziektes
Het is altijd makkelijk als er 's nachts wat gedaan moet worden, toch?
Mijn aanbod blijft iig staan, als mensen een keertje hulp nodig hebben gillen ze maar
weet iemand toevallig of je ook premium moet hebben voordat je een tweede tuin kan kopen?
een tweede tuin kan je kopen als je in level 8 zit. Daar hoef je geen premium voor te hebben. Voor een 3e tuin heb je wel een premium nodig.
Tantetoe, geweldig ff spieken naar de kleine :inlove:
morguh!!
sophie thanx voor het veld vol met paprikas :thumbup:
graag gedaan
ik kon niet slapen
zie mijn topic in relaties
:hug:
@marjolein98 wrote:
@ Fruttel
Nou als je niet verslaafd wil worden, dan moet je niet aan dit spelletje beginnenHet is erg verslavend!
Welkom op dit forum.
Wil je weten hoe het op het hele forum gaatā¦of alleen in dit topic?
vooral dit topic en het spel hoe dat werkt enw at de bedoeling is
@tantetoe wrote:
waarom krijg ik nou de hele tijd geen meldingenā¦
Verder op Molehill⦠irritant zag niks in de bovenbalk, kon niet naar berichten niksā¦
er wordt zoiezo dagelijks wel instens 2 paginaās bijgekletst.
Leuk een echo :inlove:, heb je een foto om te showen, weet je al wat het wordt of blijft het een verrasing?
oke ik heb me registratie voltooid, planten gezaaid en water gegeven. nu staat er dat de tijd klar is maar dat er 2 oogst is en 2 onvolgroeide oogst. ik kan dus nog niet oogsten neem ik aan?
en hoe kom ik in contact met andere medespelers hier of moet ik dan verder ion het spel zijn? grappig nu alā¦word vast en zeker zeer verslavend hahaha.
en wat nu als ik mijn tuintje niet kan verzorgen op een dag?
van de 29686 spelers sta ik nu op plek 19933 yeah! en ik ben een salade draaier oftewel een echte newbie maar dat geeft niet. vind het nu al zooo leuk
Hallo allemaalā¦
Heb niet terug gelezen want jullie kletsen veel te veel.
Fruttel ik denk dat je nieuw bent dus welkom
Euhm als je verder in het spel komt dan krijg je dus planten die langer moeten, soms ook wel een hele dag of zelfs een week. Dus als je een dag geen tijd hebt kun je gewoon langgroeiers plaatsen.
Score: 14.495.864 dus ik ben er bijnaaaaa
@mamma van sharondenise wrote:
@tantetoe wrote:waarom krijg ik nou de hele tijd geen meldingenā¦
er wordt zoiezo dagelijks wel instens 2 paginaās bijgekletst.
Leuk een echo :inlove:, heb je een foto om te showen, weet je al wat het wordt of blijft het een verrasing?
Foto;s staan bij dec 07 mama;s en bij feb 10 mama,s⦠maar stiekum zal ik er eentje (of drie hihi)hier posten!
En het is een verassing, voor jullie, maar ook voor ons hahah! :inlove: