Bedankt voor de tips!! :thumbup:
Ik heb er meteen 10 aangevraagd! :thumbup: :-*
schaap, succes met sparen :thumbup:
bietje, ja, het best wel snel. En straks met een 3e tuin kan je ook weer meer zaaien en oogste. Je krijgt ook daar weer klantjes… Ik selecteer van de 3 tuinen degene die het meeste betalen en de rest krijg een nee te horen :mrgreen:
Ja hihi, ik verkoop ook niet meer onder de 1000 gb’s, eronder stuur ik ze meteen zonder boe of ba weg! 8)
mooi bietje… en dus pas je premiun activeren als je 90000 gb bij elkaar hebt he, want anders heb je nog niet zoveel aanje premium en dat zou dan zonde zijn… het vergt even geduld maar bij mij ging het best nog wel hard die 3e tuin…
nu op naar de 4e tuin (het halen van guest 55) maar dat duurt nog wel even hahaha
Ja da’s waar :thumbup: .
krijg je een 4e tuin bij quest 55? Moet je dan ook weer 90.000 gB’s geven of krijg je dat als ‘cadeau’ dan?
Ik mag blij zijn als ik die 4e tuin over een half jaar heb :roll: Maar we gaan stug door :mrgreen: Heb 1 tuin alleen voor de quests… De rest voor de gilde en de kunstmest :mrgreen:
Ik heb mijn 10 coins al binnen! :thumbup: :dance:
En nog een kwartiertje en quest 26 zit er op! :thumbup:
Krijg ik alweer 4000 gB’s binnen! :dance:
Mocht je nu nog meer coins nodig hebben, ik heb er nog genoeg en wil ze best verkopen tegen de laagste prijs van het forum
Ik zou trouwens als je het premium heb direct de waterkabouter in dienst nemen. Geen geklik meer om al je gewassen water te geven :dance:
Oh lief van je, voor hoeveel verkoop je je coins?
Mag ook via pb! :-*
En om eerlijk te zijn, ik geef mijn plantjes nooit geen water… :oops:
ja die waterkabouter kan ik niet meer zonder, en die kost 1000 gb en een extra kast 10000 gb :thumbup:
bietje bij guest 55 krijg je een 4e tuin… maar dan moet je wel al in level notenkraker zitten, want die laatste guest moet je walnoten leveren… en daar ben ik dus nog lang niet
bietje hmm ik vind het best wel schelen als je ze water geeft, maa rmoet ook zeggen dat ik al kunstmestlevel 5 zit dan gaat er al 10 procent van af :thumbup: en op die kersen die 192 uur moeten is dat toch best veel
Die extra kast wil ik ook wel! :thumbup:
Het blijft toch een gedoe met die contracten naar jezelf… :roll: …
@oessie wrote:
bietje hmm ik vind het best wel schelen als je ze water geeft, maa rmoet ook zeggen dat ik al kunstmestlevel 5 zit dan gaat er al 10 procent van af :thumbup: en op die kersen die 192 uur moeten is dat toch best veel
Ja maar ik ben gewoon zo lui… :oops:
Mirabellen, appels en asperges durf ik wel eens water geven omdat dat met meerdere velden tegelijk gaat :lol: …
heb vandaag niets in mijn tuin te doen. is ook niets aan…
:o Geen water geven :lol:
Nou, ik ben super blij met de kunstmest hoor… idd, 10% gaat er nu al vanaf en dat scheelt op de mirabellen geloof ik al 4 uur groeitijd. Zeker de moeite waard :thumbup:
bietje, de goedkoopste staan op het forum voor 1500. Verkoop ik ze voor 1495.
je bedoeld denk ik 14 uur op mirabellen
whahaha… ja, idd, typte het neer en dacht al, dat klopt niet :mrgreen:
Ow dat scheelt idd wel heel veel! :o :oops:
Moet je dan ook kunstmest kopen?
Binnen 10 min. koop ik 5 coins van je, dan heb ik in één dag al meteen 15 coins, wat leuk zeg!! :dance: :inlove: :-*
Kijk maar eens hier, de bedragen voor de kunstmest:
http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?t=923
Ik stuur je wel een contractje voor 5 coins. Zie maar wanneer je ze accepteerd :thumbup: