Molehill Empire deel 6!!

Wat kletsen jullie een boel zeg!

In mijn tuintje wil het nog niet erg opschieten.

Ik probeer al mijn klanten zo snel mogelijk te helpen…maar zo lukt het niet om een voorraadje op te bouwen…en daarnaast ik wil sparen voor mijn tweede tuin…maar zit pas op de 15.000 dus heb nog heel wat te gaan :frowning:

Whiehie, net quest 21 afgerond!!

Nieuwe stats:

babygirl25

Geld: 18.426,28 gB

Score: 2.803.508

Level: Groenten Goeroe

Men, wat duren die pompoenen lang zeg!!!

@Elka wrote:

@sophie wrote:
elka anders wil ik er wel een paar aan jou doorverkopen had er aardig wat gekregen van cynthia anders heb jij niks gehad…

welke server speel je??

Wat lief van je Sophie. Ik speel op server 2.

hoeveel kan je er kopen a 300gb?

Sophie, hoeveel mag ik er van je kopen? Ik speel met twee accounts op server 2 Touwtie en kabouter stan. Zou ik voor allebei 30 mogen kopen?

Als dat te veel is moet je het zeggen hoor, want alles is meegenomen, natuurlijk.

groetjes, Elka

hihi heb er nog maar 15 extra gekregen :oops:

die krijg je van me dan

voor de ene 7 en de andere 8 of voor 1 account 15?

zeg het maar

Oh, sorry :oops:

Wil je ze wel kwijt dan?

Zo ja dan graag 7 om 8. Maakt niet uit welke. Ik kan me ook voorstellen dat je ze wilt houden voor je premium, hoor.

nee ik had al genoeg voor premium gekregen

en deze zijn over

ik zal contractjes sturen :-*

ze zijn verzonden

Super, ik ga ze gelijk accepteren! :-*

sophie als jij nog wakker bent om half 12 vanavond, in neknaa tuin is een heel veld met gourgettes klaar…

ja dat lukt nog wel oes

hub heeft weer nacht pffffff

:roll:

en morgen is ie 2 dagen cursus

was nog wakker om half vier vanmorgen maar pc was al uit maar lag maar te woelen enzo kon niet in slaap vallen :wall:

maar dacht als ik weer achter pc ga dan slaap ik nooit weer, nu sliep ik om half vijf in

ik moet echt van alles weer gaan opsparen, want alle voorraad was op haha. dus maakt niet uit wat je er in doet kijk maar. premium loopt volgende week af, dus moet nog 14 coins zien te krijgen…

@Elka wrote:

Super, ik ga ze gelijk accepteren! :-

dank je wel :-

@oessie wrote:

ik moet echt van alles weer gaan opsparen, want alle voorraad was op haha. dus maakt niet uit wat je er in doet kijk maar. premium loopt volgende week af, dus moet nog 14 coins zien te krijgen…

ja of via het forum??

en verkopen?

ja zal kijken of ik ze via het forum kan kopen, maar moet eerst wat geld hebben. want moest eerst ook alle producten nog kopen, dus daar is mijn geld aan opgegaan… maar ben weer op de goed weg, net wat aubergines verkochtop de markt

oh er liggen hier op mijn werk lekkere koekjes, heb er al 1 op maar heb zin in nog een :shifty:

wat te doen als je kast vol zit???

@ oessie

Lekker koekjes…

marjolein dan kun je contracten naar jezelf sturen. je stuurt dus je product tijdelijk in een contract aan jezelf voor 0.01 gb.

@oessie wrote:

marjolein dan kun je contracten naar jezelf sturen. je stuurt dus je product tijdelijk in een contract aan jezelf voor 0.01 gb.

Oke, das slim maar wel lekker omslachtig. Gelukkig past het nu nog…maar ben weer bijna in level 11 en dan heb je dus het probleem dat je geen ruimte meer hebt…

Een 2e kast kan je zeker alleen maar kopen als je premium bent…?

ja een tweede kast moet je inderdaad premium voor zijn. hets is even omslachtig zo maar het went wel

he meiden, ik ben nieuw hier en altijd in voor nieuwe spelletjes. kan iemand me bijpraten wat de bedoeling is en hoe het op dit forum te werk gaat?