Molehill Empire deel 3 * Wij zijn niet verslaafd hoor ;) *

Joepie, ik ben perceelhouder! :dance: 8)

goed zo bietje :thumbup:

Ja eerst vond ik het zo’n stom spel maar éénmaal je er in mee bent gaat het vlot en is het leuk (om maar niet verslavend te zeggen! :angel: ) :mrgreen:

Quest 18 voltooid :dance:

Maris ik accepteer er morgen weer 1, ik heb net niet genoeg om hem te accepteren :frowning:

@romata wrote:

Quest 18 voltooid :dance:

Maris ik accepteer er morgen weer 1, ik heb net niet genoeg om hem te accepteren :frowning:

Maakt niet uit hoor! Ik laat ze gewoon staan! :wink:

Doe maar rustig aan! :mrgreen:

Mijn stand van vandaag:

marispausini

Geld: 70.675,22 gB

Score: 3.118.035

Level: Groenten Goeroe

Coins: 30

Decoratie: 0

http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3737937

zit er aan te denken om een nieuwe foto van mijn tuin te maken,

maar weet nog niet precies wat… :think:

nog 9000 gb :dance:

Oessie, bijna dus!! Prima hoor 2 tuintjes LEUK LEUK LEUK!!!

quest 12 voltooid… ga alvast weer sparen voor de volgende quest…

en even wat extra centjes verdienen op de markt…

Zo: net quest 15 voltooid. En vandaag weer lekker verdiend. Woensdag als ik weer naar de stad kan maar ff mijn kunstmest opwaarderen.

Ik heb beide tuintjes weer volgegooid: morgen weer een dag :wink:

:-*

oessie Geld: 82.644,24 gB Score: 1.258.499Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0

Goedemorgen!!

Na ruim 1200 aubergines te hebben geoogst is de stand:

marispausini Geld: 73.483,96 gB Score: 3.235.549Level: Groenten Goeroe Coins: 30 Decoratie: 0

server 1

cariska Geld: 4.165,33 gB Score: 671.470Level: Bosbes Baron Coins: 0 Decoratie: 0

server 2

cariska Geld: 1.892,92 gB Score: 739.622Level: Bosbes Baron Coins: 0 Decoratie: 0

ik heb besloten al mijn voorraden op te sparen tot 1000. Alles wat daar boven zit verkoop ik. Tussendoor doe ik de quests… wil ook een 2de tuin maar doen het rustig aan (haha moet nog 88107.08 :mrgreen: )

Maris wat ga jij ook snel, vooral met je score ook.

Sinds wanneer speel jij dit spel eigenlijk, ik dacht dat ik ook 1 van de eerste was maar jij bent veeel verder als ik.

Ik speel het spel al vanaf Ma 27 Apr 2009 net even terug gekeken in het eerste topic :smiley:

En oessie je gaat goed nog een paar daagjes :dance:

ben bezig met quest 11!

Ik speel het spel van 14 juni en mijn score is nu:

Senbroca

Geld: 14.221,93 gB

Score: 400.686

Level: Perceelhouder

Coins: 0

Decoratie: 0

Ik ben bezig met quest 7, die 5000 spinazie.

@romata wrote:

Maris wat ga jij ook snel, vooral met je score ook.

Sinds wanneer speel jij dit spel eigenlijk, ik dacht dat ik ook 1 van de eerste was maar jij bent veeel verder als ik.

Ik speel het spel al vanaf Ma 27 Apr 2009 net even terug gekeken in het eerste topic :smiley:

En oessie je gaat goed nog een paar daagjes :dance:

Romata ik speel het spel sinds 7 mei! :mrgreen:

Maar ik heb al 3 tuintjes he, dus dan tikt het lekker aan!

1 veld vol met aubergines was meer dan 100.000 punten!

ik denk dat ik nog een paar daagjes moet voor mijn tweede tuin

moet nog 7000 gb, en ik krijg als ik de guest voltooi nog 1400 gb, dus dan gaat het hard… dus nog even flink wat uien er in (kan die dingen niet meer zien joh) en dan de guest afronden :thumbup:

AngelaV Geld: 17.873,88 gB

Score: 2.128.320

Level: Rozenplukker

Coins: 0

Ik heb mijn voorraden bijna allemaal op 400 staan: is meer dan genoeg. Komt waarschijnlijk ook doordat ik de meeste klanten wegstuur :wink:

Moet er vanavond alleen wat extra Maribel-bomen bij zetten want alle goed-betalende klanten willen die dingen momenteel, en die heb ik nu juist niet op voorraad :lol:

Maris: een hele tuin met aubergines :shock: dat verdient zeker lekker.

Volgens mijn berekeningen brengen aalbessen trouwens meer op (als je uitrekent wat je per uur aan 1 vakje in je tuin kunt verdienen, zegmaar). Maar misschien dat je daar minder punten voor krijgt: dat heb ik niet gecheckt.

Over 35 minuten kan ik mijn bosbessen gaan plukken. Ik deed dat als kind wel eens samen met een oudtante van me: vond ik heerlijk om te doen :mrgreen:

Ik vond ze alleen vies om te eten :lol:

Ik ga maar eens wat eten in de piep stoppen: krijg honger van al die groenten in mijn tuintje :wink: