geen idee, maar een grote mond heeft ze joh… pfff vermoeiend
morgen mag ik weer werken, is wel weer lekker
komt door school of niet!!
lekker even wat anders meis :thumbup:
nou heb volgens mij niets meer te doen, over een uur nog wat pruimen en dan kan ik met een gerust hart mijn bedje in :mrgreen:
hahaha die oes
ja ik moet nog even wachten geloof ik tot uur of 12 dan zijn mijn pruimen klaar
ja vannacht zijn er nog peren klaar maardan slaap ik
hoe laat oes??
op server 1 om 4 uur vannacht wat peren
en op server 2 om half 1 wat appels
de appels ga ik wel redden maar de peren denk ik niet
maar zal zien oes
Hey!
Was lekker een weekendje weg. cynthia heb je nog coins? Wat zijn die dingen duur geworden, zeg! Vorige maand kocht ik ze nog voor 950 op het forum en nu staan ze voor 1300 op het forum.
groetjes
cynthia heeft haar account al overgedragen aan mij. heb hem net vandaag overgenomen
cynthia, bedankt voor je coins !!!
pff nog ff opblijven hier voor laatste fles, ben zo moe…
en in de tuin ook al niks te doen…
elka anders wil ik er wel een paar aan jou doorverkopen had er aardig wat gekregen van cynthia anders heb jij niks gehad…
welke server speel je??
hey hille
@oessie wrote:
haha ja origineel he!!
zo de kids liggen op bed, melissa is zo dwars de laatste tijd
Dat is de leeftijd oessie, Sharon had het ook zo erg toen ze net naar school ging.
Het leek wel ofdat ze alles wat ze aan regeltjes en beleefdheden was vergeten toen ze naar school ging.
Tel erbij op dat het een lekkere zenuwachtige tijd is voor de kindjes en dan krijg je lastige dametjes
tjaptjoy en je ww is als al die andere?
@sophie wrote:
de appels ga ik wel redden maar de peren denk ik niet
maar zal zien oes
hihihi zelfs ik ga dat niet redden die peren.
goh nee joh, ik dacht jullie zijn vast nog wel wakker dan hahah!! nee hoor gekheid,. geeft niet. heb zoveel tuinen nu , hoop dat ik het allemaal bij ga houden.
heey oessie…
ga denk ik zo mijn bedje opzoeken.
@sophie wrote:
elka anders wil ik er wel een paar aan jou doorverkopen had er aardig wat gekregen van cynthia anders heb jij niks gehad…
welke server speel je??
Wat lief van je Sophie. Ik speel op server 2.