Molehill Empire deel 4 : en we gaan door!!!

@oessie wrote:

romata ik heb nog noot wat gekocht, behalve als ik een nieuw product had dan kocht ik er 10. verder eigenlijk alles zelg gezaaid en geoogst

Ja en dat is mijn makke dus, ik koop heel veel.

Maar niet meer op de markt hoor, altijd via het forum das vaak de helft goedkoper.

Je moet wel vaak een dagje wachten maar dat maakt niet uit.

He Oes stoer wijf ben je, spinnen verjagen :thumbup:

Hier had ik vorige week een explosie van hele kleine ienimiespinnetjes in de keuken.

Er zat waarschijnlijk een nest achter de koelkast, ik heb ze maar gelaten en de volgende ochtend waren ze weg.

Hopelijk wel naar buiten, al die webben in huis kunnen we niet hebben he :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

Angela, jij had zo’n mooi lijstje gemaakt met berekeningen welke groent/fruit het meeste opleverde.

Heb jij die nog ergens? ik heb geen zin om hem op te zoeken :oops: :wink:

:-*

Ik had ook geen zin om’m op te zoeken. Maar aan deze heb je ook meer:

De top 10 uitgaande van de huidige marktprijzen op server 1:

goudsbloem 1,12 opbrengst in Gb per veldje per uur

roos 1,11

braam 1,00

zonnebloem 0,99

broccoli 0,98

knoflook 0,95

rode aalbes 0,95

aardappel 0,92

aardbei 0,92

bloemkool 0,90

Om het completer te maken ook de onderste 3:

appel 0,56

mirabel 0,52

asperge 0,48

Veel plezier ermee :wink:

@Szus wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

Angela, jij had zo’n mooi lijstje gemaakt met berekeningen welke groent/fruit het meeste opleverde.

Heb jij die nog ergens? ik heb geen zin om hem op te zoeken :oops: :wink:

:-*

Ik had ook geen zin om’m op te zoeken. Maar aan deze heb je ook meer:

De top 10 uitgaande van de huidige marktprijzen op server 1:

goudsbloem 1,12 opbrengst in Gb per veldje per uur

roos 1,11

braam 1,00

zonnebloem 0,99

broccoli 0,98

knoflook 0,95

rode aalbes 0,95

aardappel 0,92

aardbei 0,92

bloemkool 0,90

Om het completer te maken ook de onderste 3:

appel 0,56

mirabel 0,52

asperge 0,48

Veel plezier ermee :wink:

Bedankt Angela,

ik wilde dus de tuinen weer vol zetten met mirabellen of appels, maar kan maar beter bramen doen dat levert zowat de helft meer op.

Rozen en goudsbloemen duren te kort, ik kan niet zo vaak per dag oogsten, dus we houden het maar op bramen.

Mirabellen verkopen wel voor hoge prijzen bij klanten, dus daar zou ik er als ik jou was toch ook wat van planten :wink:

ja die mirabellen leveren best altijd wat op!!

meiden ik ben er dus pas morgenmiddag weer, ga zo richting kliniek met melissa

succes oes :hug:

Sinds maandag bezig…Vond mezelf wel snel gaan maar wat vinden jullie??

Geld moet je niet opletten want heb net allemaal onkruid weg gehaald. Heb nog 9 stukjes onkruid en verder de stenen,bomen en 2 mollen…

Moet je mollen het snelst weg hebben of maakt dat niet uit??

Je gaat in een lekker tempo Mariska :thumbup:

Maakt niet uit wat je nu als eerste weg haalt: het is niet alsof de mollen sporen door je tuin gaan trekken :wink: Dus om zo snel mogelijk zo veel mogelijk ruimte te hebben is het misschien handiger om eerst met de stenen en stronken te beginnen.

Veel succes!

Goedemorgen

Ik was er ook weer!!!

Zo meteen de lading asperges oogsten :thumbup:

hoe was het gisteren oes :-*

We zijn weer uit de kliniek, melissa is 24 uur lang geregistereerd en gefilmd. Ze vond het allemaa wel interesesant. wel een gedoe zeg, zelf op de wc filmen ze haar nog. we hebben wel wat aanvalletjes gezien op het EEG. vooral als ze in trance is, of zuigt op haar onde rlip (wat ik eerst gewoon dacht dat dat een tik was) zie je toch wat gebeuren in het EEG.

We krijgen 18 sep pas de uitslag van het EEG. Verder wel confronterend hoor. veel zwaar gehandicapte kinderen die vaak een aanval krijgen. kindjes die daar gewoon 7 weken moeten zitten en maar 3 uurtjes in de week op woensdag middag hun ouders mogen zien… pfff hoop niet dat dat bij ons ooit nodig zal zijn want dat trek ik niet.

Ook een moeder met een kindje dat op zijn 4e in een keer niet meer ging praten en een bepaald syndroom door de aanvalletjes heeft gehad (dat vond ik er moeilijk) omdat melissa ook steeds slechter gaat praten. Die jongen praat nou wel weer , maar heel onduidelijk en moet daarvoor 14 pillen op een dag slikken…

ik hoop dat dit allemaal ons niet te wachten staat.

we zijn nu thuis melissa is best moe.

Oessie ik wil het al een paar dagen vragen maar durf het telkens niet :oops:.

Wat is er eigenlijk met melissa ?

ach meissie wat een zorgen om je kindje

ja je ziet nu wat ze allemaal kunnen krijgen misschien ook niet best

wel ‘fijn’ dat melissa het allemaal interessant vond

@romata wrote:

Melissa heeft door zuurtof tekort bij de geboorte (ze is beademd en geintubeerd) epilepsie gekregen. niet extreme aanvalen, maar de hele dag door kleine aanvalletjes (staren, lip bijten, beker laten vallen enz) omdat haar spraak achteruit gaat , gaan ze alles uitzoeken omdat ze misschien het landau kleffner syndroom kan hebben. melissa loopt in alles wat achter (behalve verstand, want daar loopt ze in voor) maar motorisch en spraak is een en ander neit goed

oessie Geld: 80.892,55 gB Score: 3.938.358Level: Groenten Goeroe Coins: 30 | Deco.:

juudje1985 Geld: 8,79 gB Score: 4.220Level: Tomaten Teler Coins: 0 | Deco.: 0 Gilde:

@oessie wrote:

@romata wrote:

Melissa heeft door zuurtof tekort bij de geboorte (ze is beademd en geintubeerd) epilepsie gekregen. niet extreme aanvalen, maar de hele dag door kleine aanvalletjes (staren, lip bijten, beker laten vallen enz) omdat haar spraak achteruit gaat , gaan ze alles uitzoeken omdat ze misschien het landau kleffner syndroom kan hebben. melissa loopt in alles wat achter (behalve verstand, want daar loopt ze in voor) maar motorisch en spraak is een en ander neit goed

Oh oessie wat naar voor Melissa.

Heeft ze er zelf ook last van, heeft ze het door ?

En nu gaan ze het helemaal onderzoeken, kun je er uiteindelijk iets aan doen met medicijnen of therapie ?

Even over het Gilde Molshoop Imperium server 1.

Helene1965 en Days gaan zich daar aan melden, dus kan iemand ze even accepteren ?

@romata wrote:

Even over het Gilde Molshoop Imperium server 1.

Helene1965 en Days gaan zich daar aan melden, dus kan iemand ze even accepteren ?

wat is Gilde molshoop???

Vanaf welk level kun je eigenlijk cocosnoten kopen ?

want helene1965 is pierepooier en kan geen cocosnoten kopen.