Molehill Empire deel 6!!

Nou, ze waren niet geaccepteerd, dat vind ik dan wel weer heel netjes.

ja dat is zeker netjes

gelukkig maar

Ik heb tantetoe op server 2 ook coins gestuurd en op server 1 wilde ik dat ook doen, maar Inkie bestaat niet zegt ie. :?

Als alle contracten geaccepteerd zijn ga ik de tuintjes weggeven. :slight_smile:

Server 2 is premium trouwens tot 1 december. :wink:

En dan nu een toegift: mijn altijd charmante dochter die er ook altijd zin in heeft om op de foto te gaan… :inlove:

whahah wat een moppie :inlove:

cynthia volgens mij heet inge op server 1 anders , ik dacht ingedewal :think:

server 1 inkie

server 2 ingewal

wat een schatje je meisje cynthia

oh crazymom heeft een mooie avator gemaakt voor me :inlove:

prachtige meiden oes

thanx sophie…

over 5 minuten nog even een lading gourgettes oogsten op server 2 en dan gaik eens even wat doen

Cynthia geweldige foto!!!

En op server 1 ben ik idd inkie thanx voor de coins!!

oessie geweldige avator!! Enne… wij hebben al twee poezen… die ook af en toe buiten de bak gaan… meestal wel gepaard met een blaasontsteking helaas

ja onze poes doet het sinds we kids hebben, en we hadden haar altijd al in de garage. maar ook daar doet ze het steeds overal. en we zijn ook al bij dierenarts geweest en ze mankeert niets, die zegt dat het kattenstress is (we zijn natuurlijk ook al 2 x verhuist met dat beest). die andere kat is een echt jager . maar deze ligt hele dag in haar mand en is de goedheidzelve, maar nadat ze vanmorgen voor de zoveelste keer in mijn wasgoed heeft geplast ben ik er wel een keer klaar mee :oops:

Oessie, wij hebben precies hetzelfde gehad met een kat van mij. Ik had haar al jaren, maar toen Juul geboren was, kreeg ze exzeem, begon ze te spugen, te hoesten en overal te plassen.

Ik hoopte dat het beter zou gaan nadat we verhuisd waren (dat plassen kan omgeving gerelateerd zijn), maar na een korte periode werd het weer net zo erg.

Het erge vond ik ook dat Juul haar maar bleef pesten. Ik kreeg Juul niet aan haar verstand gepeuterd dat ze van Vera af moest blijven, maar Vera zelf ging ook voor Juul op de grond liggen rollen. Tsja, het is een burmees; die houden erg van spelen.

Na veel gedoe (eerst totaal verkeerd geplaatst en weer terug gekomen) hebben we iemand gevonden die haar met alle liefde wilde opnemen in zijn huis, bij zijn twee katers. Die man had zelfs al een roze kattenbak gekocht voor haar, lief he? :inlove:

Nu gaat het zo goed met haar (het is een huisgenoot van mijn zusje); ze spuugt en hoest niet meer, ze heeft geen exzeem meer en het belangrijkste: ze plast nu alleen nog maar netjes op de kattenbak!

En hoeveel ik haar ook mis, ik ben zo blij dat ik het gedaan heb! Het scheelt ook enorm veel aan irritaties hier in huis, want mijn wederhelft is niet echt een kattenfan. :wink: Iedere ochtend met je blote voeten in een plas kattenurine staan, is ook niet echt bevorderlijk voor je humeur. :slight_smile:

Dus, voel je niet schuldig dat je een ander huis zoekt; voor je kat is het echt veel beter! :-*

Oh ja, tantetoe; ik heb naar inkie op server 1 ook coins gestuurd. :slight_smile:

@Cynthia wrote:

Oh ja, de grootste reden dat ik met Molehillempire stop is dat ik ermee ben begonnen in een diepe dip van mijn (chronische) depressie. Ik had niet zoveel zin en fut om andere dingen te doen. Nu gaat het weer heel goed en heb ik er veel minder tijd voor omdat ik weer van alles aan het ondernemen ben. Het enige wat ik nog deed was zaaien en oogsten, boringgg… :zzz:

Het is uiteindelijk een positieve reden dus. :wink:

:dance: :dance: :dance: :dance: Super zeg!!! Enne mooie foto van Juul :inlove: :inlove: :inlove:

Dikke knuffel van mij en Tycho!!!

cynthia, ja zo is hetbij ons ook, ze word ook wat kaal op haar rug, en die meiden lopen hele dag achter haar aan. ze schriktook overal van… en dat vind ik zo zielig. wil wel een goed huisje voor haar, ze gaat niet naar een asiel

ik heb nu de tuin van cynthia en mijn naam is tjaptjoy!!!

hahaha leuke naam oes :thumbup:

haha ja origineel he!!

zo de kids liggen op bed, melissa is zo dwars de laatste tijd

spanningen voor sinterklaas??