En Cynthia… een beter reden om te stoppen kan er niet zijn!! Wat fijn!!!
Ik ga straks ook in het Nederlands beginnen met freefarm. Dan weet je al een beetje wat het handigst is enzo.
tantetoe, ik hou het voorlopig even op 30 coins pp, ik denk dat dat wel een goed idee is. Ik laat het nu even staan tot mijn marktkraam leeg is en dan regel ik wat goedkopere coins bij iemand. Hebben jullie ook meer.
Op server 1 heb ik trouwens aanzienlijk minder geld; had daar geen premium en was ook nog lang niet zo ver als op server 2.
graag zou ik 30 coins willen kopen op server 2 is mijn spelnaam micha
en ondanks dat ik het jammer vind dat je gaat stoppen met molehill, ben ik wel blij om te lezen dat het jou heeft geholpen om uit je depressie te komen. :thumbup:
cynthia hoe ver ben je met my free farm en welke server zit je?
sophie ik ben vanmiddag rond 3 uur weg en dan zijn er net een hele lading uien klaar op server 1 zou jij daar misschen gourgettes voor in de plaats willen doen?
ja oes komt goed :-*
@Cynthia wrote:
Ik ga straks ook in het Nederlands beginnen met freefarm. Dan weet je al een beetje wat het handigst is enzo.
tantetoe, ik hou het voorlopig even op 30 coins pp, ik denk dat dat wel een goed idee is. Ik laat het nu even staan tot mijn marktkraam leeg is en dan regel ik wat goedkopere coins bij iemand. Hebben jullie ook meer.
Op server 1 heb ik trouwens aanzienlijk minder geld; had daar geen premium en was ook nog lang niet zo ver als op server 2.
Lijkt me wel zo eerlijk! Daarom vroeg ik het ook
Wil je mij er 30 sturen?
naam: ingewal op server 2
Als je op server 1 over hebt, inkie
het is wel lekker dat ik op server 2 nou premium heb tot 10 februari.
heb zonet ook weer 6 palmen gedoneerd :thumbup:
op server 1 en 2 zitten beiden 6 palmen!
10 februari wat klinkt dat fijn hihihi dan is het nog maar 1 maand voordat we gaan beginnen met icsi :dance:
ja sophie voor je het weet is het zover :dance:
ennuh sophie voor mijn spinazie op server 2 zou je daar asperges in willen doen! :-*
komt goed oes
hoe laat ben je er weer?
denk dat ik om half 3 weg ga en om 5 uur weer ben, ga op visite
oké oes komt goed :-*
cynthia als je nog coins heb voor zowel server 1 als 2 mag ik er dan ook een paar van je kopen?
Shaya81 voor beide servers dank je wel.
:-*
Heb nu alles gelezen hihihihi ik dacht moet maar snel zijn anders zijn ze misschien op.
Cynthia, jammer dat je stopt maar wel met een hele goede reden .
Ik hoop je snel op freefarm te zien meid.
We moeten dan wel met z’n allen op dezelfde server he, das wel zo leuk.
Sophie graag gedaan meid, je bent echt al ver zag ik.
Ik zou als die mayo minder oplevert dan de 30 eieren die het kost lekker opdoeken. Kan je nog geen andere fabriek neerzetten ofzo?
Als jullie nou eens een lijstje maken met wie wat wil en op welke server? Dan kijk ik hoe ver ik kom.
Op server 1 heb ik maar weinig hoor, er staan er nu 20 en ik moet nog wat verkopen, maar dat is niet heel veel. Op server 2 heb ik er nu 53 staan en daar komt nog wel aardig wat bij. Ik wacht even op nog meer gb’s van de markt. Als het meeste verkocht is, dan ga ik verdelen.
Wie vroeg het ook al weer over hoe ver ik was qua level enzo? Ik zal even de gegevens hier zetten. Het tuintje op server 2 neemt Oessie over, toch?
Server 1
Neknaa
Geld: 3.442,10 gB
Score: 3.063.021
Level: Groenten Goeroe
Coins: 20
Deco.: 0
Gilde: [MI]
Server 2
Neknaa
Geld: 61.937,21 gB
Score: 13.213.144
Level: Bloemenfee
Coins: 53
Deco.: 0
Gilde: [MI2]
Coins op server 1 zijn welkom…
je mag er zoveel blijven sturen als je wil :oops:
haha cynthia ik bedoelde met my free farm, ik ben nu bij level 17
ja wendy dat zat ik ook te denken, maar ze geven wel heel veel punten namelijk…zo kom ik weer sneller in een ander level!!
maar ga nu even voor persoonlijke quest eieren sparen dus laat de mayo even voor wat het is
bij het volgende level kan ik volgens mij weer een nieuwe fabriek bouwen
gewoon eerlijk verdelen dat lijkt het me eerlijkst toch?
lijstje even kopieren en je eigen naam toevoegen, dan kan cynthia het eerlijk verdelen zodat we allemaal een voordeeltje hebben.
server 1:
Wendy - Shaya81
server 2:
Wendy - Shaya81