Molehill Empire deel 6!!

kan ze ook wel kopen :stuck_out_tongue: !!

jaja je kan ze ook kopen, maar je komt gevaarlijk dichtbij mijn guests :naughty:

Ohh Oessie… en ik maar braaf kweken in mijn tuin op server 2 (waar over 3 en een half uur achterlijk veel Mirabellen klaar zijn)

Op server 1 gaat alles veel sneller… gastraks mijn eigen tuin op 2 nog inhalen haha

Crazymom mag ik er nog 15 reserveren, heb bijna het geld bij elkaar!

Ik duik mijn bed weer in, maag vindt dit nog niet fijn

op server 2 heb ik de spinazie guest voltooid… en de goudsbloemen staan ook al klaar, heb ook weer wat palmen, zal die ook binnen kort een naar het gildesturen

Ik koop ook regelmatig iets voor een Quest hoor… Dan moet ik er nog een paar 100 en heb dan geen zin om nog een dag te wachten om die Quest te voltooien…

Ik heb net 1 veld vol gezet met mirabellen en peren… ga die maar weer even flink sparen.

waarom staat er bij judith (server 2) inh et gilde del-met allemaal nummertjes erachter :think:

Jeetje wat een hoop geklets :slight_smile:

Wat kost eigenlijks een 2e tuintje?? Ik ebn namelijk bijna in level 8…en zie dat je dan een tweede tuintje kan kopen…kan ik alvast ff gaan spraen :inlove:

tantetoe, ik stuur vanavond weer een contract naar je :thumbup:

marjolein, een 2e tuin kost je 90.000gb…

ja doe ik ook romata, althans, heb het met de mirabellen voor het eerst gedaan dat ik wat kocht, had daar ook gewoon geld voor gespaard, zo van dan koop ik wat voor die guest. nu heb ik een makkelijke guest, even flink wat aardappelen er in

:shock: Dan mag ik nog flink wat sparen en verkopen :?

Hoe kan het trouwens dat ik elke keer onkruid in mijn tuin krijg??? Doe ik dan iets niet goed???

Nee hoor, dat ligt niet aan jou. Die krijg je gewoon gratis en voor niks van het systeem. Als extraatje :? . Maar onkruid is nog niet zo erg, je kan ook een mol krijgen :evil:

Is er toevallig nog iemand over 2 uur wakker ?

Nee, ik ga nu ook naar bed :zzz:

Hmmm jammer…

Nou jullie hebben me echt verslaafd gemaakt hoor :mrgreen:

Ik ben nog niet zo ver maar dat komt wel goed :lol:

jimsan Geld: 2.642,01 gB Score: 213.404Level: Moljager Coins: 0 | Deco.:

Ik heb me net bij het gilde aangemeld, MI toch? Dan kan ik over een tijdje meedoen.

Als ik dadelijk wat verder ben dan wil ik best 's nacht voor iemand zijn tuintje zorgen, ik ben meestal nog tot laat wakker.

Pfffff, ben bezig met de rozenquest. Ook al zo’n … quest. Ik doe maar 3 rijen tegelijk, maar dat gaat zo traag omdat je er maar 2 oogst :? . En je krijgt er straks amper wat voor terug. Maar goed, wil hem natuurlijk wel halen.

succes janneke :wink:

ik ben alweer ietsje opgeknapt

hey sophie hoe was het in het ziekenhuis?

wel goed

we moeten dinsdag weer voor de voorlichtingsbijeenkomst heen naar amsterdam

maar ze hadden bij hub toch een plekje gevonden tijdens de echo

die voor nu nog niet kwaadaardig is, maar zich kan gaan ontwikkelen tot een ziekte of zichzelf gaat afvoeren…

hij wilde wachten met onderzoeken tot na onze kinderwens maar wel regelmatig op controle voor een echo…dit hadden we niet verwacht en ik vind het best scary :cry:

verder moet hij nu 3 keer zaad leveren en dan gaan ze kijken wat bruikbaar is voor icsi en dat vriezen ze dan in…als er niks tussen zit gaan we nog eens 3 keer totdat ze levende zaadcellen hebben…

oh jeetje nou dat zou ik ook wel een eng idee vinden…

mijn moeder heeft dat ook , eigenlijk al jaren geleden hebben ze en plekje op de lever gevonden. ze moet ook elk half jaar een echo maken.

:-*