Molehill Empire deel 6!!

Wendy thanx!! En ja ff veel, ik doe soms 2 weken niks en dan haal ik het even in… moet wel he hahah!

men wat is ie irritant traaaagggg vandaag

Meiden, bedankt voor de felicitaties :-

Hier gaat alles goed, Sofie doet het super. Een heel tevreden meisje :inlove:

Voor wie wil mijn bevallingsverhaal:

Zaterdagnacht om half 2 werd ik wakker met flinke pijn, weeën dus Om 10 over 2 heb ik Roy wakker gemaakt en om iets over half 3 hebben we het ziekenhuis en mijn moeder gebeld. De weeën waren al behoorlijk heftig op dat moment.

Vlak nadat we dus hadden gebeld braken mijn vliezen en vanaf dat moment had ik het idee dat ik moest persen. Ik zat op de wc en had dus echte persweeën. Ik vond dat echt heel eng. Mijn moeder was er rond 5 voor 3 en om 3 uur waren we onderweg naar het ziekenhuis.

Om 10 over 3 kwamen we daar en de vk vroeg hoe het ging, ik zei dus dat ik het gevoel had dat ik moest persen, maar zij bleef natuurlijk heel rustig en zij dat ik rustig moest puffen en dat ze even ging kijken.

Dat deed ze en belde meteen met de verpleegkundige dat ze moest komen en ze zei mij dat ik bij de volgende wee gewoon mee mocht persen, want ik had al volledige ontsluiting.

En toen is dus om 3.41 onze prachtige dochter Sofie geboren

Ik was echt helemaal overrompeld, want zo traag als het bij Luuk verliep, zo snel ging het nu.

Juudje, bedankt voor het zorgen van mijn tuintje :-
. Ik zal nog niet zo regelmatig aan het tuinieren gaan, maar ga zometeen wel even een blik werpen.

Liefs Janneke :-*

wauwww Janneke wat een snelle bevalling.

Fijn dat ze het zo goed doet, en je mag natuurlijk ook een foto showen als je wil :oops: :inlove:

graag gedaan hoor… zal af en toe nog wel ff een blik werpen in je tuintje (ben er net nog geweest :mrgreen: )

ja oes maar dat ww kan ik niet meer vinden, want hij staat vast in de pc

janneke welkom terug en wat een snelle bevalling ja :-*

wat een rust hier zeg

:smiley:

janneke van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sofie!!!

wat een snelle bevalling in 2 uur tijd :shock:

geniet maar lekker van jullie kleine meid!

:dance: kunstmestlever 4!!!

en druk met quest 27 (hihi oessie dan :-* )

en we gaan lekker met de gilde!!

whahaha ja ik maar druk met jou bramen :shifty:

ik doe even geen guest meer… althans peren ga ik allemaal zelfoogsten en niet kopen … :thumbup:

:thumbup: die duren wel erg lang…1700 :shock: pfff

ja dat duurt even , maar ik wil nu even wat geld voor palmen en even van alles een voorraadje hebben… en indertussen gewoon geen peren verkopen en dan zal ik het vanzef ooit wel gaan halen :mrgreen:

ja dat wil ik ook een voorraadje!! maar met die stomme klanten schiet het niet op, maar ok dat geld kun je ook weer gebruiken :?

weten we eigelijk ook al wanneer we wat krijgen in het gilde??

ben wel benieuwd!

geen idee hilga maar denk dat je sowieso wel 3 procent moet hebben of zo, dus duurt nog wel even… maar er is in ieder geval weer een stijgende lijn :thumbup:

ik ga ook zo maar door elke x er 1 palm in. die ruimte kan ik wel missen :smiley:

ja ik doe nu ook even steeds 1 palm. ik wil meer geld, maar schiet echt niet op :shifty:

ik ben echt arm :shifty:

oessie Geld: 30,13 gB Score: 12.355.639Level: Bloemenfee Coins: 10 | Deco.: 0 Gilde: [MI]

Nee dat is niet bekend Hille.

Wij hebben ook nog steeds niets gehad, dus denk dat je wel een stuk verder moet zijn dan 3%

dus we mogen nog wel een tijdje…laat je het ons weten romata als je wat heb gekregen!??

Als jullie willen dan kom ik het wel vertellen. Maar misschien vinden sommige het ook wel leuk als het een verassing biljft.

Nou tegen de tijd zet ik hier wel een berichtje neer, en de mensen die het willen weten pb ik wel even ofzo :mrgreen: