hoe kun je dat zien hoelang je dit speelt?
@sophie wrote:
ik vanaf half juli
en pas op want je hele ritme van de dag gaat er van afhangen hihihihihi
ik wacht met slapen voordat de meeste dingen geoogst zijn, het is bijna het eerst waarmee ik op sta pffffffffffffffffff :roll: erg verslavend dus
Ooooh waar ben ik aan begonnen …
zetten jullie trouwens alles op je marktkraam???
nee ben bezig voorraden te maken
maar in het begin hield ik steeds 100 over
en dan verkocht ik rest op marktplaats
later bijna niks meer
Ik verkocht eerder nog wel eens, maar eigenlijk nu bijna niet meer op de markt, meestal aan de klanten onderin.
sophie, je gaat goed met ons wereldwonder. nog even en ik doe ook vollop mee, alhoewel ik die 777777 wel heel erg veel vind hoor
ik heb net op 1 van alles verkocht (veel stuks a 500) begon met 4913.85 gB, kijken hoever ik nu kom…
Alleen… doe ik iets fout met mijn bramen, druk ik op de rode knop… is 500 stuks bramen weg!! Das dik 8000 gB… ff zoeken wie ik moet schrijven daarover!
kreeg net een mailtje van maris, heb hem bij arm om je schouders neergezet!!
vind het zo vreselijk voor hun
Het is ook vreselijk voor ze… Dan zakt de grond toch onder je voeten vandaan als je dit mee moet maken… Ik hoop ook zo dat het gauw beter met haar gaat!
Ik speel trouwens vanaf 30 april… Dat weet ik nog nl met die aanslag op de tv, Noëlle ziek dus ik zat thuis te hangen die dag.
vreselijk voor de kleine jasmine
:kaars: :hug: en dat ze snel hersteld en weerstand krijgt
server 1 gaat goed ben nu nog moljager en spaar voor een tweede tuin ben er bijna
krijgt de qeust niet voltooid er staan veel klanten die eerst wilt voldaan
op server 2 ben ik nu bonenpukker en kan daar nu komkommers en radijzen zaaien
ben nu circa 2 maanden bezig ongeveer met server 1 en dus met spel
arme jasmijn :hug: en maris en hub :hug:
heb weer wat gestort zal nu maar weer even gaan sparen hihihihi
Ik speel nu 3 dagen,
Ben Uienplukker
Maar wat is het verschil tussen server 1 en 2…
Ik speel namelijk op server 2 :think:
zit geen verschil tussen server 1 en 2, je kunt kiezen waar je het spel op wilt spelen, je kunt ze ook op allebei spelen
zo ben even allermaal kortgroeiers aan het doen, zodat ik straks een hele bups asperges er in kan doen, zijn die lekker vrijdag klaar als ik er weer ben.
vraagje wat hebben jullie met dat voetpad gedaan die je krijgt voor die apserge guest? als je die te koop zet voor hoeveel hebben jullie dat dan gedaan?
Tussen server 1 en 2 zit wel verschil hoor.
De prijzen zijn echt heel anders maar dat is ook het enigste.
Oessie ik heb dat voetpad verkocht, je moet even kijken wat voor voetpad het is en dan kijken voor wat voor prijs andere mensen hem aanbieden.
Ik heb m ook verkocht, net zo duur als de goedkoopste. Was m meteen kwijt.
Ben nu ondertussen bonenplukker… en heb net mijn eerste radijsjes geplant…
haha goed bezig juudje :thumbup:
moet nog een fontein 2 kwijt haha
zo lekker in bad geweest net heerlijk hihi
ben net even spinnen om het huis aan het weg halen geweest, jeetje wat een boel zeg :shock:
oeh :? :sick: lekker karweitje zeg…
ook de webben oes
ja duh :roll: