Molehill Empire deel 6!!

marieke die palm kan je meteen doneren

en de kokos moet je laten groeien in je tuintje

is zonde om een palm te kopen…je kan beter sparen voor je tuintje :-* en cocosnoten kopen, zijn stuk goedkoper

net weer 12 palmen gedoneerd :mrgreen:

Je moet geen palmbomen kopen hoor!

Gewoon een kokosnoot kopen en die zaaien… na 35 uur oogst je hem en dan heb je een palm. Je krijgt er ook geen kosnoot voor terug, het is er 1 in doen en 1 palm krijgen. Die kan je weer doneren aan het gilde. Het is een stuk goedkoper, kost je 35 uur per palm, maar je krijgt wel 850punten voor een nieuw level :angel:

Krijg je 850 punten per palm die je oogst ?

@Marieke_5000 wrote:

Ik ook niet dus daarom heb ik ze alletwee maar gekocht, duurt nu dus wel weer langer voor ik mijn tweede tuintje kan kopen :?

Maarre… wordt het niet eens tijd dat jij gaat bevallen of ga je mij nadoen met 18 dagen overtijd :mrgreen:

Ja, daar wordt het zeker tijd voor. Maar ben bang dat ze ons beebje er uit moeten trekken :?

18 dagen overtijd :shock: , dat gaat mij niet gebeuren gelukkig. Als ik met 42 weken (as dinsdag) niet uit mezelf bevallen ben, dan krijg ik een keizersnee (heb bij Luuk uiteindelijk ook een ks gekregen). Dus dinsdag is ie er zowieso :mrgreen:

@romata wrote:
Krijg je 850 punten per palm die je oogst ?

Dat wist ik ook niet. Toch een mooie beloning dan :thumbup:

oh mooi dat je 850 punten er voor krijgt :thumbup:

schiet naar mijn gevoel niet meer op met mijn punten :roll:

Wat Romata zegt is idd misschien wel handig. Dat je er verplicht 2 per week moet doneren. Al kan ik makkelijk praten want zover ben ik nog niet…level 10 toch???

Ik heb zojuist quest 7 voltooid. En heb dus mijn 1e fontein. Als je die in je tuinz et kan je die er dan ook weer uithalen? En schiet je dr ook wat mee op met zo’n fontein? Of kan ik hem beter verkopen :smiley:

Marjolein

Geld: 3.662,63 gB

Score: 347.275

Level: Moljager

Coins: 0

Deco.: 0

Gilde: [MI2]

En hoe zit het met die palmen doneren. Jullie zitten nu bijna op 0,10 procent? Is dat dan op server 1? En hoe is het op server 2 dan. En wat krijg je dan uiteindelijk als het wereldwonder af is…

@ Romata

Heb je alles al ingepakt? Spannend is dat he?! Als je je huis uit moet… En ook zo raar als straks je hele huis leeg is…

Wat je krijgt weten we nog niet omdat niemand nog zover is… het schijnt wel dat je tussentijds beloningen krijgt waaronder een extra tuin.

op server 2 zitten we nog maa rop 0.3 procent. misschien ook daar wat extra leden toe gaan laten? :think:

Ik heb mezelf ook vast aangemeld bij jullie gilde, zit toch te wachten tot ik naar de HA kan.

Wat heb je vuurvosje?

Op welke server zit jij?!

Ik zit op server 2. Zal mjin vriendin ook ff zeggen dat ze zich moet aanmelden bij ons op server 2!

@oessie wrote:

Wat je krijgt weten we nog niet omdat niemand nog zover is… het schijnt wel dat je tussentijds beloningen krijgt waaronder een extra tuin.

op server 2 zitten we nog maa rop 0.3 procent. misschien ook daar wat extra leden toe gaan laten? :think:

Wel spannend…

ja hoe meer leden hoe beter ijkt me, des te eerder halen we het. zitten bij ij op server 2 weer 3 palmen in.

@sophie wrote:

marieke die palm kan je meteen doneren

en de kokos moet je laten groeien in je tuintje

is zonde om een palm te kopen…je kan beter sparen voor je tuintje :-* en cocosnoten kopen, zijn stuk goedkoper

net weer 12 palmen gedoneerd :mrgreen:

Ahhhhhhhhh weer wat wijzer, dankjewel Sofie :-*

Verklaart gelijk waarom ik die palm niet kan planten :oops: :wall:

Dan ga ik hem nu gelijk doneren, de kokosnoten heb ik net geplant.

En, hoe kom ik aan meer opslagruimte, het past niet meer in mijn kastje :?

@oessie wrote:

Ik zit op server 2 onder de naam Pinkelotje :smiley:

Ik zal me daar aanmelden, zelfde naam van het gilde als op server 1?

daar moet je premium voor zijn marieke, dan kun je een extra kast kopen.premium word je door 30 coins in te leveren

Ojee ik heb geen enkele coin volgens mij :think:

Hoe kom ik daar het makkelijkst aan zonder daarvoor te hoeven betalen?

ik koop ze altijd op het forum van molehille, daar zitten ze onder de prijs van de markt. en anders op de markt kun je ze ook gewoon kopen.

maar heb je al 2 tuinen dan?

mijn tactiek was:

eerst zorgen voor 2e tuin.

daarna 30 coins van gb s op het forum gekocht,

toen weer 90000 gb gespaard,

en toen pas mijn premiun geactiveerd zodat ik gelijk die extra tuin kon kopen

Nee dat tweede tuintje schiet niet echt op, heb veel geld aan een palm uitgegeven :oops:

ja die 2e tuin duurt inderdaad even, de coins sparen en de derde tuin sparen gingen op zich wel snel… ja ik zou nu eerst een tweede tuin gaan sparen als ik jou was… :thumbup: