Molehill Empire deel 6!!

balen oes van melis en dan moet het ook zo lang duren

ben even wakker om te eten ga zo weer op bed!!

wil iemand mijn tuintjes even doen…doe er maar wat in voor de nacht

en wendy als je zin/tijd hebt mag je even bij my free farm kijken

dank je meiden, hopelijk voel ik me morgen wat beter :-*

@ Sophie

Ik wil met alel liefde voor je kijken…heb alleen je gegevens niet…

Fijn dat je even hebt kunnen slapen!

sophie ik kijk wel even in je tuin!! :-*

@Sophie

over 2 uur is er het 1 en ander klaar…ik ga mijn best doen…Weet alleen niet zeker of ik het ga redden…

Heb wel je mirabellen net water gegeven.

oh haha marjolein, ik zat ook al in sophie dr tuin… ik ga 11 uu roo niet redden denk ik

achja beter 2 tegelijk als geen :wink:

Grappig om eens bij een ander te kijken die al zoveel verder is dan ik :wink:

@oessie wrote:

oh haha marjolein, ik zat ook al in sophie dr tuin… ik ga 11 uu roo niet redden denk ik

Ik wel dus geen zorgen :wink:

Komt in orde sophie, rust jij maar lekker uit, ik ga om 12 uur m’n nestje in heb ik mij voorgenomen.

Oessie rot zeg van Mellis haar oogjes, moet ze nu een nieuwe bril?

Marjolein, ga je eerst op je tuintjes storten, tussendoor gwoon wat quests doen, en met 3 tuintjes gaat het zoveel harder.

Fruttel, het leuke van molehil is dat er niets te cheaten valt, het enige waardoor het sneller gaat is om er geld in te steken.

Voor mij en vele anderen is het juist de sport om het zonder geld te doen.

quest 35 afgerond :thumbup:

verder nog steeds niet veel te doen, ik ben peren aan het kweken.

@mamma van sharondenise wrote:

@oessie wrote:

Ik wel dus geen zorgen :wink:

Komt in orde sophie, rust jij maar lekker uit, ik ga om 12 uur m’n nestje in heb ik mij voorgenomen.

Super als jij even voor sophie kijkt! kan ze lekker slapen! Ik heb in mijn tuin ook even niks meer te doen…

wendy ze moet inderdaad nieuwe glazen en die worden niet vergoed grrr en net gehoord dat een bedrijf waar hub nog 4500 euro van krijgt failliet is … nou leuk kunnen we er ook wel bijhebben…

hoe is het bij jullie?

@oessie wrote:

wendy ze moet inderdaad nieuwe glazen en die worden niet vergoed grrr en net gehoord dat een bedrijf waar hub nog 4500 euro van krijgt failliet is … nou leuk kunnen we er ook wel bijhebben…

hoe is het bij jullie?

Nou das ook lekker, jullie mogen zeker achter in de rij aansluiten voor dat geld.

Ben je niet op een op andere manier daarvoor verzekerd ofzo?

Balen, dat de glazen niet vergoed worden, Hub moet ook een nieuwe bril wij vragen ofdat we een vergoedeing zouden krijgen van de verzekering.

50 euro, nou nou daar koop je niet eens een brillepootje voor.

Ik vindt trouwens dat kinderbrillen soieso vergoed moeten worden, het is toch belangrijk, lang niet iedereen kan dat betalen lijkt mij.

nee inderdaad, ze vergoeden maar 1 x in de twee jaar of zo, maar ja melissa dr ogen zijn verslechterd en ze heeft steeds vaker hoofdpijn. de oogarts zei wel dat we hetkonden proberen op die hoofdpijn te gooien… dus ik ga mijn best doen… eerst nog even tijd vinden wanneer ik met haar heen zal gaan…

zo theater was top! nu mijn tuintje weer geoogst. eea op de markt gezet en weer geplant voor d enacht. Nu lekker naar bed en morgen weer een dag.

Ik geniet ervan om alles zo te doen. zonder cheats en zonder geld en lekker op mijn eigen tempo. eens zien of ik deze week een oogsthulp kan worden.

slaap lekker meiden

meiden bedankt voor de goede zorgen van mijn tuintjes :-* :-*

jullie zijn kanjers

had eindelijk mijn hub weer naast me liggen in bed ondanks dat ik een paar keer wakker was heb ik van half tien tot half zes geslapen…

om 4 uur hoorde ik heel veel glasgerinkel…vaag :think:

oes zit er niet een bepaald bedraag aan dat je vergoedt krijgt in twee jaar? en zat je daar al aan dan voor melis?? want anders kan je tot aan dat bedrag vergoed krijgen

sophie geen idee, ik zal eens na gaan kijken…

moet vandaag prikken met die meiden voor de mex griep, daarn naar logopedie, dus ik ben weer op pad vanaf 11 uur

mogge meiden,

nou mijn tuintje stond er vanmorgen ook weer lekker fris bij. Alles geoogst en weer nieuwe planten erin gezet die lang duren. Zo naar het werk en dan vanmiddag weer lekker oogsten en handelen.

iedereen veel tuinier plezier vandaag.

oh ja waar kan ik vinden welke spelers van hier ook op server 1 zitten want dan kun je elkaar toch berichtjes sturen?

pagina 1 fruttel

komt goed oes ik hou het wel in de gaten :-*

bah die perenguest gaat echt nog een eeuwigheid duren zeg…

dus ik kan alvast gaan sparen hihi

ja haha zou zeker gaan sparen