ik heb er van de week nog 4 gedoneerd op server2…
Heb nu mirabellen in mn tuin…Jemig wat moeten die lang :shock:
Oessie, wat is jouw spelnaam? 20 coins dus, doe ik.
Sophie krijgt ook 30 coins
Mariska89 ook 30 coins
Romata, dan krijg jij er 43 is dat goed? Van het geld wat ik van jullie krijg, koop ik weer nieuwe.
oessie is ook mijn spelnaam
ja hoor 43 is prima
Ik was er al achter.
Romata, jij zit op server 1 zeker?
Ahhhhh ja indd op server 1.
dat is nou jammer…
dan wil ik er nog wel 3… ( zo ben alles aan het verkopen) :shifty:
Hihi… :mrgreen:
Ik kwam er net achter dat ik ruim 2500 tomaten (ja, mijn voorraad was belachelijk groot) voor 50 gb per stuk te koop had gezet, ipv o,50 gb… Beetje zonde van die 10% provisie, maar goed… :roll:
Romata, ik heb zo ook wat op server 1 te koop, ik zal ze naar je sturen.
dankj e weer… oh nog 7 en dan heb ik weer een maand premium erbij, maar moet ik eerst meer klanten krijgen :mrgreen:
en cynthia voor server 1 als je hebt mag je er ook wel een paar doen… moet er nu van gaan profiteren he :silenced: :mrgreen:
@Cynthia wrote:
Hihi… :mrgreen:
Ik kwam er net achter dat ik ruim 2500 tomaten (ja, mijn voorraad was belachelijk groot) voor 50 gb per stuk te koop had gezet, ipv o,50 gb… Beetje zonde van die 10% provisie, maar goed… :roll:
Romata, ik heb zo ook wat op server 1 te koop, ik zal ze naar je sturen.![]()
stuur maar wat je hebt

als je nog hebt en niemand wil meer straks wil ik er nog wel 30 dan kan ik weer voor uit op server 2
Op server 1 heb ik er net 15 naar Romata gestuurd. Er staat nog heel veel te koop op de markt, dus ik moet even wachten tot dat verkocht is.
Op server 2 ben ik de prijs van de coins flink op aan het drijven, want alle goedkope koop ik, haha! Ik zie ze ook achter elkaar verschijnen op de markt, volgens mij hebben ze door dat ik aan het kopen ben. Ik heb er daar nog 50.
oke op server 1 mag je als je nog krijgt er wel 20 naar mij sturen, dan heb ik weer maand premium erbij
op server 2 ga ik heel hard verkopen om er nog 7 bij t ekrijgen dan heb ik daar ook nog een maand premium erbij, je mag wel alvast contract sturen , ik red dat vandaag nog wel om ze te accepteren :thumbup:
Hahaha, dit is echt lachen! Ik krijg net een bericht van iemand van wie ik al een aantal coins heb gekocht, dat ik er wel wat goedkoper kan krijgen van haar met een contract. Heb ik er weer meer voor jullie, hihi… :mrgreen:
cynthia zie eerst maar of andere coins wil hebben als je nog over hebt wil ik op server 2 nog wel 30
oes er zijn geen aanmeldingen voor server 2 maar dan zal ik ze toelaten
Oh ja, de grootste reden dat ik met Molehillempire stop is dat ik ermee ben begonnen in een diepe dip van mijn (chronische) depressie. Ik had niet zoveel zin en fut om andere dingen te doen. Nu gaat het weer heel goed en heb ik er veel minder tijd voor omdat ik weer van alles aan het ondernemen ben. Het enige wat ik nog deed was zaaien en oogsten, boringgg…
Het is uiteindelijk een positieve reden dus.
dat is inderdaad wel een fijne reden!! maar wel jammer dat je nu niet gezellig met ons mee kan kletsen over groentjes!
my free farm ga ik nu nog niet omdat ik teveel verslavingen heb hahaha, en druk met de studie (alhoewel ik vandaag niet van mijn kont af kom volgens mij :oops: ) als die in het nederlands is ga ik een kijkje nemen heb ik gezegd…
@Cynthia wrote:
Ik heb nu 113 coins en ik doe ze weg voor inkoopsprijs, dus 300 Gb.
Ik ga zo ff tellen... maar daar kan ik er heul veul van kopen
heb je een max qua aantal wat je per persoon wilt doen?
ja my free farm is echt leuker…
jammer dat ik straks weer opnieuw ga beginnen in het NL want ben best heel ver nu…
maar cynthia mooie reden hoor en fijn dat het stuk beter met je gaat :-*