Molehill Empire deel 6!!

ja we blijven hopen dat het uit zichzelf weg gaat

want dan komt onze kinderwens straks uit en dan krijgt hij die rot ziekte

dat is niet wat we willen

nee inderdaad!! maar gaat vast helemaal goed komen!!!

:-*

Nou lekker is dat…

Heb ik quest 45 voltooid, zou ik een extra kast krijgen…

Eerst krijg ik dit bericht: "U hebt de quest met succes voltooid “Appelcider”.

Het volgende wordt u toegewezen:

Munten: 0,00 gB "

En dan ga ik kijken waar mijn extra kast is: die is er niet!!!

Dus ik allemaal decoraties gekocht… nog geen extra kast… De items die in de 3e kast horen te staan zijn wel betaald maar niet in de kast, niet bij contracten… helemaal niks!!! :frowning: :cry:

GRRRRRR :evil: :evil: :evil:

nou ja zeg!! heb je het al eens op het forum gevraagd maris?

Hij doet het!!!

Heb alle internetbrowsers gesloten en nu staat ie er wel!!! :D:D:D

Wordt wel een vol schermpje nu :wink:

oh super zeg…

ben daar nog lang niet…

nog even en jiij hebt je 4e tuin :dance:

nee want in het level notenkraker zijn maar iets van 6 quests, en ik heb er nu al 3 van gedaan…

Als ik de extra tuin krijg, ben ik 4 levels verder… dus duurt nog heeel lang

oh ja moet je dan nog een level hoger zijn :think:

@oessie wrote:

je moeder kan zich aan melden hoor :thumbup:

mijn moeder is geweigerd?? ze heet anita47…misschien een foutje??

Vraagje: ik ben gisteren begonnen met molehill en ben ondertussen tomaten teler, een hele verbetering op sla draaier :mrgreen:

Is het de bedoeling dat je je potten helemaal vol hebt? :think:

Hoezo helemaal vol? Je kan zelf weten hoeveel je spaart voordat je iets verkoopt. Of bedoel je dat niet.

De potten in de kast raken in ieder geval nooit vol.

welkom vuurvosje…

Janneke als je op je potje groente gaat staan zonder te klikken krijg je iets te zien…Misschien dat je dat bedoeld vuurvosje ?

oja…

Waar is dat dan goed voor :think:

Jeetje Sophie, ik lees net wat terug en wat een vervelend nieuws weer. Toch wel schrikken denk ik :hug:

Maar ik sluit me bij Oessie aan, het gaat vast allemaal goed komen.

Ik heb geen flauw idee Janneke, vraag het me ook wel eens vaker af…

Maar ik heb denk ik iets gemist over sophie… :think: Maar het komt ik lees ook eigenlijk niets meer terug, want soms kunnen jullie toch kletsen :shock: :lol:

@sophie wrote:

wel goed

we moeten dinsdag weer voor de voorlichtingsbijeenkomst heen naar amsterdam

maar ze hadden bij hub toch een plekje gevonden tijdens de echo

die voor nu nog niet kwaadaardig is, maar zich kan gaan ontwikkelen tot een ziekte of zichzelf gaat afvoeren…

hij wilde wachten met onderzoeken tot na onze kinderwens maar wel regelmatig op controle voor een echo…dit hadden we niet verwacht en ik vind het best scary :cry:

verder moet hij nu 3 keer zaad leveren en dan gaan ze kijken wat bruikbaar is voor icsi en dat vriezen ze dan in…als er niks tussen zit gaan we nog eens 3 keer totdat ze levende zaadcellen hebben…

kimmetje, sophie en micha doen de gilde, denk dat het een foutje is, ander meot je even een berichtje sturen naar sophie dan kan je moeder dr zo aanmelden :-*

Ik probeer zo snel mogelijk bij jullie gilde te komen om jullie te helpen, als jullie mij tenminste willen hebben :stuck_out_tongue:

Vriendjelief heeft net geprobeerd te helpen, stuurt ie een klant weg die 169 radijsjes wilde :?

Zit ik dan met al die dingen :roll: :lol:

haha vuurvosje je komt er wel hoor!! gaat helemaal goed komen :thumbup:

Dankje Janneke :wink:

Oh Sophie dat zou wel even schrikken zijn geweest… Maar hopelijk zijn er snel bruikbare zaadjes :hug:

Vuurvosje je kunt ze anders ook op de markt verkopen he… Maar ik zou al vast beginnen met sparen. Minstens 500 in ieder potje :slight_smile: