Ja maar 26 is dan weer lekker makkelijk
Hebben jullie trouwens allemaal een flinke voorraad ?
wat vind jij veel , ik heb dit
31.08.09, 19:49 589 x Radijzen oessie 5,89 gB
30.08.09, 12:53 222 x Frambozen oessie 2,22 gB
30.08.09, 10:34 687 x Komkommers oessie 6,87 gB
30.08.09, 10:34 621 x Aardbeien oessie 6,21 gB
28.08.09, 18:58 1672 x Sla oessie 16,72 gB
28.08.09, 12:25 857 x Tomaten oessie 8,57 gB
dit zijn mijn contracten
Ik hou mijn voorraad op 500, alleen van de nieuwe dingen niet. Pompoenen is de voorraad in opbouw (zit nu op 200 ofzo want heb natuurlijk tussendoor aan klanten verkocht. Appel en mirabel…verkoop ik aan klanten zodra ik ze oogst.
@Szus wrote:
Ik hou mijn voorraad op 500, alleen van de nieuwe dingen niet. Pompoenen is de voorraad in opbouw (zit nu op 200 ofzo want heb natuurlijk tussendoor aan klanten verkocht. Appel en mirabel…verkoop ik aan klanten zodra ik ze oogst.
Hier net zo.
Alleen sla/wortels/komkommers/tomaten/radijzen/aardbeu heb ik allemaal boven de 1000
Maar straks als mijn 3de tuin helemaal leeg is.
Doe ik alleen maar mirabellen erin of appels of wat dan ook.
dat ik in 1 x heel erg veel heb :dance:
nee die 500 haal ik niet echt bij alles. dan heb ik weer wat en dan verkoop ik het weer.
heb asperges er nu allemaal in, daar heb ik helemaal bijna niets meer van na guest 19
@romata wrote:
Maar straks als mijn 3de tuin helemaal leeg is.
Doe ik alleen maar mirabellen erin of appels of wat dan ook.
dat ik in 1 x heel erg veel heb :dance:
ja dat ga ik ook doen :thumbup:
@oessie wrote:
nee die 500 haal ik niet echt bij alles. dan heb ik weer wat en dan verkoop ik het weer.
heb asperges er nu allemaal in, daar heb ik helemaal bijna niets meer van na guest 19
O ja, die was ik vergeten: mijn asperges zijn ook nog in opbouw na de vorige quest. Ik zit nu op 273, maar heb even geen ruimte om nieuwe te zaaien. Maar dat komt wel als ik mijn 3e tuin heb

mooie voorraad oessie
hier schiet de voorraad niet op
ben druk aan zaaien om voorraden te maken
zelf veel klanten die ik nog niet allemaal kan voldoen
ik krijg gewoon geen voorraad van die stomme aubergines en courgettes :wall: :wall:
Ik vind bramen altijd erg vervelend :wall:
ja bramen vind ik ook onwijs vervelend :wall:
Bramen courgettes en aubergines allemaal 500 van op voorraad :mrgreen:
Ik krijg hoofdpijn van asperges, mirabellen en appels :evil:
netjes szus :thumbup:
bramen vind ik nog niet irri haha
krijg mijn klanten al niet meer weg en wil ze toch laten staan, geen zin om om te rekenen
Ik ben nu al 2 weken bezig met quest 20 geloof ik, ik heb het maar even op een laag pitje gezet ik wil eerst die tuin.
Ik zit nu op:
Shaya81
Geld: 62.363,98 gB
Score: 3.842.697
Level: Groenten Goeroe
Coins: 30 |
Deco.: 0
Gilde: [MI]
dus nog een kleine 40.000 gb te gaan, het gaat best snel.
Ik krijg nu ook klanten voor 2000 gb iets willen kopen dus dat tikt aardig aan.
@sophie wrote:
netjes szus :thumbup:
bramen vind ik nog niet irri haha
krijg mijn klanten al niet meer weg en wil ze toch laten staan, geen zin om om te rekenen
Sophie, je bent toch Rozenplukker? Dan is rekenen eigenlijk niet nodig want het is namelijk heel simpel: alle klanten wegsturen die geen mirabellen willen kopen. In het volgende level komen daar de appel-klanten bij en voor de pompoenen moet je wel ff rekenen want die verschillen nog wel eens.
Het is zo makkelijk

maar dan worden ze zo boos :shifty:
@sophie wrote:
maar dan worden ze zo boos :shifty:
:lol: Je moet een beetje eelt op je ziel kweken. En er blijven elke dag nieuwe klanten komen. Straks heb je er 14 in de rij staan en komen er geen ‘goede’ klanten meer omdat er slechte staan te wachten. Dat wil je die goede klanten toch niet aan doen?

ok heb naar je geluisterd hihihi
maar ik laat wel de klanten staan die meer dan 500 willen betalen
minder stuur ik weg