Molehill Empire deel 6!!

wendy bedankt weer :-*

goedemorgen

moet melis naar school brengen, maar mijn aubergines zijn bijna klaar, ze moeten nog even geduld hebben dus :oops:

hahaha oes wil je aubergines wel even doen hoor :-*

haha wa sniet nodig hoor, had de jassen enzo aan, kon ik nog snel even oogsten…

heb weer een klein beetje geld :dance: moest ik wel wat peren voor verkopen maar oke, wa stoch van plan heeel lang over die guest te gaan doen :mrgreen:

@oessie wrote:

haha wa sniet nodig hoor, had de jassen enzo aan, kon ik nog snel even oogsten…

haha hoezo verslaafd :mrgreen: :lol: :lol:

:oops: :shifty:

haha die oessie :mrgreen:

nou zal eens even wat gaan doen, want schiet niet op zo… kan die broccoli wel klaar kijken

Ha meiden, ik heb zowat een heel deel gemist zie ik ineens. :mrgreen:

Ik ben op het moment bezig om alles wat ik aan producten heb te verkopen en daarvoor coins aan te schaffen. Ik ga er namelijk mee stoppen en bedacht me dat het zonde was om mijn tuintje zo op te heffen.

Die coins kan ik dan weer goedkoop aan jullie kwijt, toch?

Ik heb er nu 73, dus roep maar wat je wilt met je naam in het spel erbij.

Oh ja, ik zit op server 2. :wink:

Ik ben de laatste tijd meer bezig met myfreefarm, dat vind ik veel leuker (alleen jammer dat het niet in het Nederlands is), al weet ik nog niet hoe ik nou mayonaise moet maken, haha!

Ik zal straks ook even kijken hoe mijn tuin op server 1 is en hoeveel coins ik daar aan kan schaffen.

Mocht er iemand interesse hebben in een tuintje op level bloemenfee, dan kun je 'm overnemen. Ik heb dan wel alles verkocht en er staat dan alleen nog wat te groeien in 3 tuinen.

Tjeee er heeft iemand mij vannacht 2 coins gestuur 1 om precies 0:00 uur en om 0:01 uur :? :?

cynthia je kan met 30 eieren mayo maken!!

je krijgt heel veel punten alleen leveren ze op de markt weinig op…eieren meer…

ik wil wel wat coins van je kopen

hey wat balen dat je er mee gaat stoppen zeg! hmm heb niet zoveel geld nog op server 2 , maar ga even wat snel geld bij elkaar bietsen, ik heb wel belang bij coins. voor hoeveel doe je ze weg?

en je account niet opheffen hoor, als niemand belang erbij heeft wil ik hem eerst wel

Ik heb nu 113 coins en ik doe ze weg voor inkoopsprijs, dus 300 Gb. :slight_smile:

Oessie, als de coins verkocht zijn, krijg jij mijn tuintje. :wink: (ik zal zorgen voor een leuk beginnetje)

Sophie, hoe maak je de mayonaise dan? Moet ik dat ergens in het dorp doen? Niet dat ik het nu nog ga maken, nu ik weet dat eieren meer opleveren, maar toch. :wink:

ik kan op dit moment 7 coins betalen

cynthia stuut er maar zoveel als je wil naar romata

stuur er maar 20 ipv 7

cynthia mag ik 30 coins?

en je moet weer een veld vrij maken voor de mayo machine en dan kopen…het levert dus alleen meer punten op

welke server zit jij bij mff??

Ik wil er ook wel 30 voor 300gb p/s dan toch?

Naam op server 2 is Trollie :mrgreen:

je palmen bij het gilde blijven wel staan toch?

hmmm gilde op server 2 schiet niet echt op… sophie kunnen daar meer leden bij?