Molehill Empire deel 6!!

Maris, goed zeg :dance:

En ik ben ook wel benieuwd hoe lang de walnoten moeten. Ik vind dat pompoenen al zo vreselijk lang moeten namelijk.

Beterschap Sophie :thumbup:

dank je janneke

hoe is het met jou?

nog een beetje vol te houden?

Het is nu behoorlijk zwaar aan het worden, maar goed , we hebben straks wel weer een wondertje in onze armen. Ik vind dus dat ik niet teveel mag klagen.

Maar ons beebje mag vandaag wel komen hoor :mrgreen:

rommelt het al wat?

spannend hoor Janneke…

Hey meiden,

Janneke, jeetje meid ik zie nu pas je banner :oops: Wat spannend!!!

Hopelijk komt beebje snel meis :hug:

Is er iemand die jouw tuintje bijhoudt of doe je dat zelf als de beeb eris?

Ik zal zo nu en dan s’nachts wel even een bezoekje brengen.

Maris gefeli :dance: , notenkraker goed hoor!!! ik moet nog zo’n 6,5 miljoen punten dus dat duurt nog wel even.

Bij welke quest ben jij inmiddels?

Sophie, heb je de griep te pakken meid? Beterschap :hug: :-*

Dit is mijn status nu:

Shaya81

Geld: 917,37 gB

Score: 9.711.911

Level: Bloemenfee

Coins: 32 |

Deco.: 0

Gilde: [MI]

ben wel op werk want het is aardig druk

dus leef op ibu’s vandaag

maar krijg niks naar binnen

heb half plakje ontbijtkoek gehad en thee

beterschap sophie :-*

maris welke guest ben jij dan? jij nadert dan vast de 55 wel of niet :think:

vanmorgen bij hille op visite geweest, heb de twin weer even gezien :inlove:

Nee hoor, nog geen gerommel hier, helaas.

Juudje houdt mijn tuintje bij als ik aan het bevallen ben en de beeb er is. Maar iedereen met mijn gegevens is welkom in mijn tuintje hoor :mrgreen:

Sophie, wat knap dat je gewoon aan het werk bent :thumbup: . Maar doe het rustig aan hè.

Er heeft nog niemand geantwoord op mijn vraag (dacht ik?)

Komt ie nog eens :wink: .

Wanneer kun je een 3e tuintje kopen? :think:

bietje, een derde tuin kan je kopen als je een premium hebt. Kost je wel weer 90.000kb… Hetzelfde voor een 2e kast. Kan je voor 10.000kb kopen met een premium.

Wat stom zeg, dan zal ik nooit een 3e tuintje hebben!! :wall:

Dus je kunt geen 3e tuin kopen met 90.000 gB’s zoals je dat wel kan bij een 2e tuin? :evil:

waarom kan dat niet?? je kunt toch coins kopen met je gb’s op het forum of de marktplaats… Met 30 coins heb je 1 maand premium.

Ow ja, juist, was ik vergeten!

Maar d.w.z dat ik dus 90.000 moet sparen + ongeveer 49.500 voor 30 coins…! :shock:

45.000 voor 30 coins, op het forum zijn ze een stuk goedkoper :wink:

Maar idd, dat moet trouwens wel elke maand, zonder premium raak je dus ook je 3e tuin kwijt. Die krijg je weer terug als je weer een premium neemt. Maar die 90.000gb betaal je maar 1x.

nog 50.000 gb dan heb ik m`n 2de tuin :dance:

duurt ff :eh:

@crazymom wrote:

45.000 voor 30 coins, op het forum zijn ze een stuk goedkoper :wink:

Maar idd, dat moet trouwens wel elke maand, zonder premium raak je dus ook je 3e tuin kwijt. Die krijg je weer terug als je weer een premium neemt. Maar die 90.000gb betaal je maar 1x.

Dan raak je zelfs ook nog eens je 3e tuin kwijt na één maand??

Wat erg zeg… :naughty: :hand:

Maar gelukkig hoef je dus die 90.000 maar 1x te betalen, dat zou wel een beetje té veel van 't goeie zijn…

Dus nu flink doorsparen voor m’n 3e tuin (zit nu aan 20.000) en dan iedere maand 45.000 sparen voor mijn 3e tuin te behouden, … man man, wat een bedragen! :naughty: :wink:

bietje het is te doen hoor. toen ik een tweede tuin had ben ik eerst 30 coins gaan kopen. en daarna heb ik 90000 gb gespaard, en toen heb ik dus die 30 coins ingewisseld voor premium en had ik gelijk een 3e tuin. het lukt me elke maand makkelijk om 30 coins te kopen om premium te blijven. heb e zelf kunstmest level 10 nog bij kunnen sparen (125000 gb) :thumbup:

Ja ik merk dat het idd wel sneller gaat met de gB’s met een 2e tuin.

Ik heb nu in amper één week tijd alweer 20.000 gB’s van praktisch niets van gB’s die ik overgehouden had, gaat dus idd best wel snel! :thumbup:

Kocht jij die coins één per één of spaarde je tot je meteen 30 coins kon kopen?

Of maakt dat niet uit hoe je het het beste doet?

zoals nu zijn ze mooi goedkoop op het forum (daar koop ik ze altijd) heb gister 10 gekocht voor 1495 gb per stug, ze zijn ook wel eens 2100 gb geweest, dus wat dat betreft zou ik ze nu kopen zoveel als je kunt. ik spaarde steeds wat en dan kocht ik er weer 5 of zo… gister had ik er 30 bij elkaar en heb ik mijn premium weer kunnen verlengen tot 2 januari :thumbup: