oké :mrgreen:
mijn komkommers zijn klaar :lol:
jeetje wat is dit een verslavend spel zeg :mrgreen:
:mrgreen:
hoe loggen jullie in op dat forum?
eerst registreren maris
dat kan ik niet namelijk :think: dat mislukt telkens … ?
vreemd :think:
@Cynthia wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@oessie wrote:trouwens ik kreeg eerst steeds wel klanten onderin, maar heb nu al tijdje niets gehad :think:
keertje op f5 drukken.
maar je krijgt er maar 4 per dag he
Ik heb op server 2 ook een tuintje geopend, ik zat me te vervelen :oops:
Ik heb dus op server 1 ook een tuintje geopend, hahaha! :mrgreen:
Als je die gegevens doorspeelt kunnen ze ook op lijstje komen
Heb zelf ook extra tuin aangemaakt op server 2 :mrgreen:
@mamma van sharondenise wrote:
@jet1981 wrote:@Cariska wrote:ik ben er ook mee begonnen, snap er nog niet zo veel van maar dat komt vast wel!
Haha we trekken jullie allemaal mee haha! Het komt vanzelf goed, en anders vraag maar raak hier!
Pff wat een hoop spinazie zeg… Duurt nog wel een paar dagen zo… :roll:
Heb jij ook al de spinaziequest?
Hoever ben jij al.
Ik ben bosbes baron. Maar ik ben niet zo vlot met de quests hoor! Deze gaat wel heel lang duren… spaar niet van te voren.
nou ik heb alle aardappelen en bloemkolen erin… want moet zo weg, vanavond werken en dan morgen hele dag naar dierentuin, kan ik morgen ochtend voor ik wegga nog even wat nieuwe dingen erin doen… komt mooi zo uit :thumbup:
Wat een geplan he… :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Nieuwe lijsten op pagina 1.
Ik heb het anders gedaan omdat anders lijstje te vol kwam met namen enz.
Nu heb ik lijstje voor server 1 en eentje voor server 2.
Tuinbanners heb ik nog niet verder aangepast. In loop van de dag hoop ik die te aanpassen maar de kids hebben ook aandacht nodig.
Zijn beetje vervelend door het weer van afgelopen dagen dus hopelijk kunnen wij straks even naar kinderboerderij wandelen
Ziet er weer mooi uit Micha!! :mrgreen:
Heel mooi! :mrgreen:
Dankje
Mooi gedaan weer.
Maar als je een nieuwe foto van je tuin hebt gemaakt hoef je dat niet aan te passen hoor.
Ik had een nieuwe foto gemaakt en klikte op die link en dan is ie gewoon goed :thumbup:
Ik heb hub aan het werk gezet :mrgreen: Ikkan op mijn werk niet op die link komen, en aangezien hub vrij is, mag hij van mij alle snelgroeiers planten :lol:
Oh, dat is handig om te weten! Dan hoef ik alleen nog van diegenen te aanvullen die nog ontbreken!.
Vanavond is het geregeld :mrgreen:
Ziet er goed uit Oessie.
Brr en die vervelende asperges heb er een hekel aan om die te moeten planten :lol:
Geen idee waarom terwijl ik een onderzoek heb laten doen dus niet meer zo lang bloeien
Heeft iemand iets leuks van decoratie in de aanbieding ?
nog een fontein 2… interesse?