hier schiet het ook lekker op:D weer een level omhoog weer en nu bij quest nr 10
knuffeldraakje Geld: 12.616,03 gB Score: 597.945Level: Bosbes Baron Coins: 0 Decoratie: 611
Het tweede tuintje komt in zicht…
ingewal Geld: 77.627,60 gB Score: 1.693.481Level: Rozenplukker Coins: 0 Decoratie: 0
tantetoe jij gaat ook hard zeg!! ik heb bijna net zoveel als jij! maar heb niet zoveel meer op voorraad, ben nu maar uien aan het doen zodat ik de quest kan halen en daar krijg ik 1400 gb voor :thumbup:
Oessie ik ga wel hard… maar ben ook al iets langer bezig. Merk nu ik ook op 1 zit, dat die echt sneller gaat dan 1
Dus daar zijn we ook hard op weg hihi
Voorraad op 2… niet enorm veel meer. Ze willen voor ene quest 4400 aardbeien voor 400 gB… das niet echt veel dus
Hierna weer 2500 gb voor 1200 paprika… maar dnek dat ik pas weer ga questen na mijn tweede tuintje hihi
oh jij hebt 1 op server 1 en op server 2…?
ik heb er maar 1 op server 1, en op het moment ben ik ook even eigenaar van hille dr tuin
ik heb er ook 1 op server 1 en op server 2 haha hoezo verslaafd?
ik ben nav jou Oessie op 1 begonnen ook, zag hoe snel het daar ook kan gaan dus hahaha
@Maris wrote:
Ik heb een klant die wil 117 mirabellen en 118 courgettes voor 3772,48!!
Dat wordt even doorsparen! Gaat ineens hard, alle klanten willen voor meer dan 2000 gb’s!! :shock: :mrgreen:
En ook nog eens een klant die redelijk betaald :thumbup:
Ik had er gisteren ook opeens 2 die goed betaalden. Maakt het alleen maar makkelijker om de rest naar huis te sturen :lol:
Ik stuur al een week 80% van de klanten weg, en krijg er nog steeds 4/dag/tuin. Slechte mond-tot-mond reclame tussen klanten krijg je dus niet als je ze weg stuurt: ze blijven gewoon stug komen
Ja dat heb ik ook hoor!
Stuur er elke dag een stuk of 10 weg in totaal…
Komen ze voor 270 wortelen voor 1,85 gb ofzo… :naughty:
maar gelukkig staan er dan weer een paar hele goede klanten tegenover! :mrgreen:
Zo Quest 18 voltooid, en ik ben inmiddels vogelverschrikker :mrgreen:
Alleen het geld schiet niet echt op hier…
Tamara30
Geld: 4.342,73 gB
Score: 924.356
Level: Vogelverschrikker
Coins: 0
Decoratie: 0
oessie Geld: 77.823,77 gB Score: 1.171.234Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
Yeah nog 2 uur en dan zijn mijn Mirabellen klaar.
En dan direct weer nieuwe planten
@romata wrote:
Yeah nog 2 uur en dan zijn mijn Mirabellen klaar.
En dan direct weer nieuwe planten
gelukkig duren ze niet lang he :liar:
hoelang duren die dan? ik heb die nog niet
Oww joh maar 144 uur :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ben met de quest, 900 bloemkool, 900 spinazie en 900 sla bezig… Heb mn hele tuin vol met spinazie staan… Veels te veel natuurlijk, maar de rest verkoop ik wel op de markt. Rond etenstijd bloemkool erin en dan morgen ff gauw die sla poten en oogsten en dan is die ook weer klaar!
Heb al mn klanten weg, bieden allemaal veeeeeels te weinig…
Eens kijken wat de nieuwe klanten bieden…
@romata wrote:
Oww joh maar 144 uur :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Das toch niks hahahaha
Pff ben ff langgroeiers aan het poten, snel dat tweede tuintje erbij krijgen hihi
oessie Geld: 79.136,71 gB Score: 1.199.337Level: Vogelverschrikker Coins: 0 Decoratie: 0
Nog maar 10.000 oessie!
ja gaat me vast nog wel lukken voor de vakantie :dance:
dus cariska dan heb je twee tuintjes