welkom sterre… uhh ja wat duurt lang, nou bv mirabellen moeten 144 uur, en kersen 192 uur. ( je krijgt dan wel meer van dat product), maar het schijnt dat walnoten (die heb ik nog niet) 320 uu rmoeten :shock:
Zohe…dan moet je wel veel geduld hebben!
Maar, dan heb je niets te doen ondertussen :think:
Kan ik ook andermans tuinen bekijken?
janneke en oessie, tnx!
Sterre, welkom! Is idd een erg verslavend spel. Hoe verder je komt, des te langer je nieuwe gewassen duren om te groeien
En als ik het me goed herrinner, vind je 3x geld onder een steen als je je tuintje aan het opruimen bent :thumbup:
Janneke meissie nog niets joh, ik ben ook 2 keer vlak voor de inleidings afspraak toch nog spontaan bevallen…Maar zolang overttijd als jou heb ik nooit gelopen hier helpen ze je met 1 week overtijd al.
Sterkte het duurt nu echt niet lang meer.
Ilonka, je avator is :inlove: Chiara lijkt wel ee kleuterje joh zo groot.Daar kan Yari nog een voorbeeld aan nemen.
Sterre welkom hier en dit is mijn tuintje.
http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3743008
Ik ben inmiddels ook bezig met die mirabellen quest, over en week is die wel klaar. Tot die tijd niet veel te doen dus in mijn tuintjes op server 1.
Op server 2 ben ik vandaag ook bloemenfee geworden.
Verder niet veel te melden, vandaag hebben hub en ik de mg-prik gehaald, over 2 weken de volgende.
Yari is alweer ziek, net een week van de ab af vanwege oorontsteking heeft ie weer koorts en een snotneus. Ben bang dat ie weer last van zijn oortjes krijgt
Welkom sterre :dance:
:hug: :hug: voor Yari
:hug: voor Yari, het zit hem niet mee he de laatste tijd :hug:
Heb chiara van de week tegen de muur aan laten staan om haar te meten (wat erg lachwekkend was, probeer een kind van 2 maar recht te laten staan met haar voeten tegen de deurpost aan :mrgreen: ) maar goed, madam was +/- 93 cm :shock: Nog een maandje en dan alweer 2, tijd gaat snel, veel te snel :shifty:
Mijn stenen zijn geruimd :mrgreen:
Ik heb trouwens maar een keer geld gevonden in mijn tuin :?
Ik vind sommige producten nu al lang duren, knoflook 22 uur, pffff
goedemorgen.
heb weinig te doen in mijn tuin vandaag, er is wel van alles vannacht klaar,
hoop dat ik vanavond guest 36 kan afronden.
sterre welkom hier
arme yari beterschap wendy
Quest 24 afgerond :dance:
Even gecopieerd vanbij de novembermama’s, janneke is bevallen!!
@Dees75 wrote:
Dit sms-je kreeg ik om 6.00 binnen van Janneke:
Vanmorgen om 3:41 is onze dochter Sofie geboren. Ze weegt 3670 gram en is ca 52 cm lang. We blijven nog even in het ziekenhuis ivm lage bloeddruk en een heftige maar zeer snelle bevalling. liefs Roy , Janneke en the boys.
…
ah janneke gefeliciteerd met jullie meisje :inlove: :inlove: :inlove:
whoehoe Janneke!! van harte gefeliciteerd!!! geniet er maar lekker van!!
oes als je zin en tijd hebt mag je mijn tuintje vanaf vanmiddag 13.00 wel doen, krijg vriendin op visite…tot vanavond weet niet hoe laat haha
je mag er hetzelfde weer in doen…
cososnoten heb ik ook weer gekocht
Janneke van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis.
En laat je lekker verwennen in je kraamweek :hug:
sophie , wij gaan zelf ook weg vanmiddag naar hille en de twin
sophie ik ga nu weg, heb nog even wat gourgettes geoogst en gezaaid op server 1, en op server 2 heb ik je broccolie geoogst en gezaaid.
En we zitten wer op 0,11% :dance: Heb net 54 palmen naar de bouwplek gestuurd :mrgreen:
54! :shock:
Janneke: Gefeliciteerd met jullie kleine Sofie! :mrgreen:
Janneke, gefeliciteerd met je dochter :inlove:
Vraagje: hoelang laten jullie de klanten wachten? Hoelang blijven ze wachten? Ik kom nog spinazie tekort, en ik gok dat ie al een uurtje of 2 wacht en de spinazie is pas over anderhalf uur klaar :mrgreen: