cariska Geld: 87.647,47 gB Score: 2.072.514Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
planken zijn idd bijna leeg…
Och maar je hebt straks weer flink de ruimte om lekker te gaan sparen
cariska Geld: 88.432,30 gB Score: 2.072.514Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
Hey meiden, ik ben er nog wel hoor maar heb het best druk en ben nu ziek dus heb nu even tijd om te reageren.
Mijn stand van vandaag is :
Livanja
Geld: 7.540,95 gB
Score: 723.947
Level: Bosbes Baron
Coins: 0 | Deco.: 5
Gilde: [MI]
Het gaat wel heel erg langzaam terwijl ik toch elke dag er iets aan doet maar ik blijf het wel een leuk spel vinden. Ik ben nu hard aan het sparen voor die andere schuur te openen want ik heb geen plek meer
1 tip cariska, ik zal niet direct als je 90.000 hebt een 2de tuin nemen.
Een waterkabouter kost geld, een 2de plank kost ook geld en je tuin staat niet te vergeten ook vol met onkruid/stenen/boomstronken en die vervelende mollen.
Owja en een tractor moet je kopen om op en neer naar de stad te kunnen gaan ( elke dag I.P.V woensdag en zaterdag ).
:shock: heb iets te proberen te verkopen typ ik de prijs 203 in ipv 2.03
weg 2000gb
cariska Geld: 85.159,49 gB Score: 2.072.514Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
@romata wrote:
1 tip cariska, ik zal niet direct als je 90.000 hebt een 2de tuin nemen.
Een waterkabouter kost geld, een 2de plank kost ook geld en je tuin staat niet te vergeten ook vol met onkruid/stenen/boomstronken en die vervelende mollen.
Owja en een tractor moet je kopen om op en neer naar de stad te kunnen gaan ( elke dag I.P.V woensdag en zaterdag ).
dan moet je eerst premium hebben en dat heb ik niet, wil eerst die 2de tuin :lol:
mar heb je per se de tractor nodig dan romata :think:
Ik weet echt niet meer waar ik al mijn gewassen neer moet zetten: heb 1 tuin bijna helemaal vol met bomen, de andere vol met quest-spul en ruimte om de kortgroeiers op pijl te houden en ondertussen ook al aardig wat lanngroeiers… Tis gewoon niet genoeg ruimte om mijn voorraden op pijl te houden :wall:
Maar heb net even terugg gekeken naar mijn stand eerder deze week; heb in 3 dagen 20.000 Gb gespaard. Dus hoop over 1.5 week (op woensdag ) wel mijn 3e tuin en tractor aan te kunnen schaffen. Eerst premium activeren natuurlijk, maar de coins heb ik al 8)
Dan kan ik daarna ‘rustig’ sparen voor nieuwe coins, 2e kast e.d.
Mijn stand:
AngelaV
Geld: 52.680,75 gB
Score: 4.839.930
Level: Kersenpit spuger
Coins: 30 | Deco.: 5
Gilde: [MI]
Oessie: die tractor heb je nodig om op elk moment naar de stad te kunnen om bijv je 3e kast, waterkabouter enzo aan te kunnen schaffen. Volgens mij kost’ie ook ‘maar’ 500 Gb
Heb ik het goed begrepen dat je Quets 2, 48u na het behalen van de eerste krijgt?? Weet iemand wat je daar voor moet hebben? :mrgreen:
Het antwoord op die vraag vind je hier:
http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=33286.0
Dan weet je het meteen t/m quest 55
En klopt een volgende quest komt 48 uur na het voltooien van de vorige…als je dan even de fiets naar het dorp pakt
He dankje!! Kan alvast gaan sparen
vanaf wanneer kun je eigenlijk een 2de tuin kopen, vraag ik even voor iemand anders ? :think:
Dus vanaf welk level weet het ff niet meer
vanaf level 8
cariska Geld: 87.312,73 gB Score: 2.098.074Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
Gaat lekker Cariska :thumbup: : nog even geduld
cariska Geld: 88.888,19 gB Score: 2.098.074Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
HEB MIJN 2DE TUIN :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance: