Molehill Empire deel 6!!

Weet iemand anders trouwens wat dat betekend, als je dus met je muis op een potje gaat staan zonder te klikken.

Ik dacht dat het betekende dat je tot een aantal gaan kon, toen ik 500 zoveel zaadjes sla had stond de vinger op de helft :?

Dat aantal geeft een voorraad aan. Het 1ste streepje is tot +/-150, het middelste tot +/-300, die daarna +/-450 en helemaal bovenaan +/-600 of meer… als ik zo naar mijn eigen voorraaden kijk.

btw romata, je avatar is al sinds gisteren klaar :angel:

Ow bedankt…

Oww en ben zo ontzettend druk geweest met pakken dat ik het helemaal ben vergeten… Maar ik ga NU METEEN even kijken…

En hééééééél erg bedankt !!! :-*

Weet iemand toevallig hoeveel je gekweekt moet hebben voordat je bij level 5 komt?

Ik sta nu op 2285 en ben nog steeds tomatenteler :mrgreen:

Bij het vraagteken, en dan bij level moet je kijken dan kun je zien bij hoeveel punten je een level omhoog gaat.

Kun je trouwens ook nog veel meer info lezen :thumbup:

Ga je op vakantie romata dat je aan het pakken bent?

15000… :shock:

pfffffffffffffffff :mrgreen:

Nieuwe tactiek, ik begin stiekem alvast aan de quests :wink:

Sla is bijna op niveau voor quest 1, daarna meteen door naar de wortelen :mrgreen:

Wij gaan verhuizen, en hebben nog 2 weken de tijd om alles te pakken en doen pfff…

Dus heb het echt ontzettend druk, maar we gaan tijdelijk 3 a 4 weken bij mijn moeder+stiefvader zitten… Zodat we in het nieuwe huis alle kamers boven kunnen spartelpoetsen en nieuwe vloeren laten leggen.

Hey meiden, ik ben er nog wel hoor maar mijn beelscherm van mijn pc heeft het helaas begeven, dat kan gebeuren na 8 jaar trouwe dienst.

In ieder geval zit ik nu op en krakkemikkege laptop van Sharon, maar dat ding is zooooooooooooh traag.

Helaas zit een een scherm er even niet in, dus gaat hard op zoek naar een tweedehands, desnoods zo’n groot ouderwets ding.

Vanmiddag quest 30 afgerond en ben nu druk met bloemen kweken voor quest 30.

Als iemand over een uurtje of 2 nog wakker is, er is het één en ander klaar, dus be my guest :mrgreen:

Er mag gewoon hetzelfde voor terug.

:-*

ik nog wel janneke, zijn nu aan het bowlen op de playstation. Maar heb dan wel nog je gegevens nodig!

jet, zag dat je spinazie klaar was, heb er rozen ingedaan, kan je morgenvroeg meteen zelf wat planten :smiley:

oessie, bij jou waren de pruimen klaar, nu rozen dus ook jij kan morgen zelf weer neiuwe dingen zaaien!

haha thanx cariska, ben net uitgeweest, ben nu thuis, beetje dronken haha, maar we gezellie

ok omdat ik denk dat je de eerste 2 uur dan nog niet wakker bent maar ff aardbeien erin gedaan! Kan jij rustig bijkomen. Als je wel eerder met je tuin bezig wou moet je me vergeven :wink: was weer veel klaar

jet, bij jou wat komkommers erin gedaan!

goedemorgen

haha die oes :mrgreen:

cariska goed bezig geweest!!

dank jullie wel meiden, we hopen gewoon op positief nieuw en blijvend positief nieuws meer kunnen we niet doen :-*

oke ben weer bij hoor

cariska bedankt hoor!! :thumbup:

beetje brak nu… eerst maar eens beginnen met een kop thee