heb nog maar 4 onkruidjes in mijn tuin…
Romata, melissa heeft al sinds oktober medicijnen, eest depakine daar heeft ze een ammoniakvergiftiging van gehad begin januari, sinds aprik hebben we tegretol. iets minder bijwerkingen maar nog niet echt verbetering.
ze beseft wel dat ze zelf iets minder kan dan andere kinderen van haar leeftijd.
Even over het Gilde.
Helene1965 die zit pas in level 5, en zag dat je pas bij level 10 palmen kon kopen.
Dus a.u.b er niet uitgooien
het gaat hard in een keer bij mij zeg, nog even dan heb ik premium, een waterkabouter, een kast en een derde tuin :dance:
oessie Geld: 82.992,38 gB Score: 3.966.160Level: Groenten Goeroe Coins: 30 | Deco
Trollie Geld: 45,34 gB Score: 17.541Level: Oogsthulp Coins: 0 | Deco.: 0
Heb al mn onkruid uit de tuin en over 10 minuten 1000 sla bijelkaar!
Oessie: Wat vervelend dat je dan ook nog niet echt verbetering ziet.
En hoevaak moet ze nu naar een kliniek ?
Is het uiteindelijk de bedoeling het te kunnen onderdrukken met medicijnen, of kan therapie ook helpen ?
@mariska89 wrote:
Trollie Geld: 45,34 gB Score: 17.541Level: Oogsthulp Coins: 0 | Deco.: 0
Heb al mn onkruid uit de tuin en over 10 minuten 1000 sla bijelkaar!
je gaat goed mariska :thumbup:
@romata wrote:
Oessie: Wat vervelend dat je dan ook nog niet echt verbetering ziet.
En hoevaak moet ze nu naar een kliniek ?
Is het uiteindelijk de bedoeling het te kunnen onderdrukken met medicijnen, of kan therapie ook helpen ?
ja we hopen dat het met medicijnen te onderdrukken is. maar heb nog niet echt een goed gevoel bij de medicijnen, helemaal niet meer na die ammoniakvergiftiging.
geen idee hoe of wat naar de epilepsiekliniek. dat zal ik 18 sep wel horen
Oh oessie ik had niet op jou gereageerd.
Wat sneu voor Melissa op zon jonge leeftijd al met Epilepsie. Ken het van mijn zus, die had haar eerste aanval op 12 jarige leeftijd. Momenteel is zij gelukkig alweer 5 jaar aanvalsvrij/medicijnsvrij.
Dikke :hug: voor jullie. Weet hoeveel impact t heeft op de rest van de familie!
@romata wrote:
Even over het Gilde Molshoop Imperium server 1.
Helene1965 en Days gaan zich daar aan melden, dus kan iemand ze even accepteren ?
heb ze geaccepteerd, neem aan dat het familie of vriendinnen zijn?
ben even niet met palmen bezighoor… bijna mijn derde tuin :dance:
@sophie wrote:
@romata wrote:Even over het Gilde Molshoop Imperium server 1.
Helene1965 en Days gaan zich daar aan melden, dus kan iemand ze even accepteren ?
heb ze geaccepteerd, neem aan dat het familie of vriendinnen zijn?
Ja familie
Ik heb eindelijk op server 2 ook een 2de tuin.
Al het onkruid is al weg nu de rest nog.
Oessie, had al eerder vernomen wat mellissa heeft.
Hopelijk komt er iets uit het onderzoek waar jullie gericht iets mee kunnen doen.
Is er trouwens sprake van dat ze er over heen zou kunnen groeiwn of is dat helemaal niet bij epilepsie.
mamavan, dat zou kunnnen, daar kunnen ze niets van zeggen helaas.
ik ben onkruidvrij!!!.. nu de bomen, stenen en mollen nog…
goed zo!!
ik had er net weer onkruid in :evil:
cariska Geld: 86.241,29 gB Score: 2.072.514Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
zal ik vandaag nog een 2de tuin krijgen??? Wilde neit mijn voorraad verkopen maar … toch maar gedaan :roll:
cariska Geld: 86.816,39 gB Score: 2.072.514Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]
Je gaat goed Cariska.
Ik had werkelijk niets meer op mijn plank staan toen ik mijn 2de tuintje kocht :mrgreen: :mrgreen:
Zometeen zijn wat mirabellen klaar en dan verkoop ik 5 coins en dan heb ik mijn 3de tuintje :dance:
En kan dan ook weer palmen gaan sparen
cariska Geld: 87.260,21 gB Score: 2.072.514Level: Rozenplukker Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde: [MI2]