Je hebt indd nog ruimte tekort met 3 tuinen :(.
Hoop dat ik snel bij Quest 55 ben, haha maar dat duurt nog wel even ben ik bang.
Weten jullie ook dat je een tuintje vrij kunt spelen in het Gilde ?
Euhm en verder heb ik weinig te melden, alle 3 mijn tuinen staan vol met peren dus tsja niets te doen.
Ben bij Quest 38: 1700 peren.
En mijn score is nu: Score: 13.154.070
romata dus als je het wereldwonder hebt gehaald, krijg je dan een extra tuin?
@oessie wrote:
romata dus als je het wereldwonder hebt gehaald, krijg je dan een extra tuin?
Nee je kunt ondertussen dingen vrijspelen in het Gilde, maar wanneer en wat allemaal precies is nog niet helemaal bekend.
Je speelt ook afbeeldingen vrij, dan krijg je als je kijkt bij wereldwonder palmentuin dus als je iets wilt inleveren zie je een plaatje.
Maja dat is niet zo boeiend :mrgreen:
Ik heb net in me andere tuin een heel veld vol met palmen gezet :mrgreen:
kijk dat stimuleert wel om palmen te leveren natuurlijk!
maarre wij gaan ook weer lekker vind ik!! :thumbup:
Hoeveel leden hebben jullie nu, en hoeveel procent ?
50 leden , iets meer geloof ik. maar er zijn er behoorlijk wat uitgestapt, maar we zitten nu bijna op 0.10 procent
heb gelijk weer 6 kokos gekocht :thumbup:
Zeker een extra tuin als je 7.777 palmen heb geleverd :mrgreen:
Maar goed, je krijgt dus idd dingen als je met het gilde bezig bent, toch weer een leuke stimulans!
Ik kan vanavond quest 23 voltooien, gaat lekker!
Netjes joh al 50 leden, laten jullie nu wel iedereen door ?
Zijn alle leden ook actief in palmen doneren ?
Hebben jullie inmiddels ook regels dat je een aantal palmen per week moet doneren ?
nee niet echt regels. en geloof niet dat iedereen doneert :think:
Misschien een idee voor jullie, dat als er zich iemand aanmeld en jullie accepteren die persoon. Dat iemand van jullie hem/haar een berichtje stuurt dat ze 2 palmen per week moeten doneren, ongeacht welk level ze zitten.
En dan ook echt bijhouden wie er werkelijk palmen doneren.
Grrrrrr, kom er niet op…
ik wel janneke :think:
Ik ook weer :mrgreen:
quest 23 voltooid :dance:
Joepie ik heb mijn eerste palm gekocht :dance:
Nu nog even wachten tot mijn groenten volgroeid zijn, heb er nu geen plek voor :?
Kost wel een hoop geld zeg zo’n palm :roll:
@oessie wrote:
heb gelijk weer 6 kokos gekocht :thumbup:
Daar heb ik er ook 1 van gekocht, wat kan ik daarmee?
Palmen zijn inderdaad duur :shock:
Je kan toch ook gewoon kokosnoten kopen, die zijn goedkoper. Alleen ben je die wel steeds kwijt natuurlijk. En ik weet niet wat zo’n palm doet hoor, hoeveel kokosnoten je daar van kan oogsten :think:
Ik ook niet dus daarom heb ik ze alletwee maar gekocht, duurt nu dus wel weer langer voor ik mijn tweede tuintje kan kopen :?
Maarre… wordt het niet eens tijd dat jij gaat bevallen of ga je mij nadoen met 18 dagen overtijd :mrgreen: