Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

@knuffeldraakje wrote:

de coins niet duur op et forum? ik zag de goedkoopste 1700… vink nog steeds hoog :shifty: kwil zien er voor mn huidige geld (zon 10.000) 15 te vinden :angel: gaat niet lukken denk ik hihi

toch effies maar contra-bellen

toch eens aanmelden bij de gilde :mrgreen:

Een paar weken geleden waren de coins rond de 2300 op de markt en 2000 op het forum…dat was pas duur :wink:

Maar als je het heel droog bekijkt is 1700 natuurlijk nog steeds veel ‘geld’ voor iets wat officieel 300 waard is :doh:

15 coins voor 10.000? :think: Da gaat nie lukken nie

Succes ermee :thumbup: :mrgreen:

oessie Geld: 92.356,06 gB Score: 4.121.737Level: Groenten Goeroe Coins: 30 |

Je gaat lekker Oes; nog ff en je kunt je premium gaan activeren :mrgreen:

is het bij jullie ook zo dat je klanten veel te weinig willen betalen voor de groente?

knuffeldraakje heb je geaccepteerd

en ik accepteer heel veel klanten!! moet ik ms toch eens op gaan letten

Oessie, die tractor kun je kopen met je premium, maar hoe vaak ga je daadwerkelijk naar de stad?

Alleen maar om je waterkabouter te activeren en misschien iets met kunstmest doen.

Ik heb achteraf die tractor niet echt nodig, vind ik.

oke nee denk ook dat ik die niet echt nodig zal hebben

zal eens even de boodschappen gaan uitpakken

@Szus wrote:

@knuffeldraakje wrote:
de coins niet duur op et forum? ik zag de goedkoopste 1700… vink nog steeds hoog :shifty: kwil zien er voor mn huidige geld (zon 10.000) 15 te vinden :angel: gaat niet lukken denk ik hihi

Een paar weken geleden waren de coins rond de 2300 op de markt en 2000 op het forum…dat was pas duur :wink:

Maar als je het heel droog bekijkt is 1700 natuurlijk nog steeds veel ‘geld’ voor iets wat officieel 300 waard is :doh:

jeetje 2300 :expressionless: das idd een verschil zeg!

in ieder geval, heb wat coins gebelt en kan weer verder :mrgreen: op server 1 staan er wat voor 1700 (bericht me als je van hier bent, dan hala ik der wat van de prijs af naar 1300 :wink: )

Ik vind die vrachtwagen wel prettig, want ben nu echt voor kunstmest aan het sparen en dat wil ik gelijk regelen als ik het geld heb. Dan wil ik echt niet tot woensdag of zaterdag wachten. :wink:

Ik heb een 3de tuin :slight_smile:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :oops:

Pfff stom onkruid enz :cry:

goed zo romata :dance:

Hoe ver ben jij oessie of heb je hem ook al ?

gefeliciteerd romata :thumbup:

oessie Geld: 93.037,71 gB Score: 4.129.706Level: Groenten Goeroe Coins: 30 | D

dit is mijn stand, kan in principe een 3e tuin aanschaffen als ik premium activeer, ik denk dat ik dat woensdag doe. en dan wil ik nog even sparen voor de waterkabouter en een extra kast

oj aop dit moment doe ik niet veel aan mijn guests hoor, dat komt wel weer . Ik moet nu guest 20 doen namelijk :oops:

@knuffeldraakje wrote:

@Szus wrote:
@knuffeldraakje wrote:

jeetje 2300 :expressionless: das idd een verschil zeg!

in ieder geval, heb wat coins gebelt en kan weer verder :mrgreen: op server 1 staan er wat voor 1700 (bericht me als je van hier bent, dan hala ik der wat van de prijs af naar 1300 :wink: )

Als je nog Coins kwijt wil, dan wil ik er ook wel 7 voor 1300 :roll:

@oessie wrote:

oessie Geld: 93.037,71 gB Score: 4.129.706Level: Groenten Goeroe Coins: 30 | D

dit is mijn stand, kan in principe een 3e tuin aanschaffen als ik premium activeer, ik denk dat ik dat woensdag doe. en dan wil ik nog even sparen voor de waterkabouter en een extra kast

Ja ik zou dat ook pas woensdag doen, is indd handiger met premium activeren.

Ik ben nu bezig met Quest 27

romata komt eraan :slight_smile:

dit is nu mijn huidige score:)

knuffeldraakje Geld: 8.193,28 gB Score: 1.284.359Level: Vogelverschrikker Coins: 39 | Deco.: 577 Gilde: [MI]

je mag mij er ook wel 5 doen knuffeldraakje voor 1300 :thumbup:

okido! is onderweg :mrgreen:

(heb er hierna nog 15 :slight_smile: )