Molehill Empire deel 6!!

proeftoetsen??

goed bezig oessie :thumbup:

ja inderdaad proeftoetsen, heb al 7 x een tien, 2 x een negen en 1 x een zes

zo moet je het straks ook met de echte toetsen doen oes

dan haal je het wel hahaha :thumbup:

heey joh dat gaat al goed ja :thumbup: lekker zo doorgaan dus!

tot morgevroeg he!! :smiley: wacht nu op mn zusje ga ik zo aan het werk.

hille tot morgen!! werk ze vanavond!

@oessie wrote:

wendy thanx… ja jammer maar wel begrijpeleijk. het gaat inderdaad wel erg langzaam, en ik ben dan ook echt voor meer leden in het gilde, met duidelijke afspraken dat we ze niet verwijderen. dat als ze weg willen ze zelf opstappen.

ik denk dat mijn moeder ook wel in de gilde wil, zij zit op server 1, daar ben ik net lid geworden van de gilde.....

ik ben druk bezig mnet de questen, en sparen :P

je moeder kan zich aan melden hoor :thumbup:

Ola dames!

Thanx voor het verzorgen van mijn tuintje. ik ben bijgekomen van mijn overdrukke weekend fanclubdag etc.

heb net een beetje bijgelezen… maar baal nogal van alle gilde verdwijners…

Prima dat je weg wilt… maar dan op eigen kunnen en dus krijg je maar 25 procent van je palmen mee… eigen keuze hoor, zo komen we nergens en krijg je ook nooit grote spelers mee!

En ik ben voorstander van een grote gilde, desnoods mensen vragen of ze mee willen doen, bedoel hoe meer hoe beter.

Ik doneer de ene week 10 en dan weer 4, beetje hoe het uitkomt. wel alleen op server 1, aangezien ik op 2 wacht tot de mensen echt een beetje gaan doneren…op 1 zijn (waren) de donateurs veel actiever.

tantetoe… op server 2 ben ik ook nu goed bezig hoor :wink: heb in 1 week tijd al 15 palmen geleverd, zitten nu weer 4 in en heb alweer 2 kokos gekocht… :mrgreen:

op 1 ga ik nu voorlopig even al mijn geld op de palmen storten

op 2 eerst een derde tuintje en dan weer palmen

Ik heb morgen 2 palmen klaar staan!!

Tante toe, ik ben ook gul aan het doneren, hoor. Dubbel zelfs :wink: Touwtie deze week 10 en van kabouter Stan komen er 3 aan.

Ik denk wel dat er meer gedoneerd gaat worden als iedereen die dat kan er ook actiever mee is, dus ik zou zeggen…kom maar op! Ik doe nu hard mijn best om bovenaan de lijst te komen, maar ik voel de hete adem van Oessie al in mijn nek :mrgreen:

Ik neem aan dat we op server 2 ook geen mensen er meer uitzetten, maar dat ze zelf moeten opstappen?

whahaha hete adem van mij in je nek hhaha! ik doe mijn best, heb er weer 3 in mijn tuin staan die zijn mrgen klaar. en net weer 4 gedoneerd :thumbup: :mrgreen:

server 1 is ook weer 6 palmen rijker en er staan er weer 6 in :angel:

Maris, gefeliciteerd!!! Je bent de eerste Notenkraker!!! :clap: :clap:

:dance: maris

vanmiddag zijn er weer mirabellen klaar

dus dan kan ik weer hoop klanten helpen

en dan ga ik cocosnoten kopen

voel me vandaag beetje belabberd

moest vannacht eruit omdat ik moest overgeven 2 keer

nu heel erg misselijk :sick: :sick:

Dank je!! :wink:

Maar meeeeen wat moeten die walnoten lang…

:shock: :shock: :shock:

maris gefeliciteerd goed zeg!!! :thumbup:

Gefeliciteerd Maris… en hoe lang moeten die walnoten???