Molehill Empire deel 6!!

server 1:

Wendy - Shaya81

Romata

server 2

Wendy - Shaya81

server 1:

Wendy - Shaya81

Romata

Jet1981

server 2

Wendy - Shaya81

Hier kom ik net dus achter, je kunt ook je cocosnoten laten onderzoeken in bloesemdorp.

Vindt dat wel super heb het meteen gedaan…

@romata wrote:

Hier kom ik net dus achter, je kunt ook je cocosnoten laten onderzoeken in bloesemdorp.

Vindt dat wel super heb het meteen gedaan…

maar zolang hoeven die toch niet, althans in mijn beleving is 36 uur niet heel lang in molhille.

dat vond ik ook had ik al gezien dat is zo om haha

server 1:

Wendy - Shaya81

Romata

Jet1981

juudje1985

server 2

Wendy - Shaya81

server 1:

Wendy - Shaya81

Romata

Jet1981

juudje1985

hillie

server 2

Wendy - Shaya81

:thumbup: wat fijn dat het nu zo goed met je gaat cynthia!

idd goeie reden om te stoppen!

server 1:

Wendy - Shaya81

Romata

Jet1981

juudje1985

hillie

Oessie

server 2

Wendy - Shaya81

oessie (maar moet wel eerst wat geld sparen nog , dus kan geen grote bestellingen doen)

Even een vraag tussendoor:

Wat verkopen jullie het liefst om snel veel geld te verdienen?

sterre, ik verkoop eigenlijk van alles, maar geloof dat szus een keer uitgerekend had dat je het meest geld verdient met goudsbloemen in verhouding dan he, dus tijd en wat het opbrengt met elkaar meegenomen.

@oessie wrote:

sterre, ik verkoop eigenlijk van alles, maar geloof dat szus een keer uitgerekend had dat je het meest geld verdient met goudsbloemen in verhouding dan he, dus tijd en wat het opbrengt met elkaar meegenomen.

Dat is door marktwerking ook weer achterhaald natuurlijk.

Zodra iedereen goudsbloemen op de markt zet dan wordt de prijs weer lager.

Nu ik zelf zo ver ben verkoop ik eigenlijk niets meer op de markt, maar ik verkocht een paar levels geleden veel aardappelen op de markt.

Die waren namelijk altijd duurder dan de boerderijprijs, hoe het nu met de prijs zit weet ik niet.

yesssss ben nu op server 2 kersenpitspuger :dance: :dance:

:clap: :clap: sophie

dank u

pfff duurt wel veel langer op andere server lijkt wel hahaha

ja lijkt inderdaad veel langer, maar heb straks natuurlijk de tuin van cynthia er nog bij :mrgreen:

pfff hier gaan de punten zo ontzettend langzaam, maja kijk dan ook 20 x per dag haha.

Mijn score is nu: Score: 13.968.238

server 1:

Wendy - Shaya81

Romata

Jet1981

juudje1985

hillie

Oessie

snuffelke

server 2

Wendy - Shaya81

oessie (maar moet wel eerst wat geld sparen nog , dus kan geen grote bestellingen doen)

micha

server 1:

Wendy - Shaya81

Romata

Jet1981

juudje1985

hillie

Oessie

snuffelke

sophie

server 2

Wendy - Shaya81

micha

sophie

heb vanavond niets meer te doen ja om 11 uur nog wat appels. sophie mocht jij nog wakker zijn om 12 uur of zo , volgens mij kan er dan nog wat uit, doe het zelfde er maar in