ze blijven net zolang totdat jij ze wegstuurd geloof ik…
@Sterre74 wrote:
Janneke, gefeliciteerd met je dochter :inlove:
Vraagje: hoelang laten jullie de klanten wachten? Hoelang blijven ze wachten? Ik kom nog spinazie tekort, en ik gok dat ie al een uurtje of 2 wacht en de spinazie is pas over anderhalf uur klaar :mrgreen:
Sommigen laat ik gerust 24 uur staan als ze pech hebben :lol:
Ohhhh nou, dan valt het wel mee
Volgens mij kun je hem beter lang laten wachten en dan tevreden weg laten gaan dan meteen wegsturen. Of maakt dat niet uit voor je klandizie?
Voor je klandizie maakt het niet uit of je hem laat staan of wegstuur. Die klanten blijven toch wel komen. Over het algemeen geven de klanten weinig voor je producten, maar zeker in het begin is het fijn om ze te helpen en zo direct gb’s te hebben. Je zult merken dat verder in het spel de klanten meer gaan geven en afhankelijk van de prijs op de markt op dat moment kan je voor jezelf bepalen of het beter is om een klant te helpen of je producten op de markt te verkopen. Ik stuur nu klanten die minder dan 1.000 gb geven zonder pardon weg, tenzij ik het geld op dat moment goed kan gebruiken
Ja, ik was ook aan het rekenen geslagen, ze bieden inderdaad veel te weinig als je het vergelijkt met de markt of de groentenwinkel :? Maarja, het kweken kost mij niets, alleen tijd en ik moet nog zoveel stenen weg zien te krijgen, maar ik mag dus wel wat kritischer met m’n klanten omgaan :lol:
Mijn kinderen (de 2 oudsten) hebben ook meteen een tuintje gemaakt!
Mijn vriendje gaat er ook aan beginnen :mrgreen:
Ik ben ondertussen bezig de boomstronken te verwijderen.
Janneke, gefeliciteerd!!!
crazymom 54 palmen wat goed zeg :thumbup:
jhaaaa janneke van harte gefelicteeeeerd
met jullie kleine meissie, geniet lekker van elkaar en van de kraamtijd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
quest 36 voltooid :dance:
wauww oessie jij gaat me nog inhalen hoor…
Ik wacht op Quest 39 die ik kan voltooien, dan moet ik weer even wachten totdat ik 40 kan voltooien zijn namelijk 888 pruimen.
ik krijg nu een bankje straks als guest, wat kost die romata?
Janneke gefeliciteerd!!!
geniet ervan!!!
Sterre welkom hier! Ik heb 2x onder een steen en 2x onder een boomstronk geld gevonden.
Arme Yari :hug: beterschap wendy!
Janneke, wat goed je bent eindelijk bevallen!
Van Harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Ik kom alvast even gedag zeggen! Wij gaan morgen een midweekje CP! Heerlijk heb dr zo’n zin in. Sophie zal mijn (en die van mijn moeder) tuintje bijhouden Thanks Sophie :-
Enneh als ik terug ben wil ik graag mijn 2e tuintje kunnen kopen :lol: :lol: :lol: Grapje!
:- Tot vrijdag meiden!
veel plezier marjolein
ligt molihill eruit?
wil inloggen maar laadt langZaam
ja bij mij doet die hetook erg traag
inderdaad, ik kom er ook niet op, en dan weer wel en dan opeens lig ik er weer af :?
Janneke gefeliciteerd!!!
Hier kan ik helaas ook niet erop… grrrrr
hier geen problemen om erop te komen…