guest 35 voltooid :dance:
Waar kan ik kokosnoten kopen dames?
bij boomverzorging vanaf level 10
Wie van jullie heeft eigenlijk msn?
Voeg mij maar toe zie msn knop.
Niemand? Ik verveeeeeeeeeeel me
heey Janneke ga eens ff bevallen… :mrgreen: ik heb tijd over hihi
@juudje1985 wrote:
heey Janneke ga eens ff bevallen… :mrgreen: ik heb tijd over hihi
hahahah dat wilde ik net komen zeggen, zag namelijk in het 9 maanden topic, dat je nog steeds met een dikke buik loopt!!! meid ga es ff lekker bevallen dus

T is bijna volle maan Janneke :inlove:
Hahahaha, ik zal mijn best doen
Eerlijk gezegd heb ik me er al bij neergelegd dat ik as dinsdag gewoon om 8 uur met dikke buik het ziekenhuis in wandel.
Ach, dat is nog maar 3 nachtjes slapen, naja slapen :roll:
Ik ben weer even in jullie tuintjes bezig geweest…
Sophie
Server 1:
- courgettes eruit, zonnebloemen erin
- aardappels eruit, aardappels erin
- kersen eruit, kersen erin
Server 2
- Asperges eruit, asperges erin
- courgettes eruit, spinazie erin
Oessie
Server 1:
- Kersen eruit, kersen erin
- Peren eruit, peren erin
- Frambozen eruit, frambozen erin
Juudje
Ik heb je rozen water gegeven :mrgreen:
Liefs :-*
thanx janneke :-*
ik ga naar mijn werk
Werk ze
:hug: janneke, bij mij kwamen de kids op de nacht dat ik naar het ziekenhuis moest hahaha dus wie weet, maandag avond alsnog zelf
het einde is inelkgeval echt in zicht nu, succes en sterkte met de laatste loodjes :hug:
vanochtend quest 6 volttoid van server 1
en gisteren quest 9 bij server 2
ja ik zou ook woensdags ingeleid worden, en in de nacht van dinsdag op woensdag besloot melissa zelf nog maar even dr best te doen :mrgreen:
toen begin de ellende
janneke bedankt weer :-* :-*
Ik heb niets te doen in mijn tuinen
Crazymom. leuke avatar 8) :thumbup:
haha ja inderdaad coole avator…
ik heb ook niets meer in mijn tuin te doen. heb er weer 6 palmen instaan. daarna moet ik even geld sparen voor de guest , ik moet een bankje leveren :roll:
@oessie wrote:
haha ja inderdaad coole avator…
ik heb ook niets meer in mijn tuin te doen. heb er weer 6 palmen instaan. daarna moet ik even geld sparen voor de guest , ik moet een bankje leveren :roll:
Een bankje? Dus die moet je gewoon kopen :? . Ook niet leuk…
Hallo Dames, ik kom me toch maar even melden, ben een aantal dagen geleden begonnen met Molehill, nadat ik er hier wat over had gelezen.
Jahoor, verslaafd!
Ik ben nu uienplukker en doe erg m’n best om geld te verdienen om de stenen uit m’n tuin te halen, het onkruid is al weg.
Net haalde ik een steen weg (de derde ofzo) en daar vond ik geld! Iets van 55 gB :dance:
Kan dat vaker gebeuren?
Tot nu toe duurt spinazie het langst om te kweken, wat kan ik nog meer verwachten en hoelang duurt dat?