Molehill Empire deel 6!!

Zoooh :shock: hebben jullie ff veel gekletst!

Hier gaat het goed in de tuin…

marjolein

Geld: 1.048,01 gB

Score: 231.085

Level: Moljager

Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]

Ben blij dat het over het onkruid niet aan mij lag. Mijn moeder had idd gister de molplaag en moest binnen no time die dingen verwijderen… Heb ik toch liever het onkruid :wink:

Is er hier nog een liefhebber voor het bijhouden van onze tuintjes volgende week? Ik hoop het :pray: (ook al kom ik hier net pas kijken)

We gaan lekker een midweekje naar centerparcs :smiley:

@ Sophie.

Wat een vervelend nieuws zeg :hug: Maar idd het komt vast helemaal goed. Ik ga voor je :thumbup: :thumbup:

Ik ken niet je hele voorgeschiedenis, maar zoals ik je underscript heb gelezen hebben jullie al het 1 en ander mee moeten maken!

@ Cariska

Jij bent goed bezig geweest vannacht zeg :wink:

Hebben jullie dat bij het spel aangemeld dat jullie elkaar helpen? of hoe hebben jullie dat gedaan? Anders heb je straks toch ook het probleem dat ze jullie tuintjes leeghalen ivm “valsspelen”. Niet dat jullie dat doen…maar jullie snappen vast wat ik bedoel. Dat je niet vanaf 1 ip adres mag spelen… (hoop dat jullie he snappen wa ik bedoel :? )

@Mamavans

Balen van je scherm zeg! Wij hebben de onze (oude) net weggegeven…anders had je hem hier zo mogen ophalen :shifty:

@ Vuurvosje

Welkom. Ik ben nu ook 2 weekjes bezig…en het gaat toch wel heel hard hoor voor je in een volgend level bent…:smiley: Ookal dacht ik toen van niet :wink:

@ Romata

Heb id ergens je topic gelezen over het bij je moeder en stiefvader wonen…ivm het roken!

Spannend verhuizen! Zal wel ff veel aanpassing vergen bij iemand anders in huis wonen. Maar die paar weekjes zijn vast ook zo voorbij. Wij hebben vorige jaar mijn ouders 3 maanden in huis gehad. Ook toen we gingen trouwen en we zwanger werden :oops: Jaja terwijl mijn ouders op zolder lagen te slapen zijn wij gewoon zwanger geworden…mijn vader heeft het er nog over :wink: hahaha :lol:

@ Oessie

Ben je al weer helemaal de oude :wink:

Lekker zo’n avondje stappen :smiley:

:-*

wil ik wel doen hoor voor je marjolein

@ Sophie

Thanks Lief van je! :-*

Ik zal je zometeen alvast even onze gegevens pben :slight_smile:

Maar hoe zit dat nu met de meldingen etc…dat wat ik hier net bovenstaande heb geschreven. Moet het toch ergens melden dat je met vakantie bent ofzo??

ik doe het eigenlijk nooit

maar op het forum kan je wel dubbel ip gebruik melden

Romata: oke, op die manier… Nou, veel succes ermee! Ik ben 3 jaar geleden naar dit huis verhuist en heb nog steeds dozen staan die ik moet uitzoeken :mrgreen:

Wendy: Dat is *** meid van je beeldscherm… Zou je hub hem niet kunnen maken??

oh, enne:

die had je nog tegoed :wink:

Oessie: Leuk!! een avondje stappen! Klonk idg gezellig!

Sophie: Wat een :silenced: nieuws hebben jullie weer gekregen zeg. Het zit allemaal niet mee he :hug: Kop op, schouders eronder, 2010 gaat jullie jaar worden!! In alle opzichten! :-*

Cariska: Je bent er maar druk mee met al die tuinen :mrgreen:

Marjolein: Ik heb geen dubbel IP adres gemeld, maar goed, je kan het altijd doen natuurlijk!

Ik heb quest 21 daarnet voltooid, heb kunstmest level 7 gekocht, ben dus weer lekker blut :mrgreen: Rozen staan te groeien voor quest 22!

ik ben op de helft voor m`n tweede tuin :dance: :clap: :dance:

dank je crazymom :-*

wie zit er wortelen in mijn tuintje te doen :think:

bijna derde tuintje op server 2 :dance: nog maar 15.000 gb hihihi :roll:

was ik weer eens… ben weer bijgekomen hoor… gingvanmiddag even naar kennissen om wat op te halen, maar hele middag blijven plakken en oook blijven eten. weet niet wie mijn tuin heeft gedaan maar thanx…

had ik ff gedaan oes

dus jij hebt niet wortelen gevuld bij mij vanmiddag?? :think:

nee haha ik heb niet je wortelen gedaan

ik denk dat het de kaboutertjes waren :lol:

ja dat moet haast wel hihi

halllllo

even nog een vraagje

moet je perse premium zijn, voordat je een 2e kast kan kopen???

ja eerst moet je premium zijn voordat je een 2e kast kan kopen

Over een uurtje is mijn palm klaar, dus als iemand dan nog wakker is zou die de palm dan willen oogsten en ik heb in mijn 2e kast een nieuwe kokosnoot liggen.

Ik ga slapen, want ben ontzettend moe :zzz: :zzz:

je mag toch wel water geven en oogsten en zaaien voor een ander op 1 ip adres? als je maar niet onderling handelt?

Leuk hoor al die tuinen :mrgreen:

@Cariska wrote:

je mag toch wel water geven en oogsten en zaaien voor een ander op 1 ip adres? als je maar niet onderling handelt?

Leuk hoor al die tuinen :mrgreen:

ooh dat scheelt weer :slight_smile:

hoef ik me daar niet druk om te maken :wink:

wie heeft er eigenlijk rozen in mijn tuin gezet? :think:

Hoi hoi,

Ilonka Chiara is ubercute met d’r mooie bril :inlove: .

Het lijkt me een ontzttende bijdehandte tante, niet?

Mijn scherm kan niet meer gemaakt worden denk ik, hij is zo’n 7,5 jaar oud het was volgens mij een van de eerste platte schermen. Hij deed al een tijdje raar maar nu is ie echt overleden.

Ik kan momenteel niemands tuintje doen, ben al blij als ik mijn eigen tuin heb kunnen doen, want het laden van web pagina’s duurt te lang, en daar heb ik het geduld niet voor.

Oessie zou jij morgen op server 1 er rozen in willen doen voor mij?dank je wel :-*

quest 33 voltooid :dance: