Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

en hij is al onkruidvrij, nu nog stenen e.d.

k heb me eerste poppetje weggestuurd, maar nu kan ik niks verkopen :frowning: duurt het lang voordat er ee nnieuw poppetje komt?

ongeveer 4 per dag

soms als je uitlogt en weer inlogt komt er nog 1 maar meestal na een uur na het eerste poppetje

verschilt nog wel eens

gefeliciteerd cariska met je 2de tuintje

@konijn wrote:

k heb me eerste poppetje weggestuurd, maar nu kan ik niks verkopen :frowning: duurt het lang voordat er ee nnieuw poppetje komt?

als je f5 indrukt komt er ook nog wel eens een nieuw poppetje, volgens mij idd max 4 per dag :wink:

Ik heb me gister ook maar aangemeld bij molehil empire !

En ik ben nu in level 2 bonenplukker! :mrgreen:

Welkom Kimmiejj :mrgreen:

Op welke server speel je en onder welke naam?

er komen steeds meer verslaafden bij :mrgreen:

Geld: 90.636,25 gB Score: 4.088.950Level: Groenten Goeroe Coins: 30 | Deco.:

Ik speel op server 1 En gebruikersnaam is Tuttebel!

Ik heb alleen 2 keer op Nee geklikt bij een klant, en heb nu geen klanten meer ? :think:

je krijgt er 4 per dag kimmie

En er is geen enkele reden (zeker in het begin) om op ‘nee’ te drukken: ze blijven net zo lang staan (weken indien nodig) totdat je hetgene wat ze willen hebben bij elkaar gespaard hebt. De volgenden rustig laten staan dus :wink:

heyhoi!

tijdje niet meer geweest, ben niet zo heel erg actief meer.

zit in ene coin-tekort :lol: heeft iemand van hier nog coins te koop?

oja, en iemand een ide hoe het zit met de gildes? er staat wel een uitleg bij hulp maar ik snap niet echt het doel ervan :shifty: :think:

@Szus wrote:

En er is geen enkele reden (zeker in het begin) om op ‘nee’ te drukken: ze blijven net zo lang staan (weken indien nodig) totdat je hetgene wat ze willen hebben bij elkaar gespaard hebt. De volgenden rustig laten staan dus :wink:
ging per ongeluk

welkom kimmiejj pas maar op is een verslavend spel

ik denk dat ik woensdag mijn premium ga activeren. dan moet ik wel 100000gb hebben kan ik gelijk inkopen doen :mrgreen:

de guest loop ik beetje in achter volgens mij, ik heb de 900 asperges nog niet bij elkaar :? dan heb ik er 900 maar dan wil een klant ook weer hebben, tja en omdat ik daar geld voor krijg is da wel verleidelijk

juudje1985 Geld: 32,66 gB Score: 11.078Level: Uienplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde:

@knuffeldraakje wrote:

heyhoi!

oja, en iemand een ide hoe het zit met de gildes? er staat wel een uitleg bij hulp maar ik snap niet echt het doel ervan :shifty: :think:

ze zijn niet meer zo duur, zie maar op het forum

en de gilden houdt in dat je met je gilde het wereldwonder gaat volbrengen

je kan cocosnoten en palmen kopen!!! en doneren aan het wereldwonder

je kan je aanmelden bij server 1 molshoop imperium en server 2 molshoop imperium 2 ff zeggen dat je van kok bent

kimmie welkom pas op werkt erg verslavend :wink:

goed bezig oes :thumbup:

vanaf welk level kun je je aanmelden bij een Gilde?

vanaf level 6

en vanaf level 10 kan je cocosnoten kopen en planten en palmbomen kopen

@sophie wrote:

@knuffeldraakje wrote:
heyhoi!

ze zijn niet meer zo duur, zie maar op het forum

en de gilden houdt in dat je met je gilde het wereldwonder gaat volbrengen

je kan cocosnoten en palmen kopen!!! en doneren aan het wereldwonder

je kan je aanmelden bij server 1 molshoop imperium en server 2 molshoop imperium 2 ff zeggen dat je van kok bent

kimmie welkom pas op werkt erg verslavend :wink:

goed bezig oes :thumbup:

de coins niet duur op et forum? ik zag de goedkoopste 1700… vink nog steeds hoog :shifty: kwil zien er voor mn huidige geld (zon 10.000) 15 te vinden :angel: gaat niet lukken denk ik hihi

toch effies maar contra-bellen

toch eens aanmelden bij de gilde :mrgreen: