Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

knuffeldraakje ik zag dat je er 1 voor 300 gb hebt gedaan, had al op ondertekenen gedrukt, wil je hem nog terug ?

Mag ik er nog 2 knuffeldraakje :mrgreen:

En super bedankt voor die andere Coins :-*

Oessie dat was de bedoeling :wink:

ik dacht, als ik nou bij ieder persoon even aardig doe hihi 8)

nog 2 komen eraan Romata!

oh oke!! thanx lief van je :-*

Zou ik er nog 2 mogen knuffeldraakje :oops:

ik zou er ook nog wel 2 willen :mrgreen:

Zender

Ontvangen 31.08.09, 18:41

Onderwerp Vegetarische bijeenkomst

Tekst Hallo, we hebben dringend 1000 kroppen sla nodig voor onze bijeenkomst. We betalen hier 20,00 gB voor. Als je de kroppen hebt, ga dan naar de stad dan ronden we de deal af. Het congrescentrum is net naast het meer. Het is gemarkeerd met een pijl, je kunt er niet overheen kijken.

Dit bericht kreeg ik net… wat doen jullie hier mee?? is dit een quest??? nee toch?

ja dat zijn guests :mrgreen:

@oessie wrote:

ja dat zijn guests :mrgreen:

omdat het er niet bij staat dan het een quest is… vandaar dat ik twijfelde… :mrgreen:

spaar ook maar vast 2400 wortelen :wink:

als je hem voltooid hebt zie je wel te staan welke Quest het was.

ik vind guest 20 niet leuk

@oessie wrote:

Oessie daar heb ik echt lang over gedaan, omdat ik die alleen maar kon planten als ik naar bed ging.

oke bedankt!!!.. ben al druk aan het planten!!! heb nu 475 slaplantjes… dus mag nog ff doorplanten…

@romata wrote:

@oessie wrote:

Oessie daar heb ik echt lang over gedaan, omdat ik die alleen maar kon planten als ik naar bed ging.

ja dat probleem heb ik nu ook al inderdaad. dus zal nog wel even duren eer ik deze heb gehaald… mag wel een superbeloning tegenover staan :think:

@oessie wrote:

@romata wrote:
@oessie wrote:

ja dat probleem heb ik nu ook al inderdaad. dus zal nog wel even duren eer ik deze heb gehaald… mag wel een superbeloning tegenover staan :think:

maar je weet toch van te voren al wat je er voor krijgt???

ik heb deze guest nog niet gekregen juudje, ik heb gister guest 19 afgerond, en 48 uur na afronding krijg je een nieuwe guest.

@oessie wrote:

@romata wrote:
@oessie wrote:

:silenced: :silenced: :mrgreen:

De beloning voor quest 20 is 4500 Gb

Ik ben bezig met quest 25: hopeloos. Dat gaat wel weer een week duren (net als de vorige quest :lol: )

hmmm nou op zich wel een redelijke beloning toch, heb er net een bups broccoli in gegooid

szus, hmmm ja die duurt ook wel lang inderdaad…