wat zielig :twisted: daar hebben ze zoveel werk aan gehad
:mrgreen:
jaja nou dan zoeken ze maar een ander stekkie of zo, kan niet eens het schuurtje in zonder dat ik een hele rag aan mijn hoofd heb hangen
@oessie wrote:
ben net even spinnen om het huis aan het weg halen geweest, jeetje wat een boel zeg :shock:
Ieuwwww. Op center parcs in een bosrijke omgeving zaten er ook wel 10000de. In het huisje kwamen we ook zoveel spinnen tegen, ik kan dan echt niet slapen wordt dan wakker en denk aan die spinnen droom er zelfs van. Kun je nagaan wat voor hekel ik heb aan spinnen en hoe bang ik ben voor die beesten :oops: .
En jij gaat ze gewoon weghalen ? :eh:
@romata wrote:
@oessie wrote:ben net even spinnen om het huis aan het weg halen geweest, jeetje wat een boel zeg :shock:
Ieuwwww. Op center parcs in een bosrijke omgeving zaten er ook wel 10000de. In het huisje kwamen we ook zoveel spinnen tegen, ik kan dan echt niet slapen wordt dan wakker en denk aan die spinnen droom er zelfs van. Kun je nagaan wat voor hekel ik heb aan spinnen en hoe bang ik ben voor die beesten :oops: .
ja met zoān ragebol
@oessie wrote:
@romata wrote:@oessie wrote:ben net even spinnen om het huis aan het weg halen geweest, jeetje wat een boel zeg :shock:
ja met zoān ragebol
Ik had toch manlief met de ragebol op pad gestuurd of de kids :mrgreen:
haha ach ja ik durf dat, goed he :mrgreen:
jij liever dan ik!!! je mag hier ook wel ff langs komenā¦ ben ik ze ook gelijk kwijt
@oessie wrote:
haha ach ja ik durf dat, goed he :mrgreen:
Ja knap van je
Zou willen dat ik niet zoān piepert was wespen en spinnen dan gil/ren ik als een gek :oops: :wall:
Ik vind spinnen ook niet eng, heb ik liever dan muizen!
Tis hier weer fantasties gekeken net trouwens? Zoo leuk!
ben even as the world turns aan het kijken en ondertussen steeds wortelen oogste
@oessie wrote:
ben even as the world turns aan het kijken en ondertussen steeds wortelen oogste
heb je een opdracht met wortels dan ?
Ik oogst die dingen nooit meer koop ze altijd :oops:
Wel handig om zo ff de voorraad weer op te krikken heā¦ Ik koop ze ook altijd gewoonā¦
Fijn dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnenā¦ :lol:
Hebben jullie je tuin helemaal vol staan met gewassen??? heb namelijk 220 slaplanten en 238 wortels op de plank staanā¦
gewoon door gaan met verbouwen of niet
Gewoon doorgaan met verbouwen, en ondertussen wat verkopen aan je klantenā¦
oke dank jeā¦ ga nu mijn bedje opzoekenā¦ morgen weer verderā¦ slaap lekker voor stakkiesā¦ truste
Ik hield in het begin een voorraad aan van 500 voor die kortbloeiers.
Inmiddels is die voorraad 2000 :mrgreen:
nou dan kan ik nog wel ffā¦ hahahha :lol:
Je moet natuurlijk wel wat te doen hebben heā¦ :mrgreen:
romata ik heb nog noot wat gekocht, behalve als ik een nieuw product had dan kocht ik er 10. verder eigenlijk alles zelg gezaaid en geoogst
@tantetoe wrote:
ik heb net op 1 van alles verkocht (veel stuks a 500) begon met 4913.85 gB, kijken hoever ik nu komā¦
Alleenā¦ doe ik iets fout met mijn bramen, druk ik op de rode knopā¦ is 500 stuks bramen weg!! Das dik 8000 gBā¦ ff zoeken wie ik moet schrijven daarover!
Oke de bramen zijn terechtā¦ stonden gewoon in mijn kastā¦ de andere had ik alweer op contract gestuurdā¦ :oops: :oops:
De slordige resultaten tot nu toeā¦ sta nu op bijna 39.000 gBā¦ dus zonder verkoop van bramen en er staat nog wat te koopā¦ toch wel leuk zoā¦ eerst sparen tot 1000 en dan allemaal 500 verkopenā¦
Nu weer sparen dusā¦ en op naar de volgende 51.000
enne spinnenā¦ieeeeeuww
Oessie succes he morgen