mamavan ikke verslaafd :naughty: nee hoor :liar: :mrgreen:
ik heb even gekeken bij decoraties hahaha, nou dan mag ik ook nog wel heel wat spinazie verkopen
@mamma van sharondenise wrote:
@oessie wrote:@knuffeldraakje wrote:klanten ligt eraan hoeveel decoratiepunten je hebt. krijg er als het goed is dagelijks 7 met mn 413 decoratiepuntjes:)
hier overigens weer een level verder naar pieperrooier en quest #2 klaar:D laat de knoflookjes en aardappelen maar groeien!!! :mrgreen:
kijk dat wist ik dus niet!! moooi, dan gaik ook wat decoratie in mijn tuin zetten
Hoe heb je dat zo snel gedaan dan want die decoraties zij hartstikke duur toch?
Wat heb je allemaal in je tuin staan.
paar keer coins gekocht en daarmee dingen gekocht, en coins verkocht en met die gb wer dingen gekocht.
heb nu een vijver, kampvuur, een aantal kabouters, 2 fonteinen en een paar stukjes voetpad
oja op zo’n fiets… ik koop geen coins heb ik me voor genomen… althans nu nog niet!!
yippie heb net voor het eerst wat verkocht! dit is echt super leuk!
ojee zo begint het cariska :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Is de spinaziequest de 5de?
Ik ben inmiddels mollenjager :dance: . Nu sparen voor een tweede tuin. Eens kijken of ik genoeg geduld heb om te sparen, ipv te kopen met coins.
Aan de andere kant met een premium kun je ook een waterkabouter huren en dat lijkt me ook wel prettig :mrgreen:
ja ja ik ben een level verder :lol: (en nu moet ik heel snel lopen met mijn dochtertje naar de ha :oops: )
Op server 2 worden er momenteel coins aangeboden voor 948 gb. Dat is toch heel goedkoop???
Ik heb er net een gekocht, maar ik heb geen geld meer, dus meiden…sla je slag!
ja dat is wel goedkoop… heb nog nooit coins gekocht, wil eerst heel veel centjes sparen… ik zit trouwens ook op server 1
Ja daar kwam ik dus gister ook achter dat de cions op server 2 veel goedkoper zijn dan op server 1 :wall: .
Maar ja ik ben nu zover op 1 dat ik denk ik niet verder ga op 2.
@mamma van sharondenise wrote:
Ja daar kwam ik dus gister ook achter dat de cions op server 2 veel goedkoper zijn dan op server 1 :wall: .
Op het forum kun je ze gewoon kopen voor ong 800 per stuk.
zat gister op dat forum te kijken wat ik voor mijn coins kon krijgen daar, er stonden zelfs wat van 500 of 400 gb! op forum is volgens mij alles goedkoper
ik ben nu uienplukker
waar vind ik die dan op het forum, ik zie die bedragen niet staan :think:
@romata wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Ja daar kwam ik dus gister ook achter dat de cions op server 2 veel goedkoper zijn dan op server 1 :wall: .
Op het forum kun je ze gewoon kopen voor ong 800 per stuk.
Ik kijk heel vaak maar ik zie ze niet, ben ik blind ofzo?!!
Kan hoor :mrgreen:
Kan je me een linkje doorsturen?
Iedereen die mij pb heeft gestuurd, ik heb ze ontvangen en gelezen.
Vanavond of vanmiddag, ligt aan de kinderen, zal ik even achter mijn psp kruipen en jullie gegevens weer bijwerken
Alle nieuwe leden, van harte welkom!!!
kijk maar uit, het is zeer verslavend spel!!! :mrgreen:
Voor vragen, kom naar ons toe en wij zullen antwoord geven als wij het antwoord weten
Liefs Micha
jeetje mina hoe moet ik al die onkruid e.d. weg krijgen? dat duurt lang want ik heb haast geen geld!
En wat duren komkommers en radijs lang zeg! hmm ga maar poetsen des te eerder kan ik oogsten :mrgreen:
cariska vind je die lang duren, wacht maar tot je walnoten krijgt dan :mrgreen:
ik snap het niet: ik kan niet op het forum antwoorden of posten???
En kan ook mezelf nergens aanmelden… :think: